Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundepass i Førde/Florø ?


BareLinn
 Share

Recommended Posts

Selvfølgelig, men tenkte mest på om d er noen i nærheten som kan være interessert først :)

Men.. Det er en kastrert border collie-hanne på 10år :) Veldig snill og grei hund.

Han utagerer desverre mot andre hunder på tur. Men går han løs så går han fint med alle. Både hunder,katter,barn og alt :)

Han har aldri sloss med noen annen hund.

Han kan litt triks,og sånn og kommer stortsett på innkalling,m mindre d er andre hunder eller mennesker som han vil hilse på først ;) Hehe.

Veldig enkel å ha i hus, ødelegger ingenting,og eneste han kan mase etter, er kos.

Da setter han seg rett fremfor deg,og stirrer :)

Hund nr 2 er ei sheltie-tispe på 3år.

Hun er en veldig simpel sjel og kan sitt,og gå å legg deg. Thats it :)

Hun kom til meg i januar,men har kjent henne helt siden hun var 6uker.

Hun er desverre ikke blitt stimulert nok tidligere,men har jobbet masse med selvtilliten hennes og den kommer seg.

Inne er hun veldig stille og rolig, fotfølger deg gjerne,og en godbit ,så har du en venn for livet :)

Hun går veldig fint overens med større barn, fra 6-7års alder. Mindre barn har vi og prøvd,det gkkk veldig fint, og hun viker unna når d blir for mye :) En veldigveldig simpel sjel,og enkel hund men hun er så søt at d gjør ingenting,pleier jeg å si :)

Hundene kan passes separert,og sammen og de takler d fint ;)

Sheltien kan og gå løs,på oversiktelige plasser men jager katter utendørs. Inne vil hun leke :)

I første omgang trenger jeg sårt pass ifra førstkommende helg,og max 14dager. Mulig mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre da :)

Jeg skal nok alltids få noen til å ha henne over helgen,om du vil låne etter helgen :)

Hun er en meget skjønn liten frøken,og veldig stille og rolig :)

Om ikke så vil jeg gjerne hilse på deg,så vi kan bli kjent med deg :)

Skal reise vekk den 27-28 eller 29.. Ikke bestemt enda.

Og blir vekke max 2uker ifølge reisefolket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...