Gå til innhold
Hundesonen.no

Klær til utstilling


Mollymor
 Share

Recommended Posts

Tenkte vi kunne ha en egen klestråd her, og siden jeg bare finner enkelttråder, så lager jeg en samletråd. Her kan alle spørre om klær og tilbehør til utstilling...

Jeg ønsker meg en enkel kjole som jeg kan stille ut hunden i. Den skal være klassisk og enkel, og fin både alene og under svart dressjakke.

Tenkte noe a'la dette:

formiddagskjole_tiger-193x300.jpg

Noen som vet hvor jeg kan finne en lignende kjole?

Tenkte også å kjøpe en ny dressbukse som er litt høy i livet, da den jeg har er ganske lav slik at blusen viser mellom buksen og jakkeåpningen.

Noen som vet om en fin dressbukse i svart med litt høyt liv som kan kjøpes i butikk (ikke nettbutikk, da svartfargen må passe til jakken)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en bukse på HM denne uka som var utrolig fin, har vurdert å kjøpe den selv, den er svart med høyt liv, slimfit, og stoffet var pent men like tykt som denim sånn ca. :) Er litt glans i stoffet da, men jeg synes det var sykt stilig :D Fant den ikke på nettsiden da, men om det er HM der du bor kan du jo ta en titt, det er jo masse fint der, ikke bare den buksa jeg så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...