Jankaa Skrevet 2. September 2012 Rapporter Share Skrevet 2. September 2012 En god tursekk som er rimelig, og sitter greit på stutt og butt kropp? Alà dagstursekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 En god tursekk som er rimelig, og sitter greit på stutt og butt kropp? Alà dagstursekk. Jeg vet! Jeg vet! Kjøpte nettopp en kjempegrei tursekk på 40 liter på Stormberg-butikken (eller heter den bare 71 grader Nord...?) på Jessheim storsenter. Den kosta 499,- De har både større og mindre sekker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 En god tursekk som er rimelig, og sitter greit på stutt og butt kropp? Alà dagstursekk. Stikk på en sportbutikk og prøv. En sekk som sitter peferkt på en kropp kan sitte elendig på en annen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 noen sekker er også merket for kortere kropper. prøv sekken med litt tyngde i på butikken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 3. September 2012 Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 Noen som vet hvor jeg får kjøpt helsveisede, små ringer til en billig penge? Har tenkt til å få sydd på hundeutstyr til feste til kobbel, så de må være solide og ikke for tykke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 4. September 2012 Rapporter Share Skrevet 4. September 2012 Finnes det noen rimelige GPS sendere til hund? Som ikke koster flerfoldige tusen kroner (som disse fra Garmin gjør). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Hvor får jeg kjøpt plastlomme til startnummer (med strikk til å ha rundt armen) på sjappe i Oslo/Oslo Nord? Trenger det til senest fredag, så rekker ikke bestille fra nettbutikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 5. September 2012 Rapporter Share Skrevet 5. September 2012 Hvor får jeg kjøpt plastlomme til startnummer (med strikk til å ha rundt armen) på sjappe i Oslo/Oslo Nord? Trenger det til senest fredag, så rekker ikke bestille fra nettbutikk. Har ikke NKK sånne? Om du ikke får tak i hadde eg brukt en tynn plastpose rundt papiret og festet med sikkerhetsnåler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 28. September 2012 Rapporter Share Skrevet 28. September 2012 Okei, noen som vet hvor jeg får kjøpt en sånn: Har en Halti fra før, men kodak gjør en bevegelse med hodet så er den av. Det skal ikke gå ant, men han gjør det hver gang. Glemte og si at helst i Trondheim, evt kjeder dere vet selger det som også sikkert finnes her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Noen som vet hvor jeg får kjøpt et smykketre? Eller hva det nå heter. Trenger ikke være et tre liksom, men en greie til å henge arbånd, ringer, halskjeder på, litt fin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Har ikke NKK sånne? Om du ikke får tak i hadde eg brukt en tynn plastpose rundt papiret og festet med sikkerhetsnåler. NKK har ja, til 50 kr. Billigste jeg har kommet over også. Den er litt klumpete, men det er jeg også, så jeg gadd ikke bruke de ekstra kronene på å kjøpe fra feks Canis eller noen av de andre som har på stand på utstilling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Noen som vet hvor jeg får kjøpt et smykketre? Eller hva det nå heter. Trenger ikke være et tre liksom, men en greie til å henge arbånd, ringer, halskjeder på, litt fin. Et sånt? Dette treet er fra Menu og jeg kjøpte et til søsteren min til jul i fjor på Kitchn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Et sånt? Dette treet er fra Menu og jeg kjøpte et til søsteren min til jul i fjor på Kitchn. Ja noe sånt! Men akkurat det der er ikke helt min stil, tenker mer på noe litt mer "gammeldags" /romantisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Okei, noen som vet hvor jeg får kjøpt en sånn: Har en Halti fra før, men kodak gjør en bevegelse med hodet så er den av. Det skal ikke gå ant, men han gjør det hver gang. Glemte og si at helst i Trondheim, evt kjeder dere vet selger det som også sikkert finnes her. De har flere av den typen på Clean Run om du vil bestille på nett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Noen som vet hvor jeg får kjøpt et smykketre? Eller hva det nå heter. Trenger ikke være et tre liksom, men en greie til å henge arbånd, ringer, halskjeder på, litt fin. Åhlens har noen typer, tror jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pbt Skrevet 25. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Oktober 2012 Noen som vet hvor jeg får kjøpt et smykketre? Eller hva det nå heter. Trenger ikke være et tre liksom, men en greie til å henge arbånd, ringer, halskjeder på, litt fin. Noe som dette? http://kremmerhuset.no/node/85 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 3. November 2012 Rapporter Share Skrevet 3. November 2012 Dere som lager utstillingsbånd.... Hvor kjøper dere perlene dere bruker??? (nei, jeg har ikke tenkt å "gå dere i næringa" ved å lage utstillingsbånd selv ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 3. November 2012 Rapporter Share Skrevet 3. November 2012 Dere som lager utstillingsbånd.... Hvor kjøper dere perlene dere bruker??? (nei, jeg har ikke tenkt å "gå dere i næringa" ved å lage utstillingsbånd selv ) Jeg lager ikke, men har sett en haug på ebay billig. http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_trksid=p5197.m570.l1313&_nkw=Beads&_sacat=0&_from=R40 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Navnløs Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Noen som vet om, eventuelt hvor, jeg kan få tak i disse her til lands? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Noen som vet om, eventuelt hvor, jeg kan få tak i disse her til lands? Jeg har kjøpt i butikk hos TAM og Hund som Hobby i Trondheim, og bestilt på nett hos Canis Edit: får også kjøpt noe tilsvarende hos Buddy, men vet ikke om det er helt det samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Noen som vet om, eventuelt hvor, jeg kan få tak i disse her til lands? Tropehagen zoo og TAM Vi har de på Vinterbro hvertfall, kjøpte med en pose selv i dag faktisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Navnløs Skrevet 9. November 2012 Rapporter Share Skrevet 9. November 2012 Takk for hjelpen. Har ikke sett dem på noen dyrebutikk her i nærheten, så da får det bli Canis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 S宮 sykkelsele fra MR-kobbel skulle jeg gjerne prvd p堨r. Interessant Anatomi. Nordisk stil-sela til MR-kobbel ogs宠Noen som vet hvor jeg kan f堫jpt? Gjerne strekningen Trheim-Lillehammer eller Trheim-Ume堻) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Pim, sett på Hund som hobby på Lade? De har i alle fall MR-kobbel så kan hende de har sela også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Pim, sett på Hund som hobby på Lade? De har i alle fall MR-kobbel så kan hende de har sela også. Takk! Skal sjekke det opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts