tm100021 Skrevet 6. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2012 http://tv.nrk.no/program/koid22008212/hatets-arena Jeg kjenner jeg blir fysisk kvalm av å se på. Så mye rasisme, så mye hat... Jeg kan ikke fatte og forstå at her skal det arrangeres noe så stort som fotball Em :no: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2012 Kan ikke se fra utlandet . Skulle gjerne hatt tilgang til NRK nettv her, de har jo så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 6. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2012 Kan ikke se fra utlandet . Skulle gjerne hatt tilgang til NRK nettv her, de har jo så mye. Se om du finner den på BBC? Panorama - Euro 2012 - Stadiums Of Hate Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 6. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2012 Usj... blir helt kvalm jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 6. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2012 Noen ganger bare HATER jeg mennesker. Det gjør meg kvalm å tenke på at det ligger naturlig for så mange å gjøre sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 6. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2012 Ved å lukke øynene for det sier jo UEFA at det er helt ok at de oppfører seg slik, og at dette tolereres på fotballtribunene. Fælt å se på, ante ikke at det var sånn jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2012 Man burde kanskje se litt på HVORFOR det blir sånn, og ikke bære av seg hvor forferdelig det er og spre hat. Just sayin' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 6. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2012 Hvorfor det blir sånn? Det er vel fordi det er svært menneskelig å sparke nedover når ting blir vanskelig, enten feilen ligger der eller ikke.. Jeg er forøvrig ikke så skremt av at folk mener det de gjør, det som er skremmende er at det sitter så mange og bare ser på at sånt skjer, uten å si i mot. UEFA har nulltoleranse for rasisme, men gjør de noe med at folk gjør nazihilsen på tribunene? Nei nei, de bare peker for å psyke ut motstanderen. At de flyr på en gruppe asiater som heier på samme lag som seg selv, er heller ikke rasistisk motivert, det er helt sikkert bare rein skjær uflaks.. Men en ting er sikkert. Nå i disse nedgangstider, så er jeg sjeleglad for at jeg er av europisk opprinnelse. Skal jeg bli slått ned og banka opp, så håper jeg da virkelig at det er for en bedre grunn enn at jeg ser ut som jeg gjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 6. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Juni 2012 Man burde kanskje se litt på HVORFOR det blir sånn, og ikke bære av seg hvor forferdelig det er og spre hat. Just sayin' ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 7. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2012 Man burde kanskje se litt på HVORFOR det blir sånn, og ikke bære av seg hvor forferdelig det er og spre hat. Just sayin' At det kanskje finnes en årsak, betyr ikke at det finnes noen som helst unnskyldning. Hitler hadde gode grunner han også (iallefall for endel av det han gjorde) - det betyr ikke at det skal tolereres, forstås ihjel eller aksepteres på noe som helst grunnlag. Denne slags oppførsel er motbydelig og enda verre er det at UEFA lukker øynene. Dette er skrevet med forbehold om at jeg tolket utsagnet ditt riktig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts