Teserere Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Rødfargen het knall korall, så usikker på hvordan den blir, men den så veldig fin ut på bildet da Ellers leker jeg litt med tanken på orange kanskje? Blå og orange er jo fine farger sammen. Jeg får tenke litt på det til jeg bestiller garn i morgen. Hva likte du best? Nederste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garmen Skrevet 23. April 2013 Rapporter Share Skrevet 23. April 2013 Kan bare signere at det garnet er supert. Jakken fra Mari brukes på poden hver gang vi er ute og det er varmt, og jeg bruker det samme garnet i mitt seneste prosjekt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 24. April 2013 Rapporter Share Skrevet 24. April 2013 Orange. Jeg er glad i orange. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 24. April 2013 Rapporter Share Skrevet 24. April 2013 Men jo! Send en mail til Pickles og hør hva de vil anbefale. De er helt RÅ på å sette sammen farger de jentene, og de er også veldig flinke på kundeservice. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 24. April 2013 Rapporter Share Skrevet 24. April 2013 Den følelsen når du står opp, å ser strikketøyet ditt i biter rundt om på stuegulvet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MayB Skrevet 24. April 2013 Rapporter Share Skrevet 24. April 2013 Den følelsen når du står opp, å ser strikketøyet ditt i biter rundt om på stuegulvet... Å nei.... håper du orker å starte med en ny genser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 24. April 2013 Rapporter Share Skrevet 24. April 2013 Å nei.... håper du orker å starte med en ny genser. Det håper jeg også, jeg hadde bare mønsteret igjen på ermene. Mormor har sakt at hun kan strikke litt for meg da, men da blir litt av greia med noe jeg har laget helt selv borte. Dritthunder! Joda, min feil som la det innen rekkevidde (i den grad oppå peishylla er rekkevidde *se stygt på granden*) men jeg forventer mer av voksene hunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 24. April 2013 Rapporter Share Skrevet 24. April 2013 Så utrolig leit Kaja! Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MayB Skrevet 24. April 2013 Rapporter Share Skrevet 24. April 2013 Det har heldigvis aldri skjedd her at noen har rørt strikketøyet eller garnet, da tror jeg at jeg hadde blitt grinete. Hvis du beynner på en ny så har du egenstrikket genser til vinteren igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 24. April 2013 Rapporter Share Skrevet 24. April 2013 Symra er ram på å stjele garnnøster, de er nemlig skikkelig veldig morsomme å rote utover. Tråder i hele rommet, jippi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 24. April 2013 Rapporter Share Skrevet 24. April 2013 Men jo! Send en mail til Pickles og hør hva de vil anbefale. De er helt RÅ på å sette sammen farger de jentene, og de er også veldig flinke på kundeservice. Mail sendt! Klarer virkelig ikke å bestemme meg! Jeg likte jo kjempe godt rød og blå til å begynne med, men når jeg ser på den blå og orange tenker jeg på min bror med en gang Og det er jo hans sønn den er til Men rød og blå var så mye gøyere! Edit: Argh! Hvorfor vil ikke garnstudio funke akkurat nå som jeg trengte å bruke den!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElZorro Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Nå har jeg lett litt bakover her, men finner ikke oppskrift, bare bilder. Har noen oppskrift til de babysokkene man kunne vokse i? De som en eller annen med staff strikket? (Ekstremt dårlig på navn, god på hunder ). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Jeg strikket de spiralsokkene Her er mønsteret, de var veldig enkle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElZorro Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Jeg strikket de spiralsokkene Her er mønsteret, de var veldig enkle Supert! Tusen takk Enkle og geniale, jeg er lei av knøttsmå babysokker som ser ut som voksensokker og er passe i en uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 30. April 2013 Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 Kjære alle strikke/heklevenner! Ikke glem at drops har 35% salg på alt av ullgarn i hele mai!! Løp og kjøp! http://www.garnstudio.com/lang/no/post.php?id=1252 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 vet ikke om det telles som håndarbeid, men jeg skal få hentet et Lundby dukkehus i morgen og pusse det opp og noen nye møbler. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 7. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 hjelp! skjønner ikke dette: 1.OMG: Hekle 1 fm i hver lm fra 2.lm fra nålen = 4 fm. Fortsett å hekle 3 fm på den andre siden av lm-raden = 7 fm totalt. Deretter hekles det rundt med 1 fm i hver fm totalt 28 fm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElZorro Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 25% på Pickles Extra Fine Merino for de som er hektet på picklesgarn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MayB Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 ... og 35% på alt ullgarn fra Drops i hele mai. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2013 25% på Pickles Extra Fine Merino for de som er hektet på picklesgarn Nei men i svarte da. Bestilte jo derfra nettopp, til vanlig pris. Æsj altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElZorro Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Nei men i svarte da. Bestilte jo derfra nettopp, til vanlig pris. Æsj altså. Jeg innser nå at jeg har et problem.. Dagens: 25% på 3 tråds merino... Hei jeg heter ElZorro, jeg en garnjunkie! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Jeg er glad jeg tvang meg selv til å lukke fanen i går. Pickles Extra Fine Merino er mitt alt mulig-garn som jeg liksom ikke får nok av. Abuelita er ok, men jeg går ikke på en smell i dag. Så får i se om det blir noe alpakka på tilbud framover, det tror jeg det blir egentlig, siden det ikke er sesong, og om jeg klarer å holde meg i skinnet. Lurte litt på om jeg skulle kjøpe meg litt fra Du Store Alpakka i stedet. Tenkte H skulle få seg en murerjakke til høsten. Men så kom jeg på at jeg har 10 hesper på vei fra USA snart, og at svigers har 11 hesper sørpå som de tok med fra New York. Herregud... La inn stashet mitt på Ravelry her om dagen, bare Amerika-garnet, 49 hele hesper... Legger vi på de som er på vei så blir det 70 blank. Ooog, jeg vurderer å slenge meg på en garn-coop i sommer. Så har vi en kasse med diverse pluss restegarn da. Som jeg bare tror jeg dropper å legge inn først som sist. Hvem vinner, ElZorro? (Eller, kanskje vi heller skal si taper...) Garnskapen * føles som en snål blanding av skam og fjortisfnis. * Look, I made a word! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Og for å være en fristende tøs så er dette coop garnet jeg tror jeg slenger meg med på: Geeze Louise. Somebody help me! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Atte Mari, om du plutselig sitter med for mye garn, kan jeg gjerne kjøpe av deg hvis det passer til noe konkrete prosjekter jeg tenker på. Sånn at du får plass til mer, tenker jeg *veldig hjelpsom* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 9. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2013 Atte Mari, om du plutselig sitter med for mye garn, kan jeg gjerne kjøpe av deg hvis det passer til noe konkrete prosjekter jeg tenker på. Sånn at du får plass til mer, tenker jeg *veldig hjelpsom* Du får ta med deg lille snella di og komme på garnskapsbesøk en dag (når vi er ferdige med badet!) og dykke inn i herligheten. Her er pakken jeg fikk av min svoger i USA. Jeg husker ikke om jeg postet bilder da jeg fikk den, eller om skammen holdt meg i skinnet. Det var 26 hesper eller noe. Man kan jo ikke annet enn å le... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts