Gå til innhold
Hundesonen.no

Potesokker


Recommended Posts

Skal gå en del på fjellet i sommer og må ha potesokker med til Eine, men er usikre på hvilke. Hvilke sokker liker dere? Hvordan bruker dere å feste sokkene slik at de ikke faller av? De er tenkt for bruk i tilfelle han blir sårbent etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gå en del på fjellet i sommer og må ha potesokker med til Eine, men er usikre på hvilke. Hvilke sokker liker dere? Hvordan bruker dere å feste sokkene slik at de ikke faller av? De er tenkt for bruk i tilfelle han blir sårbent etc.

Jeg kjøpte noen fine fleece-sokker med gummiert pote til Babs i vinter da jeg klippet henne ned og hun plutselig ble "barbeint". De var også ganske lange oppover beinet sånn at de hang bedre på. Mener jeg kjøpte dem hos Buddy - dyre, men veldig bra til Babs. Jeg fester potesokker litt ekstra med sportstape, jeg, da jeg har erfaring med at de lett faller av (men det krever at de har litt lengde opp på beinet).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jeg tro i alle fall :)

Ville prøvd dogbooties sine fleecesokker med borrelås.

Altså.. Dogbooties sine potesokker er de samme som selges hos flere buddy (I know, da jeg jobber der), men til en mye bedre pris. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stortsett bare i cordura, bruker fleece kun på vinteren når det er kuldegrader, de slites så fort på fjellet synes jeg. Mine er fra Kobuk, Troll, Dogbooties m.fl. Har i 3 størrelser; (Lira, Laska og Zima/Lillo) og koster en 10'er per stk :-)

Om du fester de stramt med borrelåsen på sokken så faller de ikke av på sommeren, bare husk å løsne på de/ta de av i pausene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stortsett bare i cordura, bruker fleece kun på vinteren når det er kuldegrader, de slites så fort på fjellet synes jeg. Mine er fra Kobuk, Troll, Dogbooties m.fl. Har i 3 størrelser; (Lira, Laska og Zima/Lillo) og koster en 10'er per stk :-)

Om du fester de stramt med borrelåsen på sokken så faller de ikke av på sommeren, bare husk å løsne på de/ta de av i pausene :-)

Ok, kjøper gjerne noen :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...