ida Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 5 valper 2 tri hannhunder 2 blå tisper 1 tri tispe Det sa jo jeg, jo. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Det sa jo jeg, jo. Ja, og det er jo fordi vi har rett Jeg leste forresten ikke hva noen andre hadde gjettet før jeg gjettet selv, i redsel for å bli påvirket av hva andre skrev 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Jeg tror det blir de 3 fineste blue merle tispevalpene i Norge, pluss 3 veldig fine tricolor hanner også! Altså 6 valper. Det er hva jeg tror!:-) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Fire blue merle tisper, hverken mer eller mindre! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Liten premie vanker i posten til den som gjetter nærmest! Antall; Kjønn; Fargefordeling; 4 hanner og 1 tispe Alle blu merle, eventuelt en tricolor (Og det er ikke fordi jeg ikke unner deg tisper, men fordi jeg som regel treffer ved å gjette mange hanner Håper vel innerst inne på motsatt kjønnsfordeling ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 4 stykker. Tre hanner og en tispe. Tre Tre blue merle og en tricolor. Spennende! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Fem valper, to hanner og tre tisper, der hannene og ei tispe er tricolor, mens to tisper er blue merle Også vil jeg bare skyte inn at jeg nesten skulle ønske at jeg ønsket meg en collie, bare for å kunne kjøpe av Lill. Fy søren for en oppfølging du tilbyr, jente! Og med tanke på hva du skreiv i akkurat nå-tråden, så syns jeg du er veldig tøff som har så fokus på mentalbeskrivelser i avlsarbeidet ditt, det er tungt å være en av få som gjør det. Om det er noen trøst, så pleier flere å komme etter når de ser at hunder ikke dør av å gå en MH. Det kan ta litt tid, men det viktige er at noen begynner, og at folk får se at det ikke er så farlig som man tror. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Åååå, jeg vil ha Lillpremie 2 tri gutter 1 tri jente 2 blå jenter Sånn blir det 5 valper 2 tri hannhunder 2 blå tisper 1 tri tispe Fem valper, to hanner og tre tisper, der hannene og ei tispe er tricolor, mens to tisper er blue merle Jeg sa det først Er premien til å dele, så gjør vi det, for vi har jo rett! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Jeg sa det først Er premien til å dele, så gjør vi det, for vi har jo rett! *ler* Jeg må innrømme at jeg ikke husker hva andre har gjetta, men det gjør det jo bare mer sannsynlig, sant? Tre stk kan jo ikke ta feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2012 Om det er noen trøst, så pleier flere å komme etter når de ser at hunder ikke dør av å gå en MH. Det kan ta litt tid, men det viktige er at noen begynner, og at folk får se at det ikke er så farlig som man tror. Sorry for OT Lill, men ville bare si TAKK 2ne! Det der beroliget meg mye, er samme greia innen min rase, nå er ikke jeg oppdretter da, men du skulle bare visst hva for slags tortureier jeg er som har hatt hunden min på MH, og ikke bare det, han er jo bare en unghund, han må jo få kjempeissues av dette, bare vent, det kommer nok. Har hørt om noen som har blitt ødelagt av det en gang sådetså (og hunden hadde sterk mentalitet før det altså)! Ikke bare er MH direkte ødeleggende, det er ikke noe vits i å ta på lapphund, for man må ha en helt spesialdesigna test, det MHen tester er heeelt urelevant for oss, og en må og ihvertfall ikke gjennomføre det på unghunder, for hunden endrer seg så mye fra unghund til voksen at det blir jo bare teit.... Gah. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Liten premie vanker i posten til den som gjetter nærmest! Antall; Kjønn; Fargefordeling; Åh, da må man jo gjette hehe! Jeg tipper 5 stk. Jeg sier 3 tisper og 2 hannhunder. 2 bluemerle og 3 tricolor 1 blue hannhund og 1 tri og 1 blue tispe og 2 tri. :angel: Hadde lyst til å tippe flere blue merle, men er jo yndlingsfargen min da så 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Fem valper, to hanner og tre tisper, der hannene og ei tispe er tricolor, mens to tisper er blue merle Også vil jeg bare skyte inn at jeg nesten skulle ønske at jeg ønsket meg en collie, bare for å kunne kjøpe av Lill. Fy søren for en oppfølging du tilbyr, jente! Og med tanke på hva du skreiv i akkurat nå-tråden, så syns jeg du er veldig tøff som har så fokus på mentalbeskrivelser i avlsarbeidet ditt, det er tungt å være en av få som gjør det. Om det er noen trøst, så pleier flere å komme etter når de ser at hunder ikke dør av å gå en MH. Det kan ta litt tid, men det viktige er at noen begynner, og at folk får se at det ikke er så farlig som man tror. Tusen takk! Er det jeg tenker, at etterhvert må jo folk se at hunden verken lider noe nød under eller blir traumatisert av opplevelsen... Og oppfølgingen er jo like mye for min skyld egentlig Ikke noe forandringer inatt! Idag er hun på dag 60 etter første parring og dag 57 etter siste Jeg tenker de kommer søndagsnatt jeg, sånn i tilfelle noe skjer så er det dyreste natten 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Jeg vil også ha valp fra Lill Typisk om de kommer på søndag kveld, ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Jeg vil også ha valp fra Lill Samme her! Så jeg håper Lill koker frem noen korthårskull en gang i fremtiden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Liten premie vanker i posten til den som gjetter nærmest! Antall; Kjønn; Fargefordeling; Hvorfor ber du folk om å gjette? Jeg har jo fortalt deg hva det blir. Tre tisper, to hanner, to av tispene er merle, resten tric. Den ene hannen er veldig liten når han blir født, men han klarer seg Såh! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 To tisper, to hanner. Tre tri og en blue merle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 5 valper. 4 tisper, en hannhund. Hannen er tri, det samme med en av tispene, de to andre er merle. Er premien en collie-valp? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Hvorfor ber du folk om å gjette? Jeg har jo fortalt deg hva det blir. Tre tisper, to hanner, to av tispene er merle, resten tric. Den ene hannen er veldig liten når han blir født, men han klarer seg Såh! Sant det der 5 valper. 4 tisper, en hannhund. Hannen er tri, det samme med en av tispene, de to andre er merle. Er premien en collie-valp? Haha, nei "desverre" Det blir en liten forundringspakken som kommer i posten, ikke noe levende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Tror det kommer fire valper. Tre hanner og en tispe. To blue merle og to tric 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Hvorfor ber du folk om å gjette? Jeg har jo fortalt deg hva det blir. Tre tisper, to hanner, to av tispene er merle, resten tric. Den ene hannen er veldig liten når han blir født, men han klarer seg Såh! Enda en som har gjettet riktig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 3 valper 1 tispe 2 hanner 1 Bluemerle hann 1 Tricolor hann 1 Tricolor tispe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Jeg tipper 4 valper.. Ei bluemerle tispe, 1 tricolor hann, 1 sobel tispe og 1 sobel hanne.. For de kan få sobel, eller? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Jeg tipper 4 valper.. Ei bluemerle tispe, 1 tricolor hann, 1 sobel tispe og 1 sobel hanne.. For de kan få sobel, eller? Hvis disse får en sobel valp har det skjedd noe virkelig ruskende alvorlig feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Hvis disse får en sobel valp har det skjedd noe virkelig ruskende alvorlig feil haha nå som jeg allerede har drete litt på draget, så kan jeg vel bare fortsette hvorfor kan de ikke få sobel? Nå er jo jeg ganske enkel, men hvis de har feks sobel som besteforeldre, kan ikke det komme frem igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2012 Jeg suger på å forklare genetikk og hvorfor det ikke går Men det går ikke Skal finne en grei forklaring senere og skrible ned på enkelt måte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts