Gjest Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 Jeg har litt sånn deprimerende musikksmak og har en tendens til å bli sittende å høre på masse coldplay og Bon Iver. Til tider litt deprimerende. Noen som har noen forslag til noen skikkelig glad-sanger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 Walking on sunshine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 Ikke akkurat gladsang per se, men en sang jeg blir i skikkelig woohoo humør av er "Trash" av Alice Cooper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 Noen jeg kom på i farten: One republic - Good life. Dj. Antoine vs. Timati ft. Kaleanna - Welcome to St. Tropez. Carly Rae Jepsen - Call me maybe. Tone Damli - Butterflies. Alexis Jordan - Happiness. Flo Rida ft. Sia - Wild Ones. LMFAO - Sorry For Party Rocking. Nicki Minaj - Starships (Explicit). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 Jeg blir i fryktelig godt humør av albumet til Travelling Wilburys. Og så må jeg legge inn et godt ord om Astoria Boulevard som er noen fantastisk trivelige gutter fra New York som nettopp har gitt ut sitt første album. Veldig hyggelig pop/rock med et lite folk-preg Og Vampire Weekend også er veldig happy-musikk, synes jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 Mama do the hump! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 Den er innmari teit, men jeg blir i suupergodt humør av "Pocket full of sunshine" (og apropos - noen som har sett "Easy A"? Min favorittkomedie, den er fantaaastisk!). Dessuten "Here comes the sun" av The Beatles, men også med Cheryl Crowe. Og "Shiny happy people" av R.E.M. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 Folk pleier å bli veldig blide når de hører ringetonen min, tror ikke det er noen som ikke har trukket på smilebåndet når de har hørt den. Men, kjenningsmelodien til andungen kvakk-kvakk er vel muligens ikke noe man setter seg ned for å høre på. Amy McDonald - this is the life Queen - don't stop me now Maroon 5 - moves like jagger Dire straits - walk of life Robbie Williams - let me entertain you The baseballs - umbrella Kiss - I was made for loving you Billy Idol - white wedding Jace Everett - bad things 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 Hmm, jeg er nok bedre på den mollstemte listen jeg og, men disse får meg til å bli i godt humør ^_^ James Brown - I Feel Good The Young Rascals - Groovin' Van Morrison - Brown Eyed Girl Chuck Berry - Flere, men 'My Ding-A-Ling' er jo en sikker vinner Prince - Kiss Guns N' Roses - Paradise City Billy Idol - Dancing with Myself, Rebel Yell, etc. Og selvfølgelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 http://youtu.be/WN9zMTAAwqQ http://youtu.be/1mdgLn5BFRQ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 10. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Juli 2012 Dobbelposter med et par klassikere fra tiden da jeg var ung... (dvs. de hellige årene første årene etter jeg flyttet hjemme fra, landet i hovedstaden et sted, var aktiv studentradiomann, og tidsvis disc jockey andre steder enn kun min egen hybel). Noe som sparker litt mer, men som jeg likevel blir superglad av (i hvert fall på utsiden): http://youtu.be/xTFOfDwywPM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Takk! Nå har jeg laget en playliste med alle sangforslagene deres, og koser meg skikkelig. Man blir jo i godt humør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Den er innmari teit, men jeg blir i suupergodt humør av "Pocket full of sunshine" (og apropos - noen som har sett "Easy A"? Min favorittkomedie, den er fantaaastisk!). Worst song ever! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Worst song ever! :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Den er innmari teit, men jeg blir i suupergodt humør av "Pocket full of sunshine" (og apropos - noen som har sett "Easy A"? Min favorittkomedie, den er fantaaastisk!). Takket være deg går jeg nå rundt å nynner på den fantastiske sangen (og ja, jeg er veldig glad i den filmen jeg å) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Litt soul for sommeren... hvis den finnes et sted. http://youtu.be/lhZd004oQi4 http://youtu.be/jpv6xwFZzg4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Rudimental - feel the love Train - Drive by Også digger jeg Michel Telo - ai se eu te pego Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lemen Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Elsker og Gotye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Last friday night - katy perry Dance again - j-lo Pina colada! Give me all your luvin - Madonna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 For eksempel: (Ikke minst på grunn av musikkvideoen!) Det kommer flere, men jeg får bare poste to av gangen, så da får det heller bli noen dobbelposter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 () Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 11. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2012 Detta er en av partylåtene mine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts