Guest Michellus Skrevet 27. August 2013 Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 10 måneder igjen Haha, bare måtte! Men seriøst, tiden går fort for dere! Var ikke valpen til Marie 3 uker i går?? Og Pi da, skulle ikke du hente henne om 3-4-5 uker?? Tiden flyr dere, tiden flyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. August 2013 Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 Her er film av Alertness-gjengen: Litt dårlig filmkvalitet, det er nemlig filmet med speilrefleksen og 50mm linse (med manuell fokus) så da blir det såder. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 27. August 2013 Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 Her er film av Alertness-gjengen: Litt dårlig filmkvalitet, det er nemlig filmet med speilrefleksen og 50mm linse (med manuell fokus) så da blir det såder. burde vært ulovlig 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 27. August 2013 Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 åååh Den fine halvfluffy småtjukke som kommer inn på rundt 0:40 i filmen Vet ikke heelt hvor den skal gjøre av seg, og er kaanskje litt småtrøtt, som de to andre vi ser senere der. Gosjameg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. August 2013 Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 åååh Den fine halvfluffy småtjukke som kommer inn på rundt 0:40 i filmen Vet ikke heelt hvor den skal gjøre av seg, og er kaanskje litt småtrøtt, som de to andre vi ser senere der. Gosjameg! Harry det Fine gutten! Også er det så morro syntes jeg å se en salig blanding av lang og korthår. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 27. August 2013 Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 Her er film av Alertness-gjengen: Litt dårlig filmkvalitet, det er nemlig filmet med speilrefleksen og 50mm linse (med manuell fokus) så da blir det såder. Nyse-anfallet på1:18 :wub: :wub: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 27. August 2013 Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 Harry det Fine gutten! Også er det så morro syntes jeg å se en salig blanding av lang og korthår. De er så fine de Trente med en langhår fra korthårsforeldre da jeg bodde i Lillehammer. Hun var skikkelig fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 27. August 2013 Rapporter Share Skrevet 27. August 2013 10 måneder igjen Haha, bare måtte! Men seriøst, tiden går fort for dere! Var ikke valpen til Marie 3 uker i går?? Og Pi da, skulle ikke du hente henne om 3-4-5 uker?? Tiden flyr dere, tiden flyr NEHEI! gått super sakte! baklengs faktisk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 28. August 2013 Rapporter Share Skrevet 28. August 2013 Siste tilskudd hos meg: Calzeat Deal Or No Deal - til daglig Gunnar (CIE NO UCH SEU(u)CH FIV-12 Castlerock Simply Magic & Simon Says Worth Waiting For) Han deleies med eier av hans mor, og bor til daglig hos supre forverter. 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 28. August 2013 Rapporter Share Skrevet 28. August 2013 Nyse-anfallet på1:18 :wub: :wub: I know! Jeg er så glad jeg fikk med meg det, im jeg får til å lage en filmsnutt av Tetris gjennom det første året så skal det klippet definitivt være med. Han slår jo hode i verandaen stakkar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Valpekurset for lillesøster og Bella har blitt flyttet til oppstart 18.september. Så her kjører vi på fra starten av... Sent from my iPhone Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Valpekurset for lillesøster og Bella har blitt flyttet til oppstart 18.september. Så her kjører vi på fra starten av... Sent from my iPhone Så gøy! Her blir det nok fellestreninger til å begynne med, og et helgekurs etterhvert. Og seminar håper jeg Kanskje jeg finner noen observatørplasser på tidligere helgekurs, for jeg vil ikke starte med det før jeg vet at jeg har en hund som holder koken en hel dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. September 2013 Rapporter Share Skrevet 1. September 2013 19 dager til godgutten skal hentes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 1. September 2013 Rapporter Share Skrevet 1. September 2013 Den unge håpefulle utvikler seg virkelig i riktig retning for min smak 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. September 2013 Rapporter Share Skrevet 1. September 2013 Den unge håpefulle utvikler seg virkelig i riktig retning for min smak Nydelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. September 2013 Rapporter Share Skrevet 1. September 2013 17 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 1. September 2013 Rapporter Share Skrevet 1. September 2013 Gratulerer AnetteH! Hun er kjempesøt, koselig bilde av dere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 1. September 2013 Rapporter Share Skrevet 1. September 2013 Weee, gratulerer Anette!! Min 2013 valp har deltatt på to valpeshow i helgen med 2XBIR og 1XBIS som resultat 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 1. September 2013 Rapporter Share Skrevet 1. September 2013 Står plutselig på tre valpelister, men vi får se om det blir valp i det hele tatt. En del som spiller inn, men vi får se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 1. September 2013 Rapporter Share Skrevet 1. September 2013 Står plutselig på tre valpelister, men vi får se om det blir valp i det hele tatt. En del som spiller inn, men vi får se Rase? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 1. September 2013 Rapporter Share Skrevet 1. September 2013 Den unge håpefulle utvikler seg virkelig i riktig retning for min smak Er den ute på for? Utrolig fin 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 1. September 2013 Rapporter Share Skrevet 1. September 2013 Dita har nå vært i Norge i litt over en uke, slått seg godt til ro 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Gunnar kom en tur for å hilse på på lørdagen, så da tok vi noen ny bilder. Han er nå 3,5 mnd og påmeldt til sine 5 første valpeshow (Ikke den beste oppstilling dessverre. 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Herlighet så mange (farlig) søte valper! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Gunnar kom en tur for å hilse på på lørdagen, så da tok vi noen ny bilder. Han er nå 3,5 mnd og påmeldt til sine 5 første valpeshow (Ikke den beste oppstilling dessverre. Ååå så skjønn, elsker Flat valper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts