Synnikken Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Skrevet 6. Juli 2012 Heisann! Jeg reiser 10 dager til vennesla! Hadde tenkt pakke imorgen, men søs besluttet at vi reiser en dag før.. (hun fortalte meg det for 2 timer siden.. "Yey!") Hva TRENGER jeg? Vi skal Fiske laks Dyreparken Hundeutstilling Sikkert annet dilldall med de tre ungene til søs.. *tenke* Siter
WheatenMali Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Skrevet 6. Juli 2012 undertøy Om du ikke husket på det selv, så er det mitt bidrag ! Siter
Malamuten Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Skrevet 6. Juli 2012 Da trenger du fiskestang, uteklær, inneklær og finværsklær og sko som passer til. Utstillingsline, hundemat, undertøy ja og toalettsaker. Lader til tlf. Det jeg kom på i farta Siter
Silky Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Skrevet 6. Juli 2012 Klær som kan bli våte (aka. ikke hvit t-skjorte og bukse) til Dyreparken. Ungene får sikkert dratt deg med i Tømmerrenna! Og penger til is! Muy importante. Siter
Silky Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Skrevet 6. Juli 2012 Truser og støvler Stemmer på dette. Har du bare undertøy og støvler så kommer du deg gjennom alt du skal. Siter
Zitka Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Skrevet 6. Juli 2012 Stemmer på dette. Har du bare undertøy og støvler så kommer du deg gjennom alt du skal. Det tror jeg også Siter
soelvd Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Skrevet 6. Juli 2012 Våtservietter! Et must på alle turer Siter
HHC Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Skrevet 6. Juli 2012 Klær etter vær (sjekk yr) Det du trenger til en vanlig utstilling Lader til mobiltelefon Kamera? Myggmiddel om det er den slags der dere skal fiske? Siter
Raksha Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Skrevet 6. Juli 2012 Mygg og flåttmiddel. Dere skal til flåttparadis. 1 Siter
Recommended Posts