Kaja Skrevet 29. September 2012 Rapporter Skrevet 29. September 2012 Idag har jeg blødd neseblod sånn ca hele dagen og det vil liksom ikke stoppe opp. Det stopper for en stund også er det påan igjen. Det er ikke snakk om litt, men fossende neseblod. Jeg har vært ganske slapp og hatt vondt i halsen de to siste dagene men ikke spesielt tett i nesa eller noe. Har aldri blødd neseblod før, så dette er nytt for meg. Hva gjør man da? fakeedit: Okei, en gang i Tyrkia men da tryna jeg på nesa.. Siter
mushi Skrevet 29. September 2012 Rapporter Skrevet 29. September 2012 Hvis det ikke gir seg kan du dra ned på legevakta og få de til å brenne igjen blodkarene. Siter
roxie88 Skrevet 29. September 2012 Rapporter Skrevet 29. September 2012 Klipp en tampong i to og stapp inn 1 Siter
Ozzy Skrevet 29. September 2012 Rapporter Skrevet 29. September 2012 Ville tatt en tur til legevakta. Søsteren min opplevde det samme og måtte til legevakten for å brenne. Hun blødde og blødde, og det stoppet ikke av seg selv. Tror faktisk at hun måtte inn to ganger. (eller?) Siter
Strøssel Skrevet 29. September 2012 Rapporter Skrevet 29. September 2012 Blør såpass mye hver dag nesten :-P blør og blør.... Har ikke somlet meg til legen og fått brent enda siden søskenbarnet mitt sier det er vondt :-( er det noen med erfaring fra det? Stjeler tråden jeg... Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 29. September 2012 Rapporter Skrevet 29. September 2012 Jeg gjorde det da jeg var liten siden jeg blødde mye. Det var ikke en traumatisk opplevelse, men husker det var litt ekkelt Siter
Kaja Skrevet 29. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2012 Det ble legevakta, slapp å svi i første omgang men fortsetter det i morra må jeg det. Hadde en stor rift laaangt inni der, han kunne ikke forstå hva den kom av men dyttet en vattpinne med adrenalin inn der som skal sitte en time til Siter
Recommended Posts