Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening i Trondheim i juli


pippin
 Share

Recommended Posts

Jeg skal ha ferien i trondheim og da hadde det vært koselig å trene med noen av trondheimssonisene også! :)

Vi trenger å trene på fellesdekk (aldri prøvd før) så om noen er villige til å "låne" ut bikkja si til det så hadde vi sagt takk! Ellers er det andre ting vi også vil trene på selvsagt, som kontakt, bli, fvf og andre ting. Er gjerne forstyrrelser for andre som trenger å få flere trygge øvelser osv.

Vi drar til Trondheim den 8 julig og skal være der i to uker. Men vi skal innimellom reise litt utenfor byen også, Frøya og Steinkjer, men hvis det passer for noen innimellom der, som også kan ta ting litt på sparket hadde det vært supert! Vi har nemlig ikke planlagt når vi skal hit og dit :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært dødsslapp i ferien, treningene har alltid kræsja med noe, men vi trenger sårt å trene. Vi har egentlig ingen ting 100%, alt vakler litt, så når jeg kan, så kan vi iallefall komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei :) Noen som vil trene i morgen formiddag? Jeg kan når som helst, men senest fra 4 og utover. Gjerne på formiddagen for min del, jeg kan vel strengt tatt være klar fra kl 10 og utover :P Si fra hvis noen vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Malamuten skal trene i Granåsen i morgen rundt 3tida, bli med den som vil :)

Hva skal dere trene da? :)

Æsj vi skal videre til Steinkjer imorra.. Ellers hadde vi blitt med :)

Er ikke "ferie" dette vettu, når man må farte rundt overalt, stresse med å møte alle osv! :P

å dere er kjipe. når skal jeg få klå på mana da ? :ermm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...