SunsetYang Skrevet 2. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Oktober 2014 Blå potesokker som egner seg til saltede veier, men som ikke suger til seg fuktighet når været er mildt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2014 Er det noen som vet hvor en billigst kan få tak i selvklebende bandasjer? (Av denne typen gjerne.) Har sett det i flere nettbutikker, men ser prisen varierer en del. Det er så kjekt å ha på varastyret for små kutt i poter o.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2014 Er det noen som vet hvor en billigst kan få tak i selvklebende bandasjer? (Av denne typen gjerne.) Har sett det i flere nettbutikker, men ser prisen varierer en del. Det er så kjekt å ha på varastyret for små kutt i poter o.l. Hööks? http://www.hooks.no/product.aspx?productid=610139 http://www.hooks.no/product.aspx?productid=056139 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2014 Takk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2014 Takk! Her får du tre ruller til samme prisen som du betaler for en på Hööks. http://webshop.borjes-tingsryd.se/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&p=H&%2422301=7177&%24echoLink=7177&%24echoVar=1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2014 Takk for tipset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2014 Treningsvest mtp hunde trening, med feminin passform og mange fancye lommer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2014 Treningsvest mtp hunde trening, med feminin passform og mange fancye lommer? Feminin form vil jeg vel si Hurtta. Men du får mange andre fine vester, Berra og et annet som het noe ala Heli? som kan snøres fint i midjen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2014 Treningsvest mtp hunde trening, med feminin passform og mange fancye lommer? Jeg liker veldig godt denne. Armer og hette kan tas av. Og på etter behov. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunlily Skrevet 4. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2014 Jeg liker veldig godt denne. Armer og hette kan tas av. Og på etter behov. De synes jeg er VELDIG store i størrelsene! Annet enn det synes jeg de er skikkelig fancy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 4. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2014 Halsbånd man får brodert slik man vil med klips? CM design lager ikke med klips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 4. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2014 Halsbånd man får brodert slik man vil med klips? CM design lager ikke med klips Arkoz Hundeutstyr (søk på fb) lager med klips 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 4. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2014 Trenger tips, soniser! Jeg ønsker ny sele til Ozu. Jeg vurderer Julius K9 med label. Men synes også det er tøft med sånn sele med refleks-trekant med tekst på. Noen som vet hvor jeg kan få tak i sistnevnte? Enten med valgfri tekst eller med tekst type "I arbeid", "Sporhund", "Spesialsøk" eller lignende (Jeg vet at spesialsok.no selger akkurat det jeg er ute etter, men synes det var altfor dyrt).. Lurer også på om det er noen i Norge som selger K9-labels med egen tekst? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 4. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2014 Treningsvest mtp hunde trening, med feminin passform og mange fancye lommer? Vet mange jeg trener med er veldig fornøyd med Gappay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 4. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2014 @Tabris CM Design lager labels. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 4. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2014 @Tabris CM Design lager labels. Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TullBull Skrevet 4. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2014 Mens det er snakk om treningsvester; noen som har testet Hööks sine, CRW? Får ofte gode tilbud der, så blir jo en relativt billig vest.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 5. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2014 Nokon som veit kvar ein får kjøpt GPS til hund, til ein noko lunde grei pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 5. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2014 Treningsvest mtp hunde trening, med feminin passform og mange fancye lommer? Helsitar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 5. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2014 Helsitar? Det var det andre merket jeg tenkte på men ikke husket navnet på. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekopp Skrevet 6. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2014 Hvor får man kjøpt ID brikker til seler og halsbånd til en grei pris og kvalitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabalderet Skrevet 6. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2014 Hvor får man kjøpt ID brikker til seler og halsbånd til en grei pris og kvalitet? Tror du får bestilt billig på ebay, selv kjøpte jeg sist på salg på dyrebutikken her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunatic Skrevet 6. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2014 Nokon som veit kvar ein får kjøpt GPS til hund, til ein noko lunde grei pris? @Bellare : Kippy? Eneste jeg har sett på markedet som ikke er massiv i størrelse Den er veldig liten og grei. Koster vel 1999,- 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 6. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2014 Hvor får jeg tak i deilige pledd som ikke klør? Kanskje strikket med blandingsgarn med litt ull og litt bomull (?)? Noen tips? Vil ikke ha fleece eller sånne pelspledd, men fine kvalitetspledd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 6. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Oktober 2014 Nokon som veit kvar ein får kjøpt GPS til hund, til ein noko lunde grei pris? Sjekk ut Garmin GTU 10. Den ligger sånn ca rundt 500nok. Fant dog ingen norsk nettbutikk nå, men på Ebay til 391nok. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts