Hoppetussa Skrevet 4. September 2012 Rapporter Skrevet 4. September 2012 Klemme på IngaLill <3 1 Siter
Emilie Skrevet 4. September 2012 Rapporter Skrevet 4. September 2012 Huff, håper virkelig dere finner henne! 1 Siter
Snøfrost Skrevet 4. September 2012 Rapporter Skrevet 4. September 2012 Håper virkelig hun blir funnet i god behold. Mareritt når de blir borte slik krysser fingra og har delt på FB Siter
Aslan Skrevet 4. September 2012 Rapporter Skrevet 4. September 2012 Får helt vondt i magen av å høre om det, håper hun kommer til rette i god behold og så fort som mulig! Skulle ønske jeg kunne bidra med leting, men bor for langt vekk Siter
Teserere Skrevet 4. September 2012 Rapporter Skrevet 4. September 2012 Så forferdelig Håper hun kommer til rette snart. Siter
Hoppetussa Skrevet 5. September 2012 Rapporter Skrevet 5. September 2012 Delt fra Inga sin facebook Ny leting etter Anya i morgen! Om dere har lyst til å hjelpe til samles vi i skogen til Pappa kl 17.00, oppmøte ved rundkjøringen ved Heitjenn.(om ikke du er så kjent send meg en sms el. ring) Kom gjerne litt før så vi rekker litt tid til organisering og fordeling av terreng. Veldig fint om noen som er kjent i terrenget også kan komme, så vi kan dele opp i flest mulig lag. Skogen vi leter i ligger på Herre. Når du kjører forbi Herre (fra Vold) så deler veien seg i bakken og blir tofelts. På bakketoppen snevres den så inn igjen til ett felt. Rett etter bakketoppen ligger det en stikkvei inn til høyre. Bommen er åpen.Kjør igjennom bommen og til venstre. Følger du denne grusveien noen minutter så blir det oppmøte her kl 17 ... ( min forklaring) Siri 1 Siter
Nirm Skrevet 5. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2012 Vi krysser fingrene for dere idag! Anya har kommet ut i avisa. Fra Varden. Fra TA. Siter
Siri Skrevet 5. September 2012 Rapporter Skrevet 5. September 2012 Uff, så grusomt det må være! Krysser fingre for kveldens leteaksjon! Siter
AnitaW Skrevet 5. September 2012 Rapporter Skrevet 5. September 2012 Lykke til med letingen, håper hun kommer til rette fort! Siter
Lemen Skrevet 5. September 2012 Rapporter Skrevet 5. September 2012 *Krysser fingrene for at Anya blir funnet i kveld!* Sølve og meg var ute i Herreskogen tidligere i dag og gikk mot Asdalsvannet, men vi så ingen spor etter Anya. Det er alle hundeeieres mareritt når hunden forsvinner og jeg føler med Anyas eier. 1 Siter
Hoppetussa Skrevet 5. September 2012 Rapporter Skrevet 5. September 2012 Anya er desverre fremdeles savnet.. Kjempebra att du tok turen i dag LivB Forhåpentligvis kommer saken om Anya i papirutgavene av lokalavisene her i morgen, håper att det kan gi oss noen nye tips om hvor hun kan være... Siri Siter
Nirm Skrevet 5. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2012 Så trist at dere ikke fant henne. Siter
Guest LXT Skrevet 5. September 2012 Rapporter Skrevet 5. September 2012 Tenker på deg og sender deg en stor klem. Helt forferdelig å miste hunden sin sånn. Jeg håper dere finner henne i god behold snart Siter
Guest lijenta Skrevet 5. September 2012 Rapporter Skrevet 5. September 2012 Trist å lese at hun ikke er funnet enda, håper hun dukker opp ved et eller annet hus snart. Desverre så er det ikke så mange av dem innover der jeg ser dere leiter. Siter
L8 L Skrevet 5. September 2012 Rapporter Skrevet 5. September 2012 Anya er desverre fremdeles savnet.. Kjempebra att du tok turen i dag LivB Forhåpentligvis kommer saken om Anya i papirutgavene av lokalavisene her i morgen, håper att det kan gi oss noen nye tips om hvor hun kan være... Siri Vi var mange ute idag, folk er så flinke til å stille opp! Men dessverre ingen Anya... Imorgen blir hun funnet! Det må hun bare. 1 Siter
Ozzy Skrevet 5. September 2012 Rapporter Skrevet 5. September 2012 Huff, så grusomt dette må være. Ønsker dere lykke til på letingen i morgen, håper dere finner henne! Siter
Shlush Skrevet 5. September 2012 Rapporter Skrevet 5. September 2012 krysser fingrene på at hun kommer til rette i morgen! Siter
Jankaa Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 Masse lykketanker sendes deres vei. Håper hun kommer til rette så snart som mulig! Siter
mokken Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 Krysser fingrene for resultater i dag, Pingo! Siter
Guest lijenta Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 Er nok for tidlig med nytt. Tror dem er ute til et sted mellom ni og ti i kveld san at dem kan benytte seg av lyset Siter
L8 L Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 Tilbake fra dagens leteaksjon, dessverre intet nytt Siter
Jeanettee Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 Uff Er det ingen som har observert den heller? Siter
Guest lijenta Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 Huff jeg som håpet at det hadde vært gode beskjeder i dag Siter
Recommended Posts