Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Nå er jeg og nysgjerrig<! jeg har ikke lagt merke til den før nå...jeg fikk opp månedens bruker gruppen, men den var lukket for nye søknader om medlemskap, når jeg ville ha info om den (siden det var den eneste gruppen jeg fikk opp)..

Hvorfor har man denne knappen? Og kunne man ikke ha laget evt slik som på Blink, at man kan melde seg inn i forskjellige grupper ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg og nysgjerrig<! jeg har ikke lagt merke til den før nå...jeg fikk opp månedens bruker gruppen, men den var lukket for nye søknader om medlemskap, når jeg ville ha info om den (siden det var den eneste gruppen jeg fikk opp)..

Hvorfor har man denne knappen? Og kunne man ikke ha laget evt slik som på Blink, at man kan melde seg inn i forskjellige grupper ?

Cavalier og collie er eneste medlem også. nå ble jeg å nysgjerrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Månedens bruker var en konkuranse vi kjørte for en tid tilbake - Cavalier&Collie vant den siste utgaven av denne.

Grupper brukes til foreksempel moderatorer og administratorer. Den vises til venstre for profilen.

Ikke noe spennende altså.

Jammen hvorfor får vi vanlige brukere ikke opp de gruppene da? moderator/administrator? Selv om de er låst slik mnds bruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. hvorfor skulle dere ikke kunne se dem? :wink:

Det de evt. kunne blitt brukt til er og lage grupper for forskjellige Hunderaser. Så kunne medlemmer med den rasen vært medlem.

Ja, det hadde vært morro å kunne melde seg inn i grupper her. :D

Så kunne det jo og vært vist på profilen hvilke grupper man var med i eller no ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay laget en gruppe som heter Dobermann-eier der kan du nå ta imot medlemmer. Du er gruppemoderator.

*ler* jeg ? gruppemoderator? Og en egen dobermann gruppe?hihi...så morro! !*løper for å kikke*

Du er jo bare toppers du! Fikser medlemmene sine nykker midt på natta! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...