Bellare Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Skrevet 11. Juni 2012 I det mamma kom ramlandes inn døra tidlegare i kveld, så fikk eg spørmsål om eg ville bli med ut til besteforeldra mine. Tenkte det kunne vere ein fin anledning for litt bildetaking og frislepp på dyret, så drog med meg kameraet og frøkna ut i bilen. Etter å ha knipsa eit par titalls bilder av Vangen, nordlandsvallaken som står der ute, så drog eg med meg Pia og Enya ned på jorde. Dina fikk vere igjen inne sidan ho alltid springer opp igjen til huset. Snurr bilder! Vangen: Hei snuppa! Pia: Eeeeh... VOFF! Vangenmule Dina i farta Dina. Vangen beiter... Og blomsterpiken gjer det samme. Hesteman i solnedgang. Pia og Enya i fullt firsprang på jordet. Enya får vinger! Og det gjorde vist Pia også Snuppselupsa mi Siter
Bellare Skrevet 11. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2012 *Dele opp* Titt titt Der var det noko spennande gitt Må lage litt grimaser til fotografen også Enya i solnedgang. Pia gadd ikkje meir, så ho stakk opp igjen. Enya fant nok ut at det var best å passe på smårollingen sidan ho slo følge Ingenting å sei på boltreplassen i vert fall Og detta er ikkje alt ein gong! Siter
Bellare Skrevet 11. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Juni 2012 Var vist nokre bilder som hadde lurt seg unna ser eg. 1 Siter
Maria Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Skrevet 11. Juni 2012 Jeg bare digger den lille polvotten (pos. ment) din altså! Hun ser så morsom ut. Og du er så flink med pelsen hennes! Og veldig fine bilder Siter
Bellare Skrevet 12. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juni 2012 Jeg bare digger den lille polvotten (pos. ment) din altså! Hun ser så morsom ut. Og du er så flink med pelsen hennes! Og veldig fine bilder Takktakk Jaa, ho kan vere ein artig liten skrue iblant, spesielt når ho får herje rundt som i går utan den teite langlina på slep Siter
jma Skrevet 30. Juni 2012 Rapporter Skrevet 30. Juni 2012 synes dette bildet var kjempefint! ser ut som om de storkoser seg Siter
Recommended Posts