Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som vil henge med de røde farer?


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

Hei.

Jeg har to shibaer, Aiko på 3 år og Imouto på 2. I tillegg til dette har jeg en jobb som vil at jeg skal reise på seminar 4. og 5. oktober i Tromsø.

Jeg fikk ikke vært med på sist seminar fordi jeg ikke fikk noen til å passe hundene, og har veldig lyst til å være med denne gangen.

Er det noen som har lyst til å passe på jentene disse dagene, eller som har kapasitet til å komme hjem til oss og gi dem en god tur på ettermiddagen begge dagene? De kan selvsagt splittes også, men Sirkus Samurai gjør seg definitivt best som duo. :wub:

Imouto bryr seg ikke om hunder er tisper eller hannhunder, og har det fint på tur med alle, så lenge hundene ikke maser eller smisker. Hun kan derimot være ganske så territorial (usikker på hvordan dette arter seg når jeg ikke er der og hun er på fremmed sted), men så lenge interaksjonen styres, trur jeg det skal gå greit. Hun liker å leke og er en veldig blid og artig hund som er veldig til stede uten å være anmassende.

Aiko er virkelig verdens beste og enkleste hund i alle henseende untatt ett: Hun kan være litt atal med (yngre) tisper om hun får sjansen, noe hun aldri får med meg. Hun oppsøker dem ikke, men vil helst ikke ha dem i fleisen. Hun setter mest pris på ro og fred, men liker å leke med søstra si og andre voksne og ålreite hunder.

Hvis det er noen der ute uten hund, men savn i hjertet, som gjerne vil ha besøk av de røde farer, så hadde det selvsagt vært det aller beste. Jentene merkes ikke innendørs overhodet, er uproblematiske å gå tur med (ingen utagering eller annen atalhet, og vi hilser selvsagt ikke på fremmede hunder, sjøl om Imouto gjerne vil), klarer fint å være aleine hjemme og blir glade om de får sove på samme rom som dere. Ingenting ødelegges, pisses på eller lignende (selvsagt).

Nå har jeg nevnt utfordringene, og jeg trur ikke jeg trenger å legge ut om hvor fantastiske de er. Dette er nemlig høyst sannsynlig de kuleste og beste jentene i verden, og hvis jeg får dratt til Tromsø kommer jeg til å savne dem hvert sekund. :lol:

Belønning er selvsagt sjokolade, vin og evig takknemlighet! :flowers:

Sandra

26122011568_1.jpg

DSC_7466.jpg

DSC_7443.jpg

DSC_7391.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...