Ozzy Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 Litt forsinket EFIT, men jeg husket det faktisk, til tross for at jeg var i Rhodos! Her har vi vært i 6 dager på et femstjerners hotel, i en to etasjes suite med privat badebasseng. Kost oss skikkelig, med andre ord! Startet dagen med en sigarett og litt morgensol på balkongen i 2.etasje. Så var det tid for morgengymnastikk i bassenget vårt! En liten time senere lå vi (utrolig nok) å solte oss! Etter å ha sjekket facebook og andre viktige ting fant jeg en papegøye. Så badet jeg litt til! Så bestemte vi oss for å ta en tur inn til Rhodos By. Prøvde å overbevise gubben om at veska mi gikk som en man-bag, men han var ikke helt overbevist. Han kledde den, vel og merke. Vel fremme i Rhodos fant jeg en flott katt! Og i gamlebyen var det noen som hadde frislipp og lek med hundene sine. Eneste brukbare jeg fikk, var dette. Dumme hundene ville ikke leke i ro! En time senere var vi fortsatt i gamlebyen i Rhodos. På vei mot en eller annen restaurant fant jeg en søt, liten katt. Det var egentlig veldig mange søte katter Fant et sted hvor vi kunne spise, og det smakte ekstremt godt med en iskald øl etter en dag i varmen! Og jeg spiste reke-cocktail til forrett. Etter det så tok vi taxi hjem, tok et kveldsbad og så på Jurrasic Park! 5 Siter
simira Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 Åååå, passe misunnelig nå! Nevnte til gubben i dag at jeg er helt klar for en uke med sol og varme nå! Siter
Anette Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 Det så passe herlig ut gleder meg til ferie i august nå Siter
Ozzy Skrevet 5. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 Åååå, passe misunnelig nå! Nevnte til gubben i dag at jeg er helt klar for en uke med sol og varme nå! Var fryktelig deilig altså Det syntes jeg Gubben din skal gå med på! Det så passe herlig ut gleder meg til ferie i august nå Det var ganske herlig også :D Hvor skal du? Siter
Anette Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 Det var ganske herlig også :D Hvor skal du? Sunwing resort på Tenerife, Playa de las Americas (vært i los christianos et steinkast unna før også ) 2 Siter
simira Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 Var fryktelig deilig altså Det syntes jeg Gubben din skal gå med på! Ettersom jeg sliter med vinterdepresjoner så "sparer" vi slike turer til nærmere vinteren. Blir antageligvis rideferie i varmere strøk i november, og kanariøyene eller noe annet billig i februar. Siter
Ozzy Skrevet 5. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 Ettersom jeg sliter med vinterdepresjoner så "sparer" vi slike turer til nærmere vinteren. Blir antageligvis rideferie i varmere strøk i november, og kanariøyene eller noe annet billig i februar. Det er nok lurt. Kollegaen min var nettopp på en hesteranch i Spania. Var vist knall! Hadde ikke jeg hatt ødelagt bein, og hvis mannen ikke var livredd hester ville jeg dratt slike steder hvert år! Siter
Margrete Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 Skal til Rhodos i midten av august og du verden som jeg gleder meg. Jeg skal garantert innom gamlebyen, fine stedet! Siter
Ozzy Skrevet 5. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 Skal til Rhodos i midten av august og du verden som jeg gleder meg. Jeg skal garantert innom gamlebyen, fine stedet! Det var kjempefint der. Pass på å ta med vann, viste ikke at det var en såpass stor runde når jeg gikk inn og du somler gjerne med å titte og ta bilder. 1 Siter
Margrete Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 Det var kjempefint der. Pass på å ta med vann, viste ikke at det var en såpass stor runde når jeg gikk inn og du somler gjerne med å titte og ta bilder. Vært der en gang før, så min mor og jeg går alene, da kan vi sette oss og bare glane uten å ha mannfolk pesende i nakken. De kan passe unger de 1 Siter
LilleZara Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 *sende bitchy-blikket på deg* -.- Jeg er ikke missunnelig Siter
Ozzy Skrevet 5. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 *sende bitchy-blikket på deg* -.- Jeg er ikke missunnelig Vi hadde også to bad, boblebad og bestilte room service hver dag :D *Gnir-det-inn* Siter
mushi Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 Så utrolig fint det ser ut! Håper ferien var en suksess! Siter
Ozzy Skrevet 5. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 Så utrolig fint det ser ut! Håper ferien var en suksess! Var knall-suksess! Men veldig deilig å komme hjem også Ozzy så ut som om han hadde hatt en fin ferie hos deg Blid og fornøyd. 1 Siter
LilleZara Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 Vi hadde også to bad, boblebad og bestilte room service hver dag :D *Gnir-det-inn* Onde,onde damen 1 Siter
Maria Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 Jeg skal også til Rhodos i midten av august Gleder meg ikke no mindre av å se disse bildene! Siter
Ozzy Skrevet 6. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2012 Jeg skal også til Rhodos i midten av august Gleder meg ikke no mindre av å se disse bildene! Blir nok deilig Siter
Ozzy Skrevet 6. Juli 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2012 Det så bare helt herlig ut Det var det også 1 Siter
Recommended Posts