SiriEveline Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Skrevet 24. Mars 2013 Du TULLER?!?! Det er det teiteste jeg har hørt noensinne! Hahaha de sier ja til alt som er, men Norges største FUGLEHUND-utstilling? Nei, det vil de ikke. Haha! Noe så teit! Haha skal ikke være lett, er vel fordi dem må møte med representanter som kan hjelpe til samt komme på møtene vi har spredd rundt i året. Skikkelig teit er det ja Siter
MonicaT Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Skrevet 24. Mars 2013 Du TULLER?!?! Det er det teiteste jeg har hørt noensinne! Hahaha de sier ja til alt som er, men Norges største FUGLEHUND-utstilling? Nei, det vil de ikke. Haha! Noe så teit! Det er kjempe teit. Eneste de ble spurt om var å bidra med rosetter og premier siden hver klubb gjør dette. Siden de er få skulle de slippe å stille med mannskap. Men det ville de ikke. Dumt for rasen. Om man ikke skal stille så anbefaler jeg en tur til Fellesutstillingen uansett. Mange raser som kommer, hyggelig og sosialt. I tillegg er det Norges største fuglehund utstilling :-) 1 Siter
Pajko Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Skrevet 24. Mars 2013 Fineste Nora Jeg drømmer om en ukompliceret hund næste gang akkurat som du beskriver, pga. den ret komplicerede kooiker jeg har... Jeg håber dog, at jeg kan få det en staby, som har en bedre størrelse til mig, end drenten. Håber at jeg får lige dejlig hund, som Nora, når jeg får en hund mere (Håber det er okay, at jeg likede firbent lykke på fb ) Siter
Irenen Skrevet 24. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2013 Så tullete at ikke stabyen får delta på fellesutstillingen! Fineste Nora Jeg drømmer om en ukompliceret hund næste gang akkurat som du beskriver, pga. den ret komplicerede kooiker jeg har... Jeg håber dog, at jeg kan få det en staby, som har en bedre størrelse til mig, end drenten. Håber at jeg får lige dejlig hund, som Nora, når jeg får en hund mere (Håber det er okay, at jeg likede firbent lykke på fb ) Da er du i samme båt som jeg var i Jeg ville ikke ha en kooiker til, nettop fordi Taxi er bråkete med andre hanner og litt usikker i enkelte situasjoner. Ønsket en ukomplisert og snill hund, med et springerlignende gemytt, og det føler jeg til de grader at jeg har fått også Jaa, det er koselig at folk liker fb-siden min Jeg poster de fleste hundebilder og hunderelaterte oppdateringer der fremfor på min egen profil 2 Siter
Irenen Skrevet 24. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2013 Vi tok turen til Linderudkollen idag. Sola skinte, og godtroende meg trodde de fleste skiløperne var reist på påskeferie. Men neida, det krydde av hensynsløse skiløpere i ekstremt høy fart. Så da ble det båndtur mesteparten av veien. Nora "hjelper" Kjersti (venninna mi) med å sette solbærtoddy på bordet: Og poserer litt i sola: Kjersti og hundene (jeg vet ikke hva Luna driver med på det første bildet) : Mye folk på Linderudkollen: Men det var en fin tur, og Nora har slappet godt av resten av kvelden 2 Siter
Pajko Skrevet 25. Mars 2013 Rapporter Skrevet 25. Mars 2013 Så tullete at ikke stabyen får delta på fellesutstillingen! Da er du i samme båt som jeg var i Jeg ville ikke ha en kooiker til, nettop fordi Taxi er bråkete med andre hanner og litt usikker i enkelte situasjoner. Ønsket en ukomplisert og snill hund, med et springerlignende gemytt, og det føler jeg til de grader at jeg har fått også Jaa, det er koselig at folk liker fb-siden min Jeg poster de fleste hundebilder og hunderelaterte oppdateringer der fremfor på min egen profil Jeg er i helt samme båd. Jeg ønsker heller ikke en kooiker igen, og har til gode at møde en ukompliceret kooiker... Det er ikke racen for mig, selvom jeg elsker Pajko meget Jeg tror, at jeg heller må lave en side til Pajko. Familien og vennerne mine, for ikke har interesse for hunde, er vist lidt træt af alle billederne af Pajko. Siter
Irenen Skrevet 26. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Mars 2013 Morsomt å se hvordan Nora vokser litt i rykk og napp. Den siste tiden har kroppen blitt bredere og musklene større, men nå har også hodet begynt å følge etter Hun er nå 7 måneder og 8 dager gammel 1 Siter
Irenen Skrevet 30. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2013 Nå har vi akkurat kommet hjem fra noen dagers påskeferie på hytta. Nora har kost seg gløgg ihjæl sammen med mine to andre hunder og svigers sin flat coated retriever. Hun har fått løpe løs til enhver tid, og bare kost seg utendørs hele dagen Igår stjal lille tyven en pølsepakke fra sekken, og løp rundt i lykkerus over rampestreken sin Og på torsdag skulle hun være så flink og "hjelpe" til med oppvasken, hvorpå hun presterte å dra ut hele den nederste skuffen til oppvaskmaskinen, med tallerkener og bestikk, hekte den fast i en tann eller halsbåndet eller jeg vet ikke hva, og dra den med seg gjennom kjøkkenet. Det ble et h******** spetakkel, men ble hun skremt av hendelsen? Neeida, hun fortsatte og skulle hjelpe til med oppvasken hun . Pølsetyven: Leketid: Og ellers har vi kost oss: Oppdretteren hennes angrer litt på at han ikke beholdt henne selv, spesielt når han ser bilder av hodet hennes Men det er et fint hode da 2 Siter
Irenen Skrevet 31. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2013 Nora tar seg en dans Og ser teit ut mens de andre hundene sitter pent Men hun kan stå normalt og se pen ut også 2 Siter
Irenen Skrevet 5. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2013 Nora er badet, har fått klipt klør og pusset tenner Hun liker tannpuss hun, og blir kjempeglad når tannkrem og tannbørsta kommer frem Også har vi trent litt til utstilling idag: http://youtu.be/m72Tu7vzjIc På søndag blir det villmarksmesse og valpeshow 1 Siter
Irenen Skrevet 6. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2013 Lykke til på valpeshowet! Takktakk Det blir koselig med valpeshow igjen, så det gleder jeg meg til Selvfølgelig ble hun møkkete igjen på tur idag, så måtte inn i dusjen igjen. Men håper hun klarer å holde seg nogenlunde ren frem til vi er ferdig i ringen imorgen 1 Siter
Irenen Skrevet 7. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 7. April 2013 Smålubne valpisen min med BIR-rosett og premier Også må man leke litt med venninnene sine 3 Siter
Guest LXT Skrevet 8. April 2013 Rapporter Skrevet 8. April 2013 Gratulerer så mye! Fine jenta si det Siter
Irenen Skrevet 14. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. April 2013 Nora hilser på hester, og mener de er littegrann skumle: Ellers er det lite oppdateringer fra oss om dagen. Neste helg skal vi etter planen på runderingskurs, såfremt snøen er borte i skogen 2 Siter
LinL Skrevet 14. April 2013 Rapporter Skrevet 14. April 2013 Fine Nora Hun ser bare god og snill ut Siter
Irenen Skrevet 14. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. April 2013 Fine Nora Hun ser bare god og snill ut Jaa, hun er bare god og snill Dog ekstremt fæl på å stjele Fra tur idag: 3 Siter
Irenen Skrevet 18. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. April 2013 Nora er 8 måneder idag og er kommet i en alder hvor alt må være rosa Ute og jakter på flyvende løv Månedens oppstillingsbilde (Bajskvalitet desverre) : Hun har ligget på omtrent samme vekt noen uker. Men er nå litt slankere enn hun var, samtidig som hun veier bittelitt mer, så hun har kanskje vokst littegrann Vekta idag viste 21.6 kg. 2 Siter
AnnChristin Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Så fin hun er! Og jeg har korttidsminne, hvor hadde du kjøpt det utstillingsbåndet du hadde på villmarksmessa? Siter
Irenen Skrevet 19. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. April 2013 Så fin hun er! Og jeg har korttidsminne, hvor hadde du kjøpt det utstillingsbåndet du hadde på villmarksmessa? Takk Kjøpt det fra Moria show leads & collars Du finner henne også på facebook. Siter
Irenen Skrevet 19. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. April 2013 Da blir det runderingskurs i helgen. Vi er klare! 4 Siter
Evelzz Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Så utrolig gøy det er å ha fått følge oppveksten hennes uke for uke! Hun er skikkelig fin er hun 2 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Satser på at hun er mammaen til min neste hund 2 Siter
Recommended Posts