Rex12 Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Hei Er ny her så tenkte eg kunne presentere meg selv. Eg er ei jente på 13 år som har stor interese for hund ! Er lykkelig bruks eier av 2 hunder ein Border collie hann som heiter Rex og ei drever tispe som heiter Raija Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Hei og velkommen hit! Her lærer du en masse nyttig og du blir kjent med noen trivelige folk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Koselig at du tok turen innom, Rex. Velkommen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Velkommen hit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Så koselig at du er her også, velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caro Skrevet 1. August 2012 Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 heei! Mer Border collie!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rex12 Skrevet 1. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. August 2012 Hehe ! Hei Noen kjendte fjes Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 2. August 2012 Rapporter Share Skrevet 2. August 2012 velkommen hit, jeg er snowshow på Canis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 2. August 2012 Rapporter Share Skrevet 2. August 2012 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rex12 Skrevet 6. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. August 2012 Oh 1 til kjent person Takk for den gode velkomsten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 14. August 2012 Rapporter Share Skrevet 14. August 2012 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts