Gjest Skrevet 8. August 2012 Rapporter Skrevet 8. August 2012 Jeg kan sikkert ordne litt premier vil jeg tro, om det skulle være aktuelt. Evt. hjelper jeg gjerne til om det er noe annet vi trenger. Siter
Ia Skrevet 8. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2012 Digger at alle er så positive! 2 Siter
Gjest Skrevet 8. August 2012 Rapporter Skrevet 8. August 2012 Og så må vi grille! Og jeg kan bake kake å ta med! Siter
pippin Skrevet 8. August 2012 Rapporter Skrevet 8. August 2012 Grilling er et must! Husker jeg hadde med et lass med pølser ifjor! Og så glemte jeg igjen mesteparten da vi dro Siter
Ia Skrevet 8. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2012 Grillings og kaker og sjokolade og boller og brus! 1 Siter
SiriEveline Skrevet 9. August 2012 Rapporter Skrevet 9. August 2012 Jeg kan hmm.. kanskje dra det igang igjen. Jeg gjorde jo mye med det ifjor... Jeg hjelper mer enn gjerne til med arrangering altså Så det er bare å slenge oppgaver hit hvis du trenger hjelp med noe. Siter
Gjest Skrevet 9. August 2012 Rapporter Skrevet 9. August 2012 Jippi, håper det blir en dag jeg kan. Har svart i den tingen. Siter
Anette Skrevet 9. August 2012 Rapporter Skrevet 9. August 2012 Jeg hjelper mer enn gjerne til med arrangering altså Så det er bare å slenge oppgaver hit hvis du trenger hjelp med noe. så bra Jippi, håper det blir en dag jeg kan. Har svart i den tingen. hmmm..kan ikke se du har svart jeg. Helt sikker? Siter
pippin Skrevet 9. August 2012 Rapporter Skrevet 9. August 2012 Sitter å leser på LP 1 nå.. Det fikser vi! Må bare ha noen å trene fellesdekk med, samt skaffe hinder! Ooioioi... Nerver allerede 2 Siter
Guest LXT Skrevet 9. August 2012 Rapporter Skrevet 9. August 2012 Kl 2 med Marvin og kl 1 med Dany *hoooooost* Vi er med for gøy, så det blir den kuleste ikke-bra kl1 dere har sett Kanskje hun brummer for dere også, hvis dere er heldige ^^ Kan 6.okt, men skal svare i den linken også. Siter
Grim Skrevet 9. August 2012 Rapporter Skrevet 9. August 2012 Oi, jeg vil være med i år! Kanskje vi skal prøve kl2. Er ikke så krise om det går skeis når det er uoff. Siter
Gjest Skrevet 9. August 2012 Rapporter Skrevet 9. August 2012 så bra hmmm..kan ikke se du har svart jeg. Helt sikker? Nå da? Så ikke at man skulle skrive navnet, og da gikk det kanskje ikke. Jeg tenker klasse III med Balrog selv om vi ikke er klare, og den evindelige klasse I med Ellie. Siter
Anette Skrevet 9. August 2012 Rapporter Skrevet 9. August 2012 Nå da? Så ikke at man skulle skrive navnet, og da gikk det kanskje ikke. Jeg tenker klasse III med Balrog selv om vi ikke er klare, og den evindelige klasse I med Ellie. Fungerte nå ja :-) Har spurt om den 6. Hos retriever klubben så får vi se :-) Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 9. August 2012 Rapporter Skrevet 9. August 2012 Så gøy Hva innebærer rekruttklassen? (Valpen er neppe startklar uansett, men...) Siter
Monica123 Skrevet 10. August 2012 Rapporter Skrevet 10. August 2012 Noen som husker adressen til sida øvelsene til rekrutt blei lagt ut i fjor på? Skulle gjerne lest hva rekrutt klassen inneholder osv 1 Siter
Gjest Skrevet 10. August 2012 Rapporter Skrevet 10. August 2012 Vi stiller i rekruttklassen! *Stirre ned på konkuransehunden min som til tider tror hun er en basenji.* Siter
SandyEyeCandy Skrevet 10. August 2012 Rapporter Skrevet 10. August 2012 Jeg stiller i rekrutt med Imouto også! 1 Siter
Gjest Skrevet 10. August 2012 Rapporter Skrevet 10. August 2012 Jeg stiller i rekrutt med Imouto også! Da vet jeg hva målet mitt er for dagen.... Siter
SandyEyeCandy Skrevet 10. August 2012 Rapporter Skrevet 10. August 2012 Da vet jeg hva målet mitt er for dagen.... Haha, HVA DA, om jeg tør spørre? Siter
Gjest Skrevet 10. August 2012 Rapporter Skrevet 10. August 2012 Haha, HVA DA, om jeg tør spørre? Haha, ikke å slå dere i hvert fall.... Siter
SandyEyeCandy Skrevet 10. August 2012 Rapporter Skrevet 10. August 2012 Haha, ikke å slå dere i hvert fall.... Haha, det trur jeg ikke du trenger å jobbe så veldig hardt for, altså! Min lille Super-Samurai kan ingen verdens ting, henne, for noen vi kjenner har aldri giddi å lære henne noe... Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 10. August 2012 Rapporter Skrevet 10. August 2012 Har prøvd å finne litt mer info om rekruttklassen. Er det disse øvelsene? Tannvisning, Lineføring, Innkalling fra sitt, Dekk fra holdt, Enkeltdekk 1 min + Helhet? Bikkja mi kan ikke dekke, men kanskje han har lært det før oktober..? I så fall må vi jo nesten vurdere start..? All konkurransetrening er tross alt velkomment... Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 10. August 2012 Rapporter Skrevet 10. August 2012 Haha, det trur jeg ikke du trenger å jobbe så veldig hardt for, altså! Min lille Super-Samurai kan ingen verdens ting, henne, for noen vi kjenner har aldri giddi å lære henne noe... Slem Aiko, tenk å ikke trene lillesøstera si (For det er seff hun som har ansvaret her, vel!) Siter
Benedicte Skrevet 10. August 2012 Rapporter Skrevet 10. August 2012 Greit å ha noen som fikser sponsorer også så det blir bra premier :-) Friluftsetaten svarte aldri på min mail i fjor, så jeg vet ikke helt hvor nødvendig det er å sende en ny, hehe. Og kanskje greit å ha det i september mtp utetemperatur? 1 Siter
Recommended Posts