Gå til innhold
Hundesonen.no

Håndarbeidstråd!


Annegru
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Sjekk ut min kule pappa med sin nye jakke!

Sånn ble den!  Guttungen var nok synlig i barnehagen i dag   Garnet ble veldig kult heklet opp. Forsøkte å ta nærbilde, men fargene ble litt wonky. 

Jeg elsker jobben min men jeg hater jobben min. Nå skal de kjøre sånn superteit greie med Hatteonsdag på førstkommende onsdag. Jeg kan virkelig ikke fordra sånt! Men man blir jo pokker meg straffa for

Posted Images

Holder på å lage denne lua, men jeg tror jeg trenger tjukkere garn for den ser ut til å bli litt liten (er ikke ferdig enda da). Mønsteret er veldig enkelt om noen andre vil prøve seg :)

http://www.rheatheyl...=patterns&id=10

2012-11-21%2021.00.03.jpg

Den var jo kjempe søt da !

Vet ikke helt om jeg har en side som er feminin nok til en slik en da ;)

Du kan ikke bare lage noen ekstra omganger om den blir for liten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! det ser kjempe flott ut. Så jevnt og pent mønster *misunnelig*

Tusen takk :D Det er første gang jeg prøver meg på et så stort prosjekt, så blir gøy å se om jeg greier å holde det så jevnt når det "ordentlige" mønsteret begynner oppover! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har noen enkle oppskrifter på tovete votter til dame/herre og enkel oppskrift på sokker? Jeg kan strikke liksom, men når det kommer til det med hællukking på sokker så gir jeg alltid opp :P

Tova votter: http://kjerstrikk.bl...ede-votter.html

Ahh takk!

Er hekling eller strikking enklest?

Som andre sier er det smak og behag. Selv liker jeg strikking best selvom jeg også hekler litt.

Barselgave til en liten gutt som ventes i desember.

Edderkoppvotter.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teppet ble kjempefint!!

Så.

Lagde en hals, men pinnen var for tynn, så den ble kjempestiv og litt liten. Må kjøpe en tiernål :P . Det var nok veldig trist i underbevisstheten min, for i natt drømte jeg at jeg fant en tiernål!! HAha!

Prøvde på lue nummer to med tjukkere garn.... den ble massiv!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teppet ble kjempefint!

Så.

Lagde en hals, men pinnen var for tynn, så den ble kjempestiv og litt liten. Må kjøpe en tiernål :P . Det var nok veldig trist i underbevisstheten min, for i natt drømte jeg at jeg fant en tiernål! HAha!

Prøvde på lue nummer to med tjukkere garn.... den ble massiv!

Hihi rart hva man begynner å drømme om.

Jeg drev heklet på en lue til en blind dame i går kveld, samt skrev mail med henne og så på bilder av hunden. Og du og du så mange førerhunder jeg har holdt på med i drømme i natt ;) Ble jo helt utslitt jo. LOL

IMG_5466.jpg

Ferdig med russelua til sønnen. Han ble fornøyd så da er vi begge fornøyd :D Enkel og kjapp lue å strikke.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...