Emilie Skrevet 23. August 2012 Rapporter Skrevet 23. August 2012 Er denne utstillinga inne eller ute ? Den har i hvert fall vært ute før, men jeg aner ikke om den er det nå... Siter
Ingidano Skrevet 23. August 2012 Rapporter Skrevet 23. August 2012 Er denne utstillinga inne eller ute ? I fjor var det fire ringer inne, resten ute. Siter
Ara Skrevet 23. August 2012 Rapporter Skrevet 23. August 2012 Ok flott Liker best uteutstillinger, syns det er så styr å manøvrere seg med en stor hund inni stappa haller. Siter
Synnikken Skrevet 23. August 2012 Rapporter Skrevet 23. August 2012 Smårasene stilles inne resten er ute 1 Siter
HHC Skrevet 23. August 2012 Rapporter Skrevet 23. August 2012 Fikk tilbud om gratis hotell og bensin til kjøretur, men det er så laaangt :-/ Siter
Benedicte Skrevet 24. August 2012 Rapporter Skrevet 24. August 2012 Pim skal uten meg :-) Første gang i junior! 4 Siter
Yodel Skrevet 3. September 2012 Rapporter Skrevet 3. September 2012 Jeg skal!Jeg tar med meg Kamar (unghund), Pim (junior) og Jippi (valp- i 2 dager til). Også skal jeg stille Roxy. Gleder meg! Men DAMN! Vi har fått dommerendring på basenji! Jeg som gledet meg til å stille for Christen Lang! Vi får en som heter Andrew Bear. Jeg har ALDRI hørt om han. Ikke får jeg opp noe av nytte når jeg søker på han heller. Og det står heller ikke hvilket land han kommer fra. Jeg dør jo på meg her? Noen som vet mer? Dommerendring på følgende raser: Christine Rossier:Schäferhund normalhårSchäferhund langhår Soile Bister:BeagleDreverChesapeake BayLagottoSpansk Vannhund Andrew Bear:BriardToy PuddelIslandsk FårehundKeeshondBasenjiLhasa ApsoItaliensk MyndeEtnahundFaraohund Siter
Snøfrost Skrevet 3. September 2012 Rapporter Skrevet 3. September 2012 Jeg skal!Jeg tar med meg Kamar (unghund), Pim (junior) og Jippi (valp- i 2 dager til). Også skal jeg stille Roxy. Gleder meg! Men DAMN! Vi har fått dommerendring på basenji! Jeg som gledet meg til å stille for Christen Lang! Vi får en som heter Andrew Bear. Jeg har ALDRI hørt om han. Ikke får jeg opp noe av nytte når jeg søker på han heller. Og det står heller ikke hvilket land han kommer fra. Jeg dør jo på meg her? Noen som vet mer? Andrew Beare er irsk, men det er alt jeg vet 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 Da er PM kommet. 7 stk AK er påmeldt. Siter
Snøfrost Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 Da er PM kommet. 7 stk AK er påmeldt. ikke til meg... finner ikke noe på NKKs sider heller Siter
Synnikken Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 ikke til meg... finner ikke noe på NKKs sider heller Ikke jeg heller! Siter
Yodel Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 PM har kommet til meg også. 11 basenjier! + 1 Jippi. 1 Siter
xxx12345 Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 Hvor mange sorte DS anyone? Siter
Snøfrost Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 Da har den kommet til meg også, mangler bare startnr på valpen. PM ligger her: http://www.nkk.no/nkk/public/getStartnrAttachment?UTID=121008 1 Siter
Ara Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 5 korthåra og 10 langhåra sankter, tror ikke jeg har vært på utstilling med så mange påmeldte sankter før. Moro Siter
Guest Jonna Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 Jeg trenger muligens en hjelpehandler om begge mine får CK. Noen kjente som skal dit som evt kan stille opp? Siter
Yodel Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 Jeg trenger muligens en hjelpehandler om begge mine får CK. Noen kjente som skal dit som evt kan stille opp? Hvilken dag? Om det er lørdag kan jeg muligens hjelpe. Siter
Guest Jonna Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 Hvilken dag? Om det er lørdag kan jeg muligens hjelpe. Lørdag i ring 9. Vi er første rase i ringen, 7 stk påmeldt. Hadde vært veldig hyggelig om du kunne hjelpe Noen som vet underlaget og om de lager store eller små ringer ute? Siter
Ara Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 Er gress , jeg var der i mai og slik jeg husker det var det ikke veldig små ringer da iallefall. Siter
Yodel Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 Lørdag i ring 9. Vi er første rase i ringen, 7 stk påmeldt. Hadde vært veldig hyggelig om du kunne hjelpe Noen som vet underlaget og om de lager store eller små ringer ute? Tror det går greit. Oppmøte 0930 med 14 før på basenji. Oppmøte 0900 med 15 før på valper, men siden hun er alene bør det være greit å ta henne senere. Siter
Guest Jonna Skrevet 6. September 2012 Rapporter Skrevet 6. September 2012 Tror det går greit. Oppmøte 0930 med 14 før på basenji. Oppmøte 0900 med 15 før på valper, men siden hun er alene bør det være greit å ta henne senere. Ja det burde gå med dobbelt så mange hunder. Om vi er heldig så er vel kanskje ikke ringene så langt unna hverandre heller. Jeg er forresten ledig mellom AK som er først i ringen og 7 stk, fram til ca kl.13 når Schäferhundene har oppmøte tid. Skulle noen trenge hjelp Siter
Mollymor Skrevet 7. September 2012 Rapporter Skrevet 7. September 2012 14 Boston Terriere, det blir spennende :-) Siter
Yodel Skrevet 7. September 2012 Rapporter Skrevet 7. September 2012 Ja det burde gå med dobbelt så mange hunder. Om vi er heldig så er vel kanskje ikke ringene så langt unna hverandre heller. Jeg er forresten ledig mellom AK som er først i ringen og 7 stk, fram til ca kl.13 når Schäferhundene har oppmøte tid. Skulle noen trenge hjelp Trenger kaaanskje hjelp jeg også- dersom både Pim og Roxy får ck- OG dersom jeg skal inn med både BIR/ BIM - man kan jo håpe Siter
Guest Jonna Skrevet 7. September 2012 Rapporter Skrevet 7. September 2012 Trenger kaaanskje hjelp jeg også- dersom både Pim og Roxy får ck- OG dersom jeg skal inn med både BIR/ BIM - man kan jo håpe Da blir jeg med bort vet du Siter
ipadda Skrevet 14. September 2012 Rapporter Skrevet 14. September 2012 Er ledig hele lørdag. Skal bare ut å titte (er jo så kort avstand, 10 min, æddabædda!) Å... Ta bilder Siter
Recommended Posts