Gjest Skrevet 9. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2014 Ikke-fuktabsorberende halsbånd? Nå har jeg for ente gang putta alt vi har av seler, halsbånd og kobbel i vaskemaskinen fordi det STINKER. Selene bruker han jo til å trekke i, så de får jeg bare innfinne meg med å vaske når de blir ekle, for de må være myke og gode. Men halsbånd brukes bare når hunden er løs, og omtrent aldri sammen med kobbel - så hvor finner jeg et vanntett halsbånd? Har sett på disse fra Cycle dog , men det er vel bare innsiden som er laget av gummislange og ikke trekker til seg fukt, eller? Kunne de ikke lagt et med gummi på begge sider? Finnes det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 9. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2014 Hva med et lærhalsbånd? De trekker jo ikke vann Må kanskje i teorien pleies litt, men det har aldri jeg gjort... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 9. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2014 Ikke-fuktabsorberende halsbånd? Nå har jeg for ente gang putta alt vi har av seler, halsbånd og kobbel i vaskemaskinen fordi det STINKER. Selene bruker han jo til å trekke i, så de får jeg bare innfinne meg med å vaske når de blir ekle, for de må være myke og gode. Men halsbånd brukes bare når hunden er løs, og omtrent aldri sammen med kobbel - så hvor finner jeg et vanntett halsbånd? Har sett på disse fra Cycle dog , men det er vel bare innsiden som er laget av gummislange og ikke trekker til seg fukt, eller? Kunne de ikke lagt et med gummi på begge sider? Finnes det? Lær Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2014 Jeg ser etter ekstra brede halsbånd til stor hund. Har av og til sett hunder med fine og ekstra brede halsbånd, og tenkt at det ser så godt ut for hunden. Noen som vet hvor en får tak i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2014 Hva med et lærhalsbånd? De trekker jo ikke vann Må kanskje i teorien pleies litt, men det har aldri jeg gjort... Lær Jeg hadde håpet den fantes noe annet, er ikke så fan av lær altså. Hunden min kler det ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gro Skrevet 9. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2014 Jeg hadde håpet den fantes noe annet, er ikke så fan av lær altså. Hunden min kler det ikke Ja, ja, da får du ha våte halsbånd da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 9. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2014 Jeg ser etter ekstra brede halsbånd til stor hund. Har av og til sett hunder med fine og ekstra brede halsbånd, og tenkt at det ser så godt ut for hunden. Noen som vet hvor en får tak i? Varga har et fra rukka, selges ihvertfall på TAM butikkene/nett. Ellers så har du jo de som lager halsbånd på bestilling, CM design feks. Jeg hadde håpet den fantes noe annet, er ikke så fan av lær altså. Hunden min kler det ikke Alle hunder kler jo et fint lærhalsbånd, finnes jo nok typer til at noe passer. Halvstrup lær da feks. Kjetting? Sånn tynn nylon(?)strup? (trenger ikke bruke strupen) Ellers vet jeg ikke, men har ikke hatt problemer med lukt av mine, men det er kanskje forskjell på hunder også? Har ihvertfall hatt MR, Rukka(nylon), Lærhalsbånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 9. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2014 Ikke-fuktabsorberende halsbånd? Nå har jeg for ente gang putta alt vi har av seler, halsbånd og kobbel i vaskemaskinen fordi det STINKER. Selene bruker han jo til å trekke i, så de får jeg bare innfinne meg med å vaske når de blir ekle, for de må være myke og gode. Men halsbånd brukes bare når hunden er løs, og omtrent aldri sammen med kobbel - så hvor finner jeg et vanntett halsbånd? Har sett på disse fra Cycle dog , men det er vel bare innsiden som er laget av gummislange og ikke trekker til seg fukt, eller? Kunne de ikke lagt et med gummi på begge sider? Finnes det? Noe sånt?http://www.petfoods.dk/gravel-halsband-55cm.html 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 10. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 Jeg ser etter ekstra brede halsbånd til stor hund. Har av og til sett hunder med fine og ekstra brede halsbånd, og tenkt at det ser så godt ut for hunden. Noen som vet hvor en får tak i? collarmania.com - de syr riktignok ikke nye halsbånd/bestillinger før i juli en gang grunnet flytting, men hvis det ikke haster ville jeg absolutt bestilt et herifra. Vi har ett og venter på ett til i posten, vi gleder oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 Takk for tipset, @Paranomia Kjempefine jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paranomia Skrevet 10. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 Takk for tipset, @Paranomia Kjempefine jo! Jaaa, også er det så sinnsykt mange kule mønster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 10. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 Incredibowl så billig som mulig: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snorken Skrevet 10. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 @Amice sjekk ut Kifani! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 10. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 Incredibowl så billig som mulig: Vet ikke hva du mener med billig men: http://www.diggidog.no/productdetails.php?product=3763 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2014 Disse? I akkurat de fargene: De heter asics gel noosa tri, men jeg finner de bare i andre farger. Synes de var så utrolig kule! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 15. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2014 Disse? I akkurat de fargene: De heter asics gel noosa tri, men jeg finner de bare i andre farger. Synes de var så utrolig kule! Link 1Link 2 Google-link De var sexy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2014 Link 1Link 2 TAKK! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 15. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2014 Noen som vet om sportsbutikk som har salg på jogge- og Gore-Tex-sko for tiden? Må ha et par veldig luftige til tørre sommeraktiviteter og et par lave vanntette-ish til sånn høvelig studentpris, gjerne i spreke farger. Hadde disse fra Salomon, men tydeligvis luktet de litt for surt for unghundspøbelen når han var hjemme alene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 18. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2014 Sammenleggbart praktisk canvasbur av litt kvalitet til whippet som ikke koster skjorta? (Har sjekka biltema, xxl, plantasjen ol. men det er så rare mål til whippet(?)) Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 18. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2014 Ikke-fuktabsorberende halsbånd? Nå har jeg for ente gang putta alt vi har av seler, halsbånd og kobbel i vaskemaskinen fordi det STINKER. Selene bruker han jo til å trekke i, så de får jeg bare innfinne meg med å vaske når de blir ekle, for de må være myke og gode. Men halsbånd brukes bare når hunden er løs, og omtrent aldri sammen med kobbel - så hvor finner jeg et vanntett halsbånd? Har sett på disse fra Cycle dog , men det er vel bare innsiden som er laget av gummislange og ikke trekker til seg fukt, eller? Kunne de ikke lagt et med gummi på begge sider? Finnes det? Jeg vet om to forskjellige typer slike halsbånd. Det ene, og antagelig beste, er dette fra ruffwear: http://www.ruffwear.com/Headwater-Collar_2?sc=2&category=16 Og så har jeg sett at de har noen veldig billige på biltema i plast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandraNH Skrevet 25. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2014 Hvor får jeg kjøpt snakekjeder? Vil gjerne ha litt lengde på dem, gjør jo ingenting om de er for store? Synes det er fint med et tynt fint kjede som utstillingsline - som går over i et fint lærkobbel EDIT: Har funnet hvor jeg skal bestille. EDIT2: HVOR FÅR JEG KJØPT ORDENTLIG MYKT LÆRBÅND? Tenker å ha et til hverdags (opptil 2meter), og et utstillingsbånd. Helst i beige/natural farge på utstillingsbåndet, med en liten gull krok. Og det må ikke være så langt, helst rundt 80 cm. Jeg vil ha noe som er utrolig deilig å holde i.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angelfeather Skrevet 28. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2014 I en eller annen nettbutikk så jeg en gang et produkt du kunne bruke til å vaske bak på hunder som har mye pels, typisk dersom avføring henger igjen. Husker ikke hvordan produkt det var. Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 28. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2014 SandraNH: www.hundesport.no har utrolig myke lærbånd! Kjøpte et forrige uke å har aldri hatt et så mykt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 28. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2014 Sammenleggbart praktisk canvasbur av litt kvalitet til whippet som ikke koster skjorta? (Har sjekka biltema, xxl, plantasjen ol. men det er så rare mål til whippet(?)) Sent from my iPhone using Tapatalk Det på plantasjen passer whippet. Jeg har en ganske stor tispe i alle fall. Har det som er 50x70 (isj) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 28. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2014 Leter etter tynne, hvite utstillingsbånd med perler og litt bling. Må være krok på. Noen som vet hvor man får kjøpt fine bånd til ikke en altfor dyr penge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts