Puttiva Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 Mulig plassert feil, såfall får moderator bare flytte Men jeg syns denne er på sin plass på dette forumet - herlige hundene våre <3 http://theoatmeal.co...ics/dog_paradox 22 Siter
breton Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 Den var kjempefin. Herlig tatt på kornet. Siter
roxie88 Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 Hahaha ler så jeg nesten griner Fantastisk! Siter
Siri Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 Hahahaha, så fantastisk bra Siter
Mirai Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 Herlig! Lo først, så ble den litt trist, og så fin igjen! Siter
SusanneL Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 SÅ sant som det er sagt! Fabelaktig! Siter
Guest Jonna Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 *Mååååååå deeeele påååå FB* Siter
TonjeM Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 Nydelig var den - morsom, presis - og rørende også! Siter
lucy Skrevet 19. September 2012 Rapporter Skrevet 19. September 2012 Så fin! Fjotten her synes forresten fylte plastposer er skikkelig ekle... Men huggormer, de er jo ikke litt farlige en gang! Siter
LØJ Skrevet 19. September 2012 Rapporter Skrevet 19. September 2012 Hahahaha..fantastisk herlig! Siter
Grim Skrevet 19. September 2012 Rapporter Skrevet 19. September 2012 Jeg tenkte først, "hva er dette for noe klissete skvip?", men den der likte jeg. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.