Frida og fuglehundene Skrevet 21. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2015 Bris og det uttrykket hans på sitt og bli bildene, altså :lol: Ser ut som om gutta koser seg fælt Hehe, ja det er vanskelig å få han til å se pen ut på sånne bilder, da må jeg kaste godbiter og det som er, men turte ikke det denne gangen, for vorstehren var litt lett i rompa. Utrolig at vi fikk et bilde av alle tre samtidig Siter
Lola Pagola Skrevet 21. Februar 2015 Rapporter Skrevet 21. Februar 2015 ler høyt! For en blære! 2 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 21. Februar 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2015 ler høyt! For en blære! Ja, det er komisk, for han er ikke sånn i det hele tatt utenom når jeg tar sånne bilder eller trener sitt og bli, hehe Han har gjort sånn siden han var bitteliten, hehe Siter
tutle Skrevet 23. Februar 2015 Rapporter Skrevet 23. Februar 2015 Såå mange blinkskudd altså! 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 4. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mars 2015 Vi nyter de få dagene med sol vi har hatt. I dag var det skyfri himmel og vi gikk ut på tur. Vi fikk med oss naboen vår og vi var ute i fem timer Litt glad for å få gjøre det han synes er aller morsomst i hele verden Pinner er kult, synes Bris Får ta med ett av bare Sara også Koser seg 2 Siter
Mirai Skrevet 4. Mars 2015 Rapporter Skrevet 4. Mars 2015 Fantastiske løpebilder, spesielt nummer to! Awesome! 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 27. Mars 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Mars 2015 Hipp hurra for Bris som er tre år i dag Feiret med langtur med venner i går, og det samme i morgen, i tillegg til kradtbein, griseøre og grisehale i dag, hehe 3 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 2. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2015 Ikke noe nytt og spennende som har skjedd egentlig, vi venter bare på at båndtvangen er ferdig Ellers har vi fått litt liv i hundeklubben igjen og vi har hatt noen treninger de siste ukene. Her fikk gutta løpe litt fra seg først før treninga og før den deilige tispa med løpetid kom. Siden jeg ikke har bil så sykler vi til trening, og på slike dager blir det da tilsammen 14 km på sykkel, noen timer med trening og en båndtur, så da er de slitne og sover til dagen etterpå https://www.youtube.com/watch?v=KD7Y7yAmxD8 Løpetidstispe ikke mange meter unna, og Isak synes det er såå vanskelig å holde fokus på mutter'n. Måtte til og med gå nesten helt inntil tispa MED kontakt. Dumme mamma! Fine gutta Begge to har fått fullt sett i Hurtta, så da fikk jeg endelig ro i sjela. Jeg liker at ting er i orden og matcher 5 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 8. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2015 Vi har intensivert treninga på ruta litt i det siste, slik at det blir litt sammenhengende og vi faktisk kan få en hel øvelse ut av det Jeg klør meg i hodet, for jeg har aldri lært inn ruta før på noen andre hunder. Litt gøy med en utfordring også, og vi får det til innimellom Her er feks Isak fra en liten trening i hagen i dag 2 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 21. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 21. August 2015 Da er endelig båndtvangen over, og gutta kan få gjøre det de elsker over alt på jord, å få løpe alt de orker Isak sin versjon av å drikke vann, å ligge i gjøremedammen mens han drikker... Årets gjørmemote, og modellen er Isak 5 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 28. August 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 28. August 2015 Tok med kameraet på tur i dag Jeg har hatt skoleuke i Porsgrunn denne uka, og vært borte fra søndag til torsdag. Det var deilig å komme hjem til gutta og være ute noen timer i skogen i dag Isak var stort sett bak en eller annen vegetasjon i dag og vanskelig å få tatt bilde av Bris elsker å gå i vann, og det er veldig gøy å jakte på insekter samtidig. Han fant seg en del av en traktorvei, med en dam i hvert spor, og han hadde en fast runde han gikk, og han gikk rundt og rundt og leita etter insekter og koste seg. Han var inni sin egen boble, hehe H er hadde han allerede lekt i minst ti minutter rett før, så begynte vi på hjemveien, men jeg kom på at jeg måtte filme han gjøre det. Jeg ropte på han, gikk mot dammen og han fortsatte der han slapp 7 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 15. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2015 Det regner ute og vi kjeder oss... Så da må vi gjøre litt husarbeid.... 2 Siter
Mirai Skrevet 15. September 2015 Rapporter Skrevet 15. September 2015 Så fine de bildene over her er! 1 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 15. September 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 15. September 2015 Så fine de bildene over her er! Takk Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 4. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2015 Bare fordi de er så søte og glade når vi trener 3 Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 4. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2015 Skulle egentlig bare snappe hva jeg gjorde akkurat der og da, men så var de så søte, så jeg måtte lage en liten film ut av det, hehe Skal ikke stå på gleden når vi trener i hvert fall 1 Siter
Guest Christine Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2015 (også syns jeg du skal ta med begge to og komme på NV!) Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 4. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2015 (også syns jeg du skal ta med begge to og komme på NV!)Hehe Da tror jeg Bris dør litt på seg, han er ikke så glad i mange hunder på ett sted Isak derimot! Siter
Guest Christine Skrevet 4. Oktober 2015 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2015 Hehe Da tror jeg Bris dør litt på seg, han er ikke så glad i mange hunder på ett sted Isak derimot! Da gleder jeg meg til å møte deg og Isak! ( ) Siter
Frida og fuglehundene Skrevet 4. Oktober 2015 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2015 Da gleder jeg meg til å møte deg og Isak! ( )Haha Jeg har jobbehelg :/ Siter
Recommended Posts