Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Litt forsinket EFIT, men jeg husket det faktisk, til tross for at jeg var i Rhodos! Her har vi vært i 6 dager på et femstjerners hotel, i en to etasjes suite med privat badebasseng. Kost oss skikkelig, med andre ord!

Startet dagen med en sigarett og litt morgensol på balkongen i 2.etasje.

w9frjl.jpg

Så var det tid for morgengymnastikk i bassenget vårt!

fyn8g.jpg

En liten time senere lå vi (utrolig nok) å solte oss!

ic4ug5.jpg

Etter å ha sjekket facebook og andre viktige ting fant jeg en papegøye.

34j598n.jpg

Så badet jeg litt til!

2evtdon.jpg

Så bestemte vi oss for å ta en tur inn til Rhodos By. Prøvde å overbevise gubben om at veska mi gikk som en man-bag, men han var ikke helt overbevist. Han kledde den, vel og merke.

35jcs61.jpg

Vel fremme i Rhodos fant jeg en flott katt!

vqmng1.jpg

Og i gamlebyen var det noen som hadde frislipp og lek med hundene sine. Eneste brukbare jeg fikk, var dette. Dumme hundene ville ikke leke i ro!

2ag3e60.jpg

En time senere var vi fortsatt i gamlebyen i Rhodos.

r1jzfm.jpg

På vei mot en eller annen restaurant fant jeg en søt, liten katt. Det var egentlig veldig mange søte katter :P

amb028.jpg

Fant et sted hvor vi kunne spise, og det smakte ekstremt godt med en iskald øl etter en dag i varmen!

iqefk1.jpg

Og jeg spiste reke-cocktail til forrett.

2ccky6t.jpg

Etter det så tok vi taxi hjem, tok et kveldsbad og så på Jurrasic Park!

• Like 5
Skrevet

Åååå, passe misunnelig nå! Nevnte til gubben i dag at jeg er helt klar for en uke med sol og varme nå!

Var fryktelig deilig altså :D Det syntes jeg Gubben din skal gå med på! :D

Det så passe herlig ut :D gleder meg til ferie i august nå :frantics:

Det var ganske herlig også :D :D Hvor skal du? :)

Skrevet

Det var ganske herlig også :D :D Hvor skal du? :)

Sunwing resort på Tenerife, Playa de las Americas (vært i los christianos et steinkast unna før også :D )

TFSCPX11118_1_13.jpg?v=1

• Like 2
Skrevet

Var fryktelig deilig altså :D Det syntes jeg Gubben din skal gå med på! :D

Ettersom jeg sliter med vinterdepresjoner så "sparer" vi slike turer til nærmere vinteren. Blir antageligvis rideferie i varmere strøk i november, og kanariøyene eller noe annet billig i februar. :)

Skrevet

Ettersom jeg sliter med vinterdepresjoner så "sparer" vi slike turer til nærmere vinteren. Blir antageligvis rideferie i varmere strøk i november, og kanariøyene eller noe annet billig i februar. :)

Det er nok lurt. Kollegaen min var nettopp på en hesteranch i Spania. Var vist knall! :) Hadde ikke jeg hatt ødelagt bein, og hvis mannen ikke var livredd hester ville jeg dratt slike steder hvert år! :D

Skrevet

Skal til Rhodos i midten av august og du verden som jeg gleder meg. Jeg skal garantert innom gamlebyen, fine stedet!

Det var kjempefint der. :) Pass på å ta med vann, viste ikke at det var en såpass stor runde når jeg gikk inn og du somler gjerne med å titte og ta bilder. :P

• Like 1
Skrevet

Det var kjempefint der. :) Pass på å ta med vann, viste ikke at det var en såpass stor runde når jeg gikk inn og du somler gjerne med å titte og ta bilder. :P

Vært der en gang før, så min mor og jeg går alene, da kan vi sette oss og bare glane uten å ha mannfolk pesende i nakken. De kan passe unger de :P

• Like 1
Skrevet

*sende bitchy-blikket på deg* -.- Jeg er ikke missunnelig :no::cry:

Vi hadde også to bad, boblebad og bestilte room service hver dag :D :D :D

*Gnir-det-inn*

:jump:

Skrevet

Så utrolig fint det ser ut! Håper ferien var en suksess!

Var knall-suksess! Men veldig deilig å komme hjem også :D Ozzy så ut som om han hadde hatt en fin ferie hos deg ;) Blid og fornøyd.

• Like 1