Red Merle Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Skrevet 11. Juli 2012 Litt diverse dette da, men jeg har en sær smak haha. Dette er litt happy go luck musikk: (blir ofte spilt når vi har fæst) Admiral P - Overtid The Baseballs - Candyshop James Morrison - One Life Gym Class Heroes feat. Adam Levine - Stereo Hearts 3Oh!3 -DONTTRUSTME Boys Noice , Erol Ankan - Lemonade The Glitch Mob - Fortune Days The Glitch Mob - We Can Make The World Stop Siter
HeleneFS Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Skrevet 12. Juli 2012 For tiden er det Simple Plan - Summer Paradise som gjør meg glad men det skifter ofte. Siter
Annegru Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Skrevet 12. Juli 2012 Å! Kom på en til! Timbuktu - Resten av ditt liv. Den er festlig "Och må dina hårddiskar för evigt alltid krascha" Siter
Bananen Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Skrevet 12. Juli 2012 Mike Oldfield - Wonderful Land Air - Ce Matin-Là Hot Chocolate - You Sexy Thing The Proclaimers - I'm Gonna Be (500 Miles) Creedence Clearwater Revival - Travelin' Band (egentlig det aller meste av CCR makes happy!) The Who - Baba O'Rilly The Monkees - I'm a Believer Steve Miller Band - The Joker Smash Mouth - Walking on the Sun Ramones - Blitzkrieg Bop Status Quo - Whatever You Want The Allman Brothers Band - Ramblin' Man Kenny Loggins - Footloose Mötley Crüe - Kickstart My Heart The Kinks - Your Really Got Me Pluss maaange flere. Siter
Grim Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Skrevet 12. Juli 2012 Mike Oldfield - Wonderful Land Air - Ce Matin-Là Hot Chocolate - You Sexy Thing The Proclaimers - I'm Gonna Be (500 Miles) Creedence Clearwater Revival - Travelin' Band (egentlig det aller meste av CCR makes happy!) The Who - Baba O'Rilly The Monkees - I'm a Believer Steve Miller Band - The Joker Smash Mouth - Walking on the Sun Ramones - Blitzkrieg Bop Status Quo - Whatever You Want The Allman Brothers Band - Ramblin' Man Kenny Loggins - Footloose Mötley Crüe - Kickstart My Heart The Kinks - Your Really Got Me Pluss maaange flere. Kongelåt! 2 Siter
Castella Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Skrevet 12. Juli 2012 Noen jeg kom på i farten: Tone Damli - Butterflies. Siter
Castella Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Skrevet 12. Juli 2012 Jeg skal gi deg glad sang/video jeg!!! http://www.youtube.com/watch?v=1orMXD_Ijbs Siter
Pringlen Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Skrevet 12. Juli 2012 Jeg skal gi deg glad sang/video jeg!! http://www.youtube.com/watch?v=1orMXD_Ijbs Denne tråden beviser for meg at jeg ikke er egnet for glad-sanger.... Men akkurat denne var jo nesten søt:) 1 Siter
Whoopsis Skrevet 13. Juli 2012 Rapporter Skrevet 13. Juli 2012 Jeg er en håpløs listepop-fan, og akkurat nå er det disse to som får meg i skikkelig godt humør. og Siter
Sanne Skrevet 14. Juli 2012 Rapporter Skrevet 14. Juli 2012 Loreen - Euphoria Alina Devecerski - Flytta på dej Taio Cruz, Flo Rida - Hangover Knerten - Pinnen i mitt liv Flo Rida - Whistle Kings of Leon - Sex on fire Grafa, Bobo, Pechenkata - Dim da me niama Tacabro - Tacatà Ah! Godsanger Siter
Recommended Posts