Yakine Skrevet 28. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2005 tror jeg har lurt på det samme litt lenger oppe... :oops: :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 28. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2005 blir arti å se hva dette er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 28. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2005 Men altså? Hva er det vi kan bruke gruppene til? Går det an å diskutere der inne, eller? Espen: Jeg lurte litt på en annen ting. Om vi kunne hatt et eget forum for hundetreff? Siden det er ganske mye diskusjoner om hundetreff her inne, og det er slitsomt med alle prioritert-innleggene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 28. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2005 Blandingshund gruppe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2005 *kremt* nå er vi etterhvert en del belger-eiere her inne da *englefjes* Men hva er poenget med gruppene egentlig?Hva gjør man med den?Litt blÅnd jeg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 28. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2005 det er jo bare meg her inne som har japansk spisshund da og vi er vell to her som har samojed så jeg får heller ha en gruppe for meg selv med japanerene, også en gruppe for oss to med samojeder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 28. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2005 Blandingshund gruppe?? Jaaa =D> . Det syns jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 28. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2005 En Border Collie gruppe, eventuelt Gjeterhund gruppe (altså aussie, bc, belger eventuelt, kelpie osv) hadde vært fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 28. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2005 Da marit.. da må vi få en ASKØY gruppe:) hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 28. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2005 *kremt* nå er vi etterhvert en del belger-eiere her inne da *englefjes* Men hva er poenget med gruppene egentlig?Hva gjør man med den?Litt blÅnd jeg... :oops: Joiner den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabalder Skrevet 28. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2005 Jaaa =D> . Det syns jeg og jaaa =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 Vi er visst ikke så mange med Labradorer her heller. Hadde håpet på flere :-) Da har jeg jo kunne sett hvem på hundesonen som hadde samme rase som meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 Da marit.. da må vi få en ASKØY gruppe:) hihi Ja ikke sant bare meg og deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 og Zeagle bor her ute og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 Kan vi få en Pomeranian Gruppe? *englefjes* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 du må lage en gruppe for Cavalier King Charles Spaniel, Espen. *englefjes* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Tar gjerne oppgaven med å starte en Portugisisk vannhund-eier gruppe *hint* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aud Stokman Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Jeg kunne tenke meg en gruppe for rasen Kaukasisk Ovcharka eller for vokterhundraser generelt. Jeg tar gjene på meg oppgaven ved å starte en slik gruppa, da jeg har lang erfaring med arbeidende vokterhunder(Kaukasisk Ovcharka) som også er flotte utstillingshunder. Bare ta en titt på min hjemmeside hvis dere vil se hvordan rasen skal se ut. Kanskje en slik gruppe vil kunne få opp interessen og fokuseringen på vokterhundrasene og bruken av dem. Jeg påtar meg gjerne ansvaret for en slik gruppe som nevnt ovenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 En Border Collie gruppe, eventuelt Gjeterhund gruppe (altså aussie, bc, belger eventuelt, kelpie osv) hadde vært fint:) Jeg er med på den Men hver snill å ikke skriv Kelpie, det er en forkortelse for to seperate raser. Working Kelpie og Australsk Kelpie. A.Cattledog kan jo også være under den gruppen. [looney] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cuba Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Vi er visst ikke så mange med Labradorer her heller. Hadde håpet på flere :-) Da har jeg jo kunne sett hvem på hundesonen som hadde samme rase som meg *Melde seg inn i labbis-guppa* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 jaaa =D> Ja, hurra!!! Da er vi også med! =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 *Melde seg inn i labbis-guppa* Der ja :-) Der blir vi jo flere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikke Skrevet 1. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2006 vil veldig gjerne ha en cavalier gruppe jeg også.... som de 2 andre med samme rase har bedt om. Poppis rase, må jo ha egen gruppe.. pliiiiizzz [-o< [-o< [-o< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2006 kunne jeg ha fått et mynde gruppe :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 4. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2006 kunne jeg ha fått et mynde gruppe :oops: Jatakk til myndegruppe Trenger ikke for hver rase liksom, men en for mynder hadde vært kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar