Bikipile Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Hvem skal? Jeg dukker opp med minst en shiba (planlegger kanskje et aldri så lite comeback med en, men vi må diskutere det litt først ), og min søster blir med med whippeten sin Winnie 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Peggy skal, tror jeg dropper det. Siter
Fjollebolle Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Kommer med Jollen og Nemi, Luno blir med som heiagjeng ^_^ Siter
SandyEyeCandy Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Ooo, vi skal jo ikke til Finland likevel, så da kan jeg jo stille her! (Med den fullstendig nedrøyta laksen min...). Kan jeg sove over hos noen jeg kjenner kanskje...? *Host host* Siter
Bikipile Skrevet 25. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Ooo, vi skal jo ikke til Finland likevel, så da kan jeg jo stille her! (Med den fullstendig nedrøyta laksen min...). Kan jeg sove over hos noen jeg kjenner kanskje...? *Host host* Er det ikke noe som heter: der det er hjerterom er det husrom tru Søster'n skal også sove her, og tror ikke kjelleren er helt klar for overnattingsbesøk (egen leilighet der), men vi har stor sofa, og en av dere kan jo få æren av å sove på rommet til Steinar Bare å si ifra, så finner vi en løsning veitu 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Er det ikke noe som heter: der det er hjerterom er det husrom tru Søster'n skal også sove her, og tror ikke kjelleren er helt klar for overnattingsbesøk (egen leilighet der), men vi har stor sofa, og en av dere kan jo få æren av å sove på rommet til Steinar Bare å si ifra, så finner vi en løsning veitu Imouto og jeg vil helst sove på rommet til Steinar. 1 Siter
Stine Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Skal ikke se bort ifra at vi kommer oppover med vogna 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Og jeg skal vedde på at idet Imouto kryper oppi senga hans og ser han dypt inn i øynene før hun dytter til han for å få kos, så kommer han til å synes at hun er litt søt, hun også. Siter
HeleneFS Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Jeg har egentlig hytte, men tror ikke jeg drar. Trist uten hund :-( Siter
Kaja Skrevet 25. Juni 2012 Rapporter Skrevet 25. Juni 2012 Gidder ikke google, hvor er nesbyen? Siter
Bikipile Skrevet 26. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Juni 2012 Og jeg skal vedde på at idet Imouto kryper oppi senga hans og ser han dypt inn i øynene før hun dytter til han for å få kos, så kommer han til å synes at hun er litt søt, hun også. Du, han liker Imouto da - han har bare lært at hunder med rare lyder bør man holde seg litt unna Og dere får helt sikkert lov til å dele Lynet McQueen-senga med han Håper du tar med ørepropper, for han kommer nok til å "fortelga" en god dose med gode historier (ja, du hørte jo noen av dem på Hunderfossen kanskje ). Gidder ikke google, hvor er nesbyen? Veit du ikke det Byfolk altså Neida, bare tuller Det er i Hallingdal (bruker 1,5 t fra Hønefoss, usikker hvor lang tid man bruker hvis man kjører om Drammen) Siter
MegaMarie Skrevet 26. Juni 2012 Rapporter Skrevet 26. Juni 2012 Skulle egentlig, bare fordi det er så kos på Nesbyen, men jeg tror jeg sparer de pengene til Sverige utstilling istedenfor Siter
trevi Skrevet 26. Juni 2012 Rapporter Skrevet 26. Juni 2012 Skal stille Gigi begge dager, men har nok med meg en reisekompis til henne også Siter
kelpiejenta Skrevet 27. Juni 2012 Rapporter Skrevet 27. Juni 2012 Anton er påmeldt begge dager. Må jo støtte utstilling i nærområdet. :-) 2 Siter
Sasha&Kiara Skrevet 29. Juni 2012 Rapporter Skrevet 29. Juni 2012 Santos skal stilles begge dager Og den lille grå valpen fra A kullet skal stille på valpeshow på fredagen Siter
Monica123 Skrevet 4. Juli 2012 Rapporter Skrevet 4. Juli 2012 Arla er meldt på den 5 august og har selvsagt begynt skikklig å røyte..Tindra vet jeg ikke helt enda om jeg skal melde på.. Siter
simira Skrevet 5. Juli 2012 Rapporter Skrevet 5. Juli 2012 Jeg har egentlig hytte, men tror ikke jeg drar. Trist uten hund :-( Du kan få dra med Kovu? Vi skal opp til Hemsedal uken etter, og kjører forbi da, men passer dårlig å dra noen dager tidligere denne gangen. Siter
Ginostaff Skrevet 6. Juli 2012 Rapporter Skrevet 6. Juli 2012 vi kommer oppover med ca 4 hunder iallefall en nykommer (skal ikke se bort ifra at begge de to nye kommer ) og gogutten selvfølgelig og kanskje ei anna tispe fullt hus denne helgen med kapring av to hytter på pers Siter
Snøfrost Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Skrevet 22. Juli 2012 Jeg meldte på et stk Freke ca. 20 min før forlenget frist gikk ut, så da kommer jeg og 1 utstilt + 3 "tilskuer" hunder. Satser på å finne en fin sti å gå på etter utstillingen på lørdag for å få luftet gjengen. Å håper på overskyet ikke alt for varmt vær! 1 Siter
Stine Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Skrevet 22. Juli 2012 glemt å si ifra at vi kommer, kommer til å campe på campingplassen borti der, ikke på utstillingsområdet. 1 Siter
Monica123 Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Skrevet 22. Juli 2012 Tindra og Arla stilles på søndagen..Arla i bikini form 1 Siter
Stine Skrevet 23. Juli 2012 Rapporter Skrevet 23. Juli 2012 20 Laffer ene dagen, sånn ca 10 i hvert kjønn Siter
Monica123 Skrevet 23. Juli 2012 Rapporter Skrevet 23. Juli 2012 41 sheltier faktisk og 1 lundehund Siter
SandyEyeCandy Skrevet 23. Juli 2012 Rapporter Skrevet 23. Juli 2012 Wow, 10 shibaer ene dagen og 8 andre. Hadde trudd det var Bikipile og jeg som kom med våre bare, jeg. Spennende å se de andre! Siter
Snøfrost Skrevet 23. Juli 2012 Rapporter Skrevet 23. Juli 2012 4 og 5 SH, fler enn forventet. Spennende å se hvem de er Siter
Recommended Posts