Debbie Skrevet 24. September 2013 Rapporter Share Skrevet 24. September 2013 Moren til min fremtidige valp Her er faren Dream(lånt av hennes FB side) Og her er min favoritt, så får vi se hvor veien går videre 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 24. September 2013 Rapporter Share Skrevet 24. September 2013 Moren til min fremtidige valp Her er faren Dream(lånt av hennes FB side) Og her er min favoritt, så får vi se hvor veien går videre Åh så arti 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. September 2013 Rapporter Share Skrevet 24. September 2013 Åh Debbie. Skulle jeg hatt jakt golden ville jeg hatt fra den komboen jeg også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 24. September 2013 Rapporter Share Skrevet 24. September 2013 Åh Debbie. Skulle jeg hatt jakt golden ville jeg hatt fra den komboen jeg også! tusen takk så koselig sagt er veldig spent selv også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Hvordan skal jeg få 2 uker til å gå??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Hvordan skal jeg få 2 uker til å gå??? Tvinne tommeltotter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Hvordan skal jeg få 2 uker til å gå??? Få ALT klart før valpen kommer. Når jeg ventet på min valp, så hadde jeg det for meg at jeg skulle gjøre meg ferdig med alt jeg hadde å gjøre på jobb (hadde mye liggende), samt å gjøre heimen 100% klar. Vasket leiligheten opp og ned, pakket vekk ting som var skadelig for valpen, gjor leiligheten valpesikker, lagde handleliste over ting jeg måtte kjøpe både før og etter valpen kom, gjøre ting som du ikke vil ha mulighet til når valpen kommer i hus (altså dra på en langtur, besøk venner i hytt og pine, dra på pubben (dersom du er gammel nok?) osv. Tiden gikk plutselig fort for min del, da jeg hadde overraskende mange ting som var ugjort. Det er ikke bare bare å få ting gjort når man har en liten valp rundt føten :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Tnåå, under sofa bildene For ett nydelig ansikt han har! Takker! Han er litt for søt til tider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 En av grunnene til at jeg får en hund er at jeg har lite venner, er veldig ensom, selv med katta. Jeg har planlagt ganske mye nå, og har ting jeg trenger til valpen kommer klart, utenom maten og noen godbiter, det skal jeg til byen å kjøpe 8 Oktober. Han kommer hit 8, 9 eller 10, måtte se når oppdretter hadde tid å kjøre hit, er vel en 4-5 timer i bil fra Karasjok til Hammerfest. Jeg må enda skrive liste på ting jeg vil vi skal gjøre, samt lage en liten timeplan (Har Asperger syndrom og kjører derfor nazi regime på rutiner) Etter at han kommer, skal jeg bruke bursdags penger til å kjøpe bur, muligens i Alta, pluss at mamma skulle ta med V&H for valper til oss som vi skal bruke til kos, lage godbiter av, gi til pus for å smigre han til å like Keiron osv, Blir en del miljøtrening i førstninga, bli kjent, ro trening, lære nytt navn og hverdags lydighet (sitt, dekk osv) Jeg veksler mellom å sitte her å spille og å rydde leiligheta, få vekk ting som er skadelige. Heldigvis har jeg ingen planter pga. katta, så trenger ikke sette meg inn i om de er giftige eller noe. Jeg har jo ganske mye å gjøre sånn sett, men jeg er ikke flink til å la sysselsettinga ta over å la tiden gå fortere. Sover lite gjør jeg også, noe som er litt leit siden jeg får vel ikke sovet så fryktelig mye inntil Keiron klarer å holde seg igjennom natta og jeg vil unngå så mye det lar seg gjøre at han tisser inne. Jeg gleder meg utrolig mye altså, det er deilig å vite at på bursdagen min har jeg min helt egne hund, endelig en som er min hund, ikke en som jeg låner. Når jeg vil ha en hund som ikke drar i båndet, så kan jeg lære han det, uten å være bekymret for at eier ikke følger opp, jeg har virkelig en lat slekt, de skal ha hunder, men de gidder jo ikke gå turer eller noe Det er så leit, men min Keiron skal gå fint i bånd, få gå turer og få bruke hodet sitt 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Få ALT klart før valpen kommer. Når jeg ventet på min valp, så hadde jeg det for meg at jeg skulle gjøre meg ferdig med alt jeg hadde å gjøre på jobb (hadde mye liggende), samt å gjøre heimen 100% klar. Vasket leiligheten opp og ned, pakket vekk ting som var skadelig for valpen, gjor leiligheten valpesikker, lagde handleliste over ting jeg måtte kjøpe både før og etter valpen kom, gjøre ting som du ikke vil ha mulighet til når valpen kommer i hus (altså dra på en langtur, besøk venner i hytt og pine, dra på pubben (dersom du er gammel nok?) osv. Tiden gikk plutselig fort for min del, da jeg hadde overraskende mange ting som var ugjort. Det er ikke bare bare å få ting gjort når man har en liten valp rundt føten :-) Skriver under på denne her. Har du i tillegg aleneansvar for valpen, er det greit å fylle alt av kjøleskap, fryser og tørrskap med mye matvarer, for første uken får du ihvertfall ikke tatt turen på butikken. Handle inn spray og tørkepapir er også en god idèe da det går én del den første tiden uansett hvor flink du er. Valper er sølete.. Ellers ville jeg ha sovet nok. Her starter dagen i 4-tiden før han sover igjen til 7(ish) så til 10(ish) etter en tur ut og litt herjing.. JEG ER TRØTT, virkelig ikke noe morgenmenneske, men hva skal man gjøre? Til syvende og sist er det jo bare en liten periode og han er definitivt verdt det (og mer)! Og som SandraH sier; har du noe du skulle ha fått gjort med tanke på jobb, skole (?) eller lignende, gjør det nå før valpen kommer.. Man har ikke såååå god tid som man skulle tro Så er det bare å av glede og seg på at tiden går litt sakte innimellom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Tvinne tommeltotter? Hahaha, blir en del av det også ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Uff ja! Må få sovet!!! Jeg er ikke noe morgenmenneske, men det får jeg bare bli for valpen er jo verdt det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Dersom jeg en gang skal ha valp nr. to tror jeg at jeg skal kjøpe meg beroligende før den kommer i hus. Dette har vært en stressende dag for valpemamma Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Beste medisinen når Maria venter på valp - å skulle flytte og å ha over gjennomsnittet interesse for interiør, innredning og romløsninger! Haha. Jeg skal flytte 1. november og klarer virkelig ikke å tenke på annet en møbler. Og vips er det allerede 4 uker siden paring og kanskje bare 3 mnd til valpen plutselig er i hus. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Min lille håpefulle En skikkelig bølle allerede, men jeg er selvfølgelig hodestups forelska. Bare 8 dager igjen! *vente, vente* 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Min lille håpefulle En skikkelig bølle allerede, men jeg er selvfølgelig hodestups forelska. Bare 8 dager igjen! *vente, vente* Aaaaw Så nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Lille trollet mitt! Også har vi prøvd oss på litt gjeting/tenne på sau (video), litt i yngste laget ved 3,5mnd, men ble nå eller til neste år 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MissHeike Skrevet 29. September 2013 Rapporter Share Skrevet 29. September 2013 Lille Keiron Bare litt over en uke nå! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 29. September 2013 Rapporter Share Skrevet 29. September 2013 Lille Keiron Bare litt over en uke nå! Keiron valp5.jpg Så stilig med blått øye da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 30. September 2013 Rapporter Share Skrevet 30. September 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 30. September 2013 Rapporter Share Skrevet 30. September 2013 Gliser du på generelt grunnlag, eller har du noen spennende planer? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 30. September 2013 Rapporter Share Skrevet 30. September 2013 Gliser du på generelt grunnlag, eller har du noen spennende planer? Spennende planer!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Gleder meg masse til å ta min hjerteknuser med hjem om to uker. Blir en fryd med masse kos, miljøtrening og sosialisering! På bildet var hun bare 3 uker og 3 dager gammel, er ikke hun bedårende? Følg gjerne henne på www.sombiejenta.moo.no. For en herlig liten bamse --- Jeg må skryte litt/være kjempehappy: jeg sov så godt i natt! Vi sovna ca. 23:30, og valpis sov helt til sambo skulle dra rundt 06:30. Da tok sambo han med ut og tisset, også sov vi til klokka var 10:15 SÅ deilig!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Lille Keiron Bare litt over en uke nå! Keiron valp5.jpg Random quote! Skal du hente valp i Karasjok? ;o Hvilken oppdretter da? (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alvira Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Jeg skal hente gullebarnet i dag! Har drevet å bygget rede leeenge, så her er alt klart Han er verdens kjekkeste kar, og jeg verdens stolteste mamma http://i885.photobucket.com/albums/ac56/Magka/1383686_10153336450260121_513301773_n_zpscebe09da.jpg 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts