MonicaT Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Jeg har lyst til å lage meg en ny logo og vurdere et av disse 2: 1) Tegning av hode til Amigo (må ikke nødvendigvis være veldig tydelig at det er han) i en rund sirkel med teksten rundt " jakthund.net" oppe og "fuglehund og jakt er livet" nede. Han må se mot høyre slik som det første bilde. 2) Samme som over, bare med hodet til Toya og rypa. Bilder: Amigo Ønsker med munnen lukket og uten bånd Toya - ønsker da kun ansikt med rypa/fugl Er åpen for andre forslag også. Vi har tre hunder, så lurte litt på en logo med alle tre hundene, men er litt usikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 25. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2012 Jeg kunne nok gitt det et forsøk, men kan ikke love at jeg blir å få til noe fornuftig altså. *kommer tilbake senere* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 27. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2012 Supert. Fant et annet bilde hvor Amigo har munnen lukket Så en blanding av dette + der hvor munnen er oppe (der har han så fine høyt ansatte ører) hadde vært supert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2012 Farger eller svarthvitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 27. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2012 Farger Betaler gjerne for det. Ønsker bildet med ok oppløsning, slik at det kan brukes på trykk i utstillings annonser etc *edit* Ønsker kun teksten www.jakthund.net Ikke slagordet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 27. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2012 Da bør du linke til råbildene - ikke de komprimerte tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 27. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2012 Sånn jeg forstod det er de små bildene bare for utgangspunkt til tegningen, så de trenger ikke være så store Man ser jo fint fargene og formen på hunden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 27. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2012 hehe, ja, jeg missa *tegning* i det hele her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 27. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Juli 2012 hehe, ja, jeg missa *tegning* i det hele her Om man skulle brukt Illustrator elns ville det nok vært best med bildene i fullversjon, men det er vel ikke noe den vanlige oppdretteren/hundepersonen i gata har bruk for, siden logoen neppe skal vises på storskjerm eller printes på en buss Skal gi det et forsøk ikveld. Hvis de andre også hiver seg rundt får du jo litt å velge i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 29. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2012 Supert. Gleder meg til å se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 5. August 2012 Rapporter Share Skrevet 5. August 2012 Er usikker på om du ønsker et mer "flatt logo" uttrykk, eller noe detaljert ala en tegning bare i logo form..? https://www.dropbox.com/s/89mp16bkgec4ej8/logo.psd - link til "der jeg er" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 6. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. August 2012 Er usikker på om du ønsker et mer "flatt logo" uttrykk, eller noe detaljert ala en tegning bare i logo form..? Gjern med litt detaljer Ser kjempe bra ut så langt. Herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 6. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. September 2012 Pusher opp denne igjen jeg ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts