Shlush Skrevet 10. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2013 wow så pen hun har blitt :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 14. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2013 wow så pen hun har blitt :-D Takktakk Nå er hun snart sju måneder. Noen bilder fra igår: Også innså jeg at iløpet av en "fotosession", så har jeg flere grimasebilder enn normale bilder, så har laget en liten samling 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2013 Haha, herlige grimasebilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 15. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2013 Du tar så fantastisk klare bilder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 16. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Haha, herlige grimasebilder! Hihi, man kan ikke alltid være like pen Du tar så fantastisk klare bilder!! Tusen takk (eller takk til Canon ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Søteste Noraen! Jeg digger bildene dine helt hinsides mye forresten. Og grimasebildene? Priceless Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Fantastisk! Og herlige grimasebilder, du verden for noen uttrykk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 16. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Søteste Noraen! Jeg digger bildene dine helt hinsides mye forresten. Og grimasebildene? Priceless Hihi, tusen takk Men nå kjenner jeg at jeg er lei av snø og vinter altså, både på fotofronten og ellers Fantastisk! Og herlige grimasebilder, du verden for noen uttrykk! Hehe. Amandus er hunden til en student på jobben. Han synes det er artig å jage henne, og Nora synes det er artig å erte han opp til å jage henne Også er hun så søt når hun prøver å gjøre seg liten for han 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 16. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Her er forøvrig et par bilder av Noras kullsøster: Noah og Nora 5 uker gamle: Da oppdretter skulle velge valp til meg stod han mellom disse to jentene, og han hadde vanskeligheter med å velge hvem som skulle til meg, og hvem han selv skulle beholde. Jeg liker Noras uttrykk mye bedre, men Noah virker som en kraftigere type Nå er ikke de to bildene så fryktelig gode riktignok. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Fantastiske bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 18. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Nora er 7 måneder idag! Hun begynner tilogmed å få litt pels her og der. Synes frøkna mi er pen jeg Og et bilde av Taxi og Nora som leker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Fine Nora! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Herlige bilder! Nora er supersøt Gratulerer med 7 månedersdagen!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 18. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Fine Nora! Herlige bilder! Nora er supersøt Gratulerer med 7 månedersdagen!!!! Nora takker for det 7-månedersbursdagen ble feiret med å ta det månedlige oppstillingsbildet. Idag var det vanskelig! Enten hang halen ned eller tunga ut, eller så var bakbena oppunder kroppen hennes, ellers så var bildet uklart. Dette ble nå resultatet tilslutt. Ikke helt fornøyd, men får duge (Hun ser ut som hun har vært hjemme til hvert måltid på enkelte bilder, men hun er ikke så bluppis som det kan se ut som, hehe ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 22. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mars 2013 Igår tok Nora et skikkelig kenguruhopp, sklei på isen, og deisa dermed hofta sidelengs ned i bakken Kom ikke et pip fra henne, men hun haltet med en gang. Hun haltet også litt på slutten av turen idag. Hun reagerer ikke i det hele tatt på at jeg strekker hofta eller klemmer og kjenner, så jeg tror det kommer til å gå helt fint. Men huff, blir så bekymret. Bilder fra idag (vi gikk til Trollvann ) : Nå er det påskeferie, sola skinner - og på onsdag reiser vi på hytta 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 23. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Tok en tur til Drammen hundepark og trente litt idag vi Er faktisk første gang jeg har trent lydighet noe annet sted enn hjemme eller på kurs. Litt mer distre enn på stuegulvet var hun, for det var visst mange spennende lukter der, men jeg synes hun var flink Også har vi sosialisert litt Jeg vet dette kan forandre seg med alderen, men jeg må bare si at jeg synes det er så utrolig deilig å ha en hund som bare tvers igjennom er god og snill. Nora er venner med ALLE hun, både to og firbente, uansett alder. Med barn er hun bare fantastisk. Hun bryr seg ikke om noen andre hunder skulle finne på å rappe tyggebenet hennes, og tar gjerne en lekerunde med en godbit i munnen. Tror ikke ressursforsvar eksisterer i hennes verden. Nå er jeg litt sånn kvalmt skrytende, jeg vet det, men det er bare så hyggelig å ha det sånn 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Og så er hun svær jo! Så for meg en sånn liten staby-lignende dame jeg, men hun er jo større enn de fleste stabyene jeg har sett. Fikk ikke sett dere trene, så det bare med Taxi, han er flink han og! Men hun var veldig god å kose på da. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 23. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Og så er hun svær jo! Så for meg en sånn liten staby-lignende dame jeg, men hun er jo større enn de fleste stabyene jeg har sett. Fikk ikke sett dere trene, så det bare med Taxi, han er flink han og! Men hun var veldig god å kose på da. Hihi, og større skal hun bli Hvertfall litt. Hun var på størrelse med Malle til Jankaa (bare tyngre) for to måneder siden, og hun er vel egentlig forholdsvis høy. Nora er god å kose på Taxigutt ja, lille raringen der Han var ikke lett å få fokus fra med tre løpetidtisper i hallen, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Så utrolig pen hun er Bare fordi jeg er nysgjerrig, hvordan er radius og sånt på de der? Er det sånne som holder seg close, eller er det en langtur-rase? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 23. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Så utrolig pen hun er Bare fordi jeg er nysgjerrig, hvordan er radius og sånt på de der? Er det sånne som holder seg close, eller er det en langtur-rase? Tusen takk Kort radius, til tross for at de er stående fuglehunder. Fungerer også utmerket til spor, og apport på land og i vann Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Vil du at jeg skal legge ut de brukbare bildene jeg har tatt av dyra dine idag her? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 23. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Ozzy: JA, det vil jeg gjerne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Den lille terrieren var ca konstant ute av fokus. Hopp og sprett og overalt var den! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 23. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Den lille terrieren var ca konstant ute av fokus. Hopp og sprett og overalt var den! Hihihi, Nora har så mange teite uttrykk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 23. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2013 Hun er så fin! Merker jeg faller litt for denne rasen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts