Synnikken Skrevet 31. August 2012 Rapporter Skrevet 31. August 2012 Da er det bestemt, lille frøken frekk og freidig skal joine gjengen min Kiri er født fredag den 13 juli. Kiri har mamma som er importert fra Malta. Mammaen heter NUCH Deandra Tribute To Tangetoppen. Pappaen hennes er kullbror til Hector, Tangetoppen's Budweiser heter han, og bor nå i/på filippinene. Lille tøtto heter "Flirting Single Girl" på stamtavlen, noe hun passer bra til da hun er en liten flørt, og var eneste i kullet 6 uker. 7 uker Gleder meg til å se hvordan tøttisen utvikler seg! Satser på at jeg får hjelp til oppstillingsbilde når vi har kommet hjem 3 Siter
edlitam Skrevet 31. August 2012 Rapporter Skrevet 31. August 2012 Mopsevalper er farlig søte, gratulerer så mye 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 31. August 2012 Rapporter Skrevet 31. August 2012 Så utrolig hyggelig med valp nå, Synnøve, det unner jeg deg! 1 Siter
WheatenMali Skrevet 31. August 2012 Rapporter Skrevet 31. August 2012 Grattis igjen ^^ Og ehm.. er navnet inspirert av eieren eller? 1 Siter
Synnikken Skrevet 31. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2012 Mopsevalper er farlig søte, gratulerer så mye hihi! Ja, de er det Takk! Så utrolig hyggelig med valp nå, Synnøve, det unner jeg deg! Takk for det Sandy! Grattis igjen ^^ Og ehm.. er navnet inspirert av eieren eller? Du er ikke den første som spør... Siter
Kaja Skrevet 31. August 2012 Rapporter Skrevet 31. August 2012 Hahha, jeg så navnet før jeg så hvem som hadde laga tråden og det første som slo meg er at dette Kan ikke være noen andre enn en Synnøve hund Grattis med henne, kjempesøt 1 Siter
Synnikken Skrevet 31. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2012 Hahha, jeg så navnet før jeg så hvem som hadde laga tråden og det første som slo meg er at dette Kan ikke være noen andre enn en Synnøve hund Grattis med henne, kjempesøt hun het jo det før hun ble min og!! Takk! Søt som sukker Gratulerer! Takk for det! Ja, hun er nysselig! Siter
Synnikken Skrevet 3. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2012 Ikke ett bra bilde, men bare for å vise 3 Siter
Shokata Skrevet 4. September 2012 Rapporter Skrevet 4. September 2012 Gratulerer med valp Utrolig søt lita bolle Siter
MegaMarie Skrevet 4. September 2012 Rapporter Skrevet 4. September 2012 Gratulerer med frøken frekk! Jeg må finne en dag jeg kan komme å hilse på og knipse bilder. 1 Siter
Kattapult Skrevet 5. September 2012 Rapporter Skrevet 5. September 2012 Får sånn lyst til å spise den bolla der Men problemet er at hun er for søt til å spises! 1 Siter
Cattn Skrevet 5. September 2012 Rapporter Skrevet 5. September 2012 Da er det bestemt, lille frøken frekk og freidig skal joine gjengen min Kiri er født fredag den 13 juli. Kiri har mamma som er importert fra Malta. Mammaen heter NUCH Deandra Tribute To Tangetoppen. Pappaen hennes er kullbror til Hector, Tangetoppen's Budweiser heter han, og bor nå i/på filippinene. Lille tøtto heter "Flirting Single Girl" på stamtavlen, noe hun passer bra til da hun er en liten flørt, og var eneste i kullet 6 uker. 7 uker Gleder meg til å se hvordan tøttisen utvikler seg! Satser på at jeg får hjelp til oppstillingsbilde når vi har kommet hjem Kan hjelpe jeg Alt for å kna på denne lille ja! Siter
Snøfrost Skrevet 5. September 2012 Rapporter Skrevet 5. September 2012 Gratulerer med ny valp 1 Siter
Synnikken Skrevet 5. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2012 Takk alle! og ja til hjelp Cattn! D: Siter
Synnikken Skrevet 7. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. September 2012 Gullet 8 uker 1 Siter
LindaM Skrevet 7. September 2012 Rapporter Skrevet 7. September 2012 Herlighet så nydelig! edit: blendet av skjønnheten glemte jeg å gratulere så mye! 1 Siter
Synnikken Skrevet 8. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2012 Herlighet så nydelig! edit: blendet av skjønnheten glemte jeg å gratulere så mye! Tnaaw! Tusentakk!! Siter
MiO Skrevet 8. September 2012 Rapporter Skrevet 8. September 2012 Har du fått hjerteknuseren hjem nå? Det er ikke mye som er like søtt som en mopsevalp altså ♥ Siter
Synnikken Skrevet 8. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2012 Har du fått hjerteknuseren hjem nå? Det er ikke mye som er like søtt som en mopsevalp altså ♥ Hatt henne hjemme i vel en uke nå Hihi! jeg er enig! Siter
Mollymor Skrevet 9. September 2012 Rapporter Skrevet 9. September 2012 Mopsevalper er noe av det sjønneste i hele videste verden. Noe så uskyldig og søtt! Siter
Gjest Skrevet 9. September 2012 Rapporter Skrevet 9. September 2012 Ååå, noe så nusselig! Gratulerer så mye med lille nurket Var ei jente med en 14 uker gammel mopsvalp innom jobben her om dagen, jeg bare måtte snappe den til meg og skvise den flat, må få meg en mops en gang altså, som en sånn liten dilte-maskot Siter
bea Skrevet 9. September 2012 Rapporter Skrevet 9. September 2012 Næmen hælle dussen da... Skikkelig søt goding!! Siter
Synnikken Skrevet 9. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 9. September 2012 Ååå, noe så nusselig! Gratulerer så mye med lille nurket Var ei jente med en 14 uker gammel mopsvalp innom jobben her om dagen, jeg bare måtte snappe den til meg og skvise den flat, må få meg en mops en gang altså, som en sånn liten dilte-maskot Tusentakk for det! ååh! obligatoriske opplysninger er da å spørre hvor, hvem osv! Næmen hælle dussen da... Skikkelig søt goding! Hun er suupersøt! Siter
Recommended Posts