Gå til innhold
Hundesonen.no

Maria + Attilla = Sant!


Beluga
 Share

Recommended Posts

Hei!

Etter en del snoking her inne på Sonen så va det vel min tur til å bli medlem her også!

Jeg heter Maria, er 23 år gammel og bor i sentrum av Oslo. For tiden studerer jeg til en Master i Menneskerettigheter ved Universitetet i Oslo, og trives veldig godt med det. Er egentlig utflytta Harstadværing, så jeg pleier å være en del i Nord når jeg får sjangsen :)

Har en hund som selvsagt er verdens beste, en black & tan Eurasierfrøken på litt over 2 år som heter Attilla av Vebema (og ja, vet at Attilla egentlig er et guttenavn, men dette var et A- kull og siden hun var eneste sorte i et kull på 9 og dermed litt "badass", så passa det egentlig ganske fint :D ). Attilla er en rolig frøken som generelt sett liker å leke, spise, sove og ta livet med ro. hun er enkel og grei å ha med å gjøre, og tidvis litt sær som eurasiere flest :D

Ellers er vi en del på utstillinger rundt om kring, og snuser litt på rallylydighet for en gang i fremtiden!

Noen bilder av min øyensten:

405012_10151473418855397_1290824078_n.jpg

577620_10151681030720397_903590396_24055418_1782242656_n.jpg

Også som valp da :heart:

29430_10150181472945397_1759734_n.jpg

Synes Hundesonen virker som en fin plass med mange kunnskapsrike og hyggelige personer :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, hun er så pen! :wub:

Selv venter jeg på tantebarnet hennes som flytter hit i juli! Hadde vært kjempegøy å møte dere en gang til høsten! :D

Så gøy da! Jeg har allerede vært to ganger på besøk hos valpene allerede, de er jo ikke nydelige i det hele tatt :wub: Kjenner Akela godt og hun er bare helt herlig! Gled deg masse, kjenner jeg er litt misunnelig på deg :lol:

Så klart kan vi møtes til høsten, det hadde vært kjempekoselig! Morsomt med flere Vebemavalper i nærheten :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...