Toril Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Husker Bøllefrøkens Ariel,som holdt på i 40 timer før valpene kom Siter
Ymirheim Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Ser ut som sonen får to kull samtidig moro:) Lykke til! 1 Siter
WheatenMali Skrevet 17. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Vannet har gått og hun har pressrier:) Håper på førstefødte snart! 9 Siter
WheatenMali Skrevet 17. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Første hann ble født kl13.12, 316gram! Fiiiin gutt:D 5 Siter
Toril Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Første hann ble født kl13.12, 316gram! Fiiiin gutt:D Gratulerer! Da er dere i gang . Siter
WheatenMali Skrevet 17. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Da var de tre, to hanner og en tispe! 9 Siter
Synnikken Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Gratulerer! Nok gutter nå! Siter
Symra&Pippin Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Ble det bare tre eller? Siter
Maria Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Har ikke hørt noe mer... Krysser fingrene for at det går bra heia flere tisper! Siter
Toril Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Synes det er veeeeldig lenge siden oppdatering her jeg Siter
Symra&Pippin Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Synes det er veeeeldig lenge siden oppdatering her jeg Enig! Bare noen kan forsikre meg om at alt har gått greit så skal jeg være fornøyd med tre valper jeg altså. 1 Siter
tm100021 Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2012 Hun oppdaterer selv om noen timer når hun har muligheten regner jeg med Men jeg har fått bilde og greier av de tre som er født og de er sååå fine! Små snuskelusker! 4 Siter
Maria Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Gratulerer Kristine med Finest Calls første valpekull! jeg stiller opp som valpekniper anytime! Håper alt er bra med Only og de små. Siter
WheatenMali Skrevet 18. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Jeg rakk aldri inn for å berolige dere i går Etter valp nr.3, så syntes Only at det var nok valper, og hun la seg for å sove, jeg kjente tydelig at det hvertfall var en til der inne, etter to timer og en gåtur, snakket jeg med veterinæren, de ba oss drøye litt og se om det kom noe, da jeg kom inn fra gåturen gikk fostervannet, så da tenkte jeg det var igang, men ingen rier... Så fem timer etter siste valp, var vi hos veterinæren, her fikk Only hele tre riesprøyter, veterinæren kjente valpen, men den ville ikke ut. Så den ble til slutt dratt ut med tang, og når den kom ut så vi hvorfor Only tenkte hun var ferdig, den var vanskapt og død, døde valper "hjelper ikke til", den hadde åpen buk, så vi dro hjem med de tre vi kom med, og kullet ble på to hanner og en tispe! De er så nydelige, jeg er helt forelska i de allerede, Only har roet seg, det ble en natt full av rier for henne ettersom hun fikk så mange rie-sprøyter, men nå sover hun med valpene mellom bena ^^ Her er et bilde fra vi kom hjem i går kveld; Her er de to første, grønn gutt som var førstefødt, og rosa tispe kom som nr to. Jeg lover mere bilder snart, men jeg har ikke sovet ordentlig på to netter, så jeg trenger litt mat og søvn og sånn så skal jeg ordne noe mer enn mobilbilder! Maria: bare kom å knip 2 Siter
Symra&Pippin Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Å skrekk og gru! Alltid må det være så mye dramatikk med valpefødsler! Men når enden er god, så er den jo det da! Stooor grattis! Siter
Fillerya Skrevet 18. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2012 Gratulerer! Godt det gikk bra Siter
Recommended Posts