SandyEyeCandy Skrevet 29. August 2012 Rapporter Skrevet 29. August 2012 Den siste ettermiddagen med Doffen fikk vi besøk av dire-doberen Eddard Stark. Eddiken er snart 5 mnd gammel, men motorisk og mentalt en ganske mye barskere type enn Doff-loff. De to lekte likevel kjempefint sammen! 5 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 29. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2012 Jeg synes godt han kunne hett Madeye Moody, jeg. 3 Siter
Hermes Skrevet 29. August 2012 Rapporter Skrevet 29. August 2012 Herlig! Dobermann er fine dyr, altså. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 29. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2012 Herlig! Dobermann er fine dyr, altså. Spesielt med badehette på. Siter
Evelzz Skrevet 29. August 2012 Rapporter Skrevet 29. August 2012 HAHAHA, dødskule bilder Sandy! Så ut som de var passe happy begge to 1 Siter
Mari Skrevet 29. August 2012 Rapporter Skrevet 29. August 2012 Der er'n jo! Årsaken til grå hår og smilerynker, var det ikke det jeg kalte ham, Rødhette? For en fining! Den blå psychosaken også! Dobere har så særegne nipler. Jeg kunne kjent igjen en dobermann bare ved å se på niplene. Siter
Maria Skrevet 29. August 2012 Rapporter Skrevet 29. August 2012 Gi meg han derre sjokkisgutten der, a *drømme seg bort* Steike, hakke sprø begge to!? Liker dem! Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 29. August 2012 Rapporter Skrevet 29. August 2012 Jeg synes godt han kunne hett Madeye Moody, jeg. Ingen som ser disse bildene kan i hvert fall lure på hvor navnet stammer fra! Mad eye Moody og prof. Snape! ... eller...tør vi si... han-hvis-navn-skal-være-unevnt?! Der er'n jo! Årsaken til grå hår og smilerynker, var det ikke det jeg kalte ham, Rødhette? For en fining! Den blå psychosaken også! Dobere har så særegne nipler. Jeg kunne kjent igjen en dobermann bare ved å se på niplene. Japp, der er tassen. Ingen grå hår ennå, han er faktisk en utrolig enkel og kjekk valp! (Men gi meg et par-tre mnd til nå...) Gi meg han derre sjokkisgutten der, a *drømme seg bort* Steike, hakke sprø begge to!? Liker dem! Litt mer trøkk her enn sammen med den digre RRen vi møtte dagen etter, ja. Bra han vet å tilpasse seg omgivelsene. Som vel egentlig, når jeg tenker meg om, er hans aller beste egenskap. Verdens mest fleksible valp. *dør litt på seg av kjærlighet* 2 Siter
Maria Skrevet 29. August 2012 Rapporter Skrevet 29. August 2012 Æsj.. *spy* Jeg har ikke nooooe lyst på den ekle valpen din! Seriøst - drømmerase OG drømmefarge 3 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 29. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2012 Hallo? Er det ingen som ser hvor nydelig aussie-kalven er, eller?!? Hæ, HÆ? Baaare han derre supermodellen? Siter
Hermes Skrevet 29. August 2012 Rapporter Skrevet 29. August 2012 Aussier er ikke nydelige, de, bare gærne Neida, fin han og! 1 Siter
Snøfrost Skrevet 29. August 2012 Rapporter Skrevet 29. August 2012 fine vofsene morsomme bilder. Siter
Anette Skrevet 29. August 2012 Rapporter Skrevet 29. August 2012 fine voffen min og lekekompisen 2 Siter
shira Skrevet 29. August 2012 Rapporter Skrevet 29. August 2012 Kjempe nydelig begge to. men kor lik han er min Bella med teip på ørene. he he 1 Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 29. August 2012 Rapporter Skrevet 29. August 2012 Hallo? Er det ingen som ser hvor nydelig aussie-kalven er, eller?!? Hæ, HÆ? Baaare han derre supermodellen? Ække så lett å bli lagt merke til når man står ved siden av Brad Pitt lizm. *fnise* 2 Siter
Stine Skrevet 29. August 2012 Rapporter Skrevet 29. August 2012 Doffen ser jo bare retardt ut Men han er veldig tøgg altså! Bruning 1 Siter
LØJ Skrevet 31. August 2012 Rapporter Skrevet 31. August 2012 Hahahaha...så søt Ed er med teipen:D Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 31. August 2012 Rapporter Skrevet 31. August 2012 Hahahaha...så søt Ed er med teipen:D Stakkar, han ser helt koko ut. 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 31. August 2012 Rapporter Skrevet 31. August 2012 Wow må si du har funnet et sykt sterk teip som holder seg på plass på ørene selv under herjing! Da jeg skulle ta teip på Nitro sitt øre pga blødning, måtte jeg bandasjere rundt hele hodet for at det ikke skulle ristes av. Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 31. August 2012 Rapporter Skrevet 31. August 2012 Wow må si du har funnet et sykt sterk teip som holder seg på plass på ørene selv under herjing! Da jeg skulle ta teip på Nitro sitt øre pga blødning, måtte jeg bandasjere rundt hele hodet for at det ikke skulle ristes av. Alt avhenger av god teknikk Neida, men det hjelper å legge dobbel teip både over og under. Den løsna for øvrig til slutt... Siter
Recommended Posts