Monica123 Skrevet 3. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2012 Jeg melder meg herved som passe-tante til Bella også når Dany er litt større Det skal jeg huske på Da får du jo to flotte jenter du kan passe ikke det at jeg er så ofte avgårde altså,men kjekt og vite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 3. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2012 Det skal jeg huske på Da får du jo to flotte jenter du kan passe ikke det at jeg er så ofte avgårde altså,men kjekt og vite Hurra! Jeg passer Tindra og Arla og jeg Ikke ofte jeg trenger pass heller, men kjekt å vite dersom man skulle trenge en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 3. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juli 2012 Jeg kan godt passe dine små også altså Putter bare Ebba avgårde på pass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 21. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2012 Tida bare løper avgårde og vesla er allerede 12 uker..Jeg er skikklig imponert på hvor godt hun takler hver situvasjon hun kommer opp i og hvor miljø sterk hun er 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 21. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2012 Ååå gleder meg til å hilse på! Skal ikke se bortifra at jeg dukker opp neste uke med kamera! Og da får hun bare finne seg i å bli massefotografert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 Hun er bare så flott...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 Knallsøt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 22. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2012 Teddybjørn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 29. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2012 Bella har vært på kurs med Maren i helgen og jeg er ganske fornøyd med vesla Hopp over Hinder Sitt og bli Ruta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Confusia Skrevet 31. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2012 Bella har vært på kurs med Maren i helgen og jeg er ganske fornøyd med vesla Hopp over Hinder Sitt og bli Ruta Flinke, flinke Monica og herlige Bella! Jeg er sååå stolt av dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 31. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Juli 2012 Nawww Så herlig hun er Husker når My var en slik liten bompibjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 16. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. August 2012 14,5 uke gammel og Bella veier 12,2 kg og i dag har vi prøvd oss på noen oppstillings bilder.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 17. August 2012 Rapporter Share Skrevet 17. August 2012 Kjære vene, for et herlig blikk på den lille bompibjørnen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 17. August 2012 Rapporter Share Skrevet 17. August 2012 Blitt stooor jo:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 17. August 2012 Rapporter Share Skrevet 17. August 2012 så skjønn <3 og flink også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 1. September 2012 Rapporter Share Skrevet 1. September 2012 Åhh hun har jo til og med "My-stump" :D Før syntes jeg slike litt lange stumper var rare, men etter å ha fått My i hus så syns jeg bare de er herrrrlige Jeg kan fnise godt for meg selv når jeg går bak My på tur eller når jeg smiler til henne og den halv-lange stumpen begynner å gå rundt og rundt som en propell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 2. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2012 Bella vokser seg stor og sterk i følge henne.I dag var hun på sitt andre valpeshow fikk Bir og Big 3.. I dag var det nemmlig viktig og være litt bompi bjørn.. Kritikken for i dag: Meget g.type,g. hodet,noe steil skulder,beveger seg flott,noe bakhøy i stående,normal vinklet foran og bak,valpepels,korr bitt, utmerket temp, velvist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. September 2012 Rapporter Share Skrevet 2. September 2012 Så fine dere er! Og ja, hun er veldig søt og bakhøy nå! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 2. September 2012 Rapporter Share Skrevet 2. September 2012 Gratiis! Også så fin du var Monica Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 2. September 2012 Rapporter Share Skrevet 2. September 2012 Så herlig hun er! Gleder meg til å hilse på henne en gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 2. September 2012 Rapporter Share Skrevet 2. September 2012 Flinke! Også var du rålekker i den dressen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. September 2012 Rapporter Share Skrevet 2. September 2012 Enig med Synnøve! Elsket dressen Herlig, jeg har en kjærlighet for tricolor aussier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 21. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Ops denne tråden fortjener vel en oppdatering Bella har blitt ei stor jente nå på 50 cm høy og 22,5 kg. Hun var på utstilling i kongsberg i nov der hun blei Bim valp Også stilte vi på Sandefjord i går og der blei hun også Bim valp så veldig fornøyd med vesla(har desverre ikke bildet av det). Vesla er nå i sin verste alder der hun har funnet ut at hun skal jammen bestemme så hun er ei hard nøtt og knekke,men a mor er ikke så lett og rikke Ellers så elsker hun mennesker og andre hunder og hyler gjerne i glede når hun ser andre folk/hunder hun kjenner og hele kroppen går.. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2013 Gratulere med BIM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 5. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2013 I dag var den siste dagen på valpekurs og vi fikk diplom med instruktørens vudering av oss skrevet bak på diplomen..Vi skulle egentlig nå begynt på vidregående kurs,men instruktøren synes Bella er så flink så vi kan begynne rett på bronsemerket kurs,men først skal vi trene litt på egenhånd Bella sin kritikk fra kurset: Tusen takk for at jeg fikk følge dere på kurset.Bella er en fantastisk hund som allerede har kommet langt. Hun kommer til og bli en kjempe god i Lp ringen.Forsett den fine jobben du gjør med henne.Du er veldig god på timing på belønning og har gode belønningsritualer.Dette gir resultater.Lykke til videre så ses vi i Lp ringen.Gleder meg til og se dere. Jeg er bare så stolt av vesla mi 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts