Gå til innhold
Hundesonen.no

Hunder og gatebil treff.


Caro
 Share

Recommended Posts

heihei! :)

Vi var på gatebil treff i helgen og der er det ENDEL lyd, det er biler med voldsomme motorer og hyling i svinger (drifting) osv, jeg syns det er utrolig høyt. SÅ ser jeg det står folk rundt med hunder helt inntil banen, er ikke dette vont/ubehagelig for hundene? jeg vurderte jo å ta med Caro, men tenkte att han hadde sikkert ikke trivdes i det hele tatt pga veldig mye bråk. Det var også en valp der som så meget skremt ut, ville bare bort og gjemte seg bak eieren...er ikke valper sin hørsel mer følsom en voksne og kan den ikke risikere å få varige men (hørsel messig)?

Det var også babyer der...fikk litt vont av dem, små barn løp rundt også mange med hørsel vern...hva syns dere om å ta med babyer å valper/hunder på slike høylytte arrangementer?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på gatebil treff men ut fra det jeg vet av bråk med biler og de hundene jeg har/har hatt, er det alt fra den som med stor sansynerligvis hadde kost seg skikkelig til den som apsolutt hadde hatt det best hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser an individiet.

Jeg har hatt en hund jeg aldri i verden hadde tatt med på noe sånt, mens jeg tok med gårdshund-frøkena når hun var valp på gatebiltreff. Hun sov stort sett hele tiden da vi satt rett ved banen - så brydde seg neppe veldig mye om det.

Men noen er nok ikke så flinke til å dømme hva som er det beste, og om bikkja "tåler" det, desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt med min rundt på en del forskjellige treff da hun var valp. Jeg hadde med en skulderveske hun kunne sitte i når hun ble sliten i hodet og vi sto litt unna "hovedområdet" når det holdt på som verst. Gikk smertefritt, men jeg hadde nok ikke vært der en hel dag med hund, den trenger nok å få lagt seg litt ned og slappet av i løpet av dagen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde med Hayley på gatebiltreffet som var forrige helg, og hun brydde seg ikke stort om bråket og var absolutt ikke skremt. Vi gikk sammen med annen voksen staff som tilhører oppdretterne til Hayley, som også er godt vant til biltreff. Nå bor vi kun et steinkast fra banen og har gått mye tur forbi banen helt siden Hayley var liten, så hun er rimelig vant til bilstøyen derfra. Vi var kun inne på området et par timer før vi dro igjen, så jeg tviler på at hun har fått noen varige men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...