Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Er det bare meg som synes det høres litt dumt ut med forskjellige grupper som noen er i? Jeg er her for å lære om hunedtrening, AG, LP, forskjellige raser osv, men hvis alle "forsvinner" inn på grupper med f.eks egene raser og all diskusjon rundt den rasen blir lagt dit så kommer iallefall ikke jeg til å lære noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som synes det høres litt dumt ut med forskjellige grupper som noen er i? Jeg er her for å lære om hunedtrening' date=' AG, LP, forskjellige raser osv, men hvis alle "forsvinner" inn på grupper med f.eks egene raser og all diskusjon rundt den rasen blir lagt dit så kommer iallefall ikke jeg til å lære noe...[/quote']

Jeg tviler egentlig på at disse gruppene kommer til å bli så fryktelig aktive, da det ikke er så mange personer med hver rase her. Men jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som synes det høres litt dumt ut med forskjellige grupper som noen er i? Jeg er her for å lære om hunedtrening' date=' AG, LP, forskjellige raser osv, men hvis alle "forsvinner" inn på grupper med f.eks egene raser og all diskusjon rundt den rasen blir lagt dit så kommer iallefall ikke jeg til å lære noe...[/quote']

Jeg synes ikke det var så dumt med slike grupper. Har man en egen rasegruppe så ser man jo hvem på hundesonen som har samme rase som deg. Da kan man hendvende seg der når man vil snakke om erfaringer, opplevelser og stille/svare på spørsmål som er "raserelatert". Er helt greit med en rasegruppe.

Tror ikke folk blir mindre aktive på resten av av hundesonen av den grunn.

(Beklager mine dårlige formuleringer :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...jeg har fått søknader m å bli med i dobermanngruppen' date=' og har klikket på tilsendt link til min mail adr for å godta disse, men jeg får ikke godkjent ?[/quote']

Jeg får godkjent mine.. Du kan bare gå på grupper her oppe, og på informasjon for din gruppe, og helt nederst der står de medlemmene som har søkt. Da er det bare å trykke på godkjenn merkede. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Århh..En setter gruppe også ? :)

Trur jeg er eneste med ES her inne, og trur det er noen med setter om jeg ikke tar feil? :S

Så enten En Setter gruppe eller en Fuglehund gruppe? :)

DEt hadde vært stiligt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg laget en masse nye grupper - med dere som spurte som gruppemoderatorer. Husk og få med hele rasenavnet hvis dere ønsker en gruppe. Er ikke så godt kjent med alle rasene så jeg vet ikke hva jeg skal skrive :oops:

Si ifra hvis det har oppstått skrivefeil fra meg.

Og si ifra hvis jeg har glemt noen :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...