TrasselTrollet Skrevet 22. November 2016 Rapporter Share Skrevet 22. November 2016 12 timer siden, tonjek skrev: Noen som vet om det finnes leker ala denne typen, men som tåler litt mer? Disse ryker i to litt for fort Följer denna jag. Jag har en som har hållt en halv evighet (eller ja, öronen har fått sätta livet till men det gills inte) och odjuret här hemma älskar den men har inte hittat maken någonstans, bara dåliga kopior som går sönder bara man ser styggt på dem... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 22. November 2016 Rapporter Share Skrevet 22. November 2016 De har slike på hooks. De funker OK, men hunden min er bare 12 kg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 22. November 2016 Rapporter Share Skrevet 22. November 2016 Följer denna jag. Jag har en som har hållt en halv evighet (eller ja, öronen har fått sätta livet till men det gills inte) och odjuret här hemma älskar den men har inte hittat maken någonstans, bara dåliga kopior som går sönder bara man ser styggt på dem...Skulle likt å visst hvor den kom fra, ja [emoji1] De har slike på hooks. De funker OK, men hunden min er bare 12 kg da Takk, kan jo alltids kjøpe en og prøve [emoji1] Min veier 22 kg og henger i dem [emoji28]Edit: nevermind, ser de Hooks selger er de samme som Biltema har [emoji28] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 22. November 2016 Rapporter Share Skrevet 22. November 2016 Jeg synes de fra jula varer hakket lengre enn biltema sine, iallfall på min som veier 18kg men de er heller ikke superbra, så jeg har også lett litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 22. November 2016 Rapporter Share Skrevet 22. November 2016 Jeg synes de fra jula varer hakket lengre enn biltema sine, iallfall på min som veier 18kg [emoji14] men de er heller ikke superbra, så jeg har også lett litt Jula sin gikk fra én til to leker på første treningsøkt [emoji51] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 22. November 2016 Rapporter Share Skrevet 22. November 2016 Fornuftige lys å hekte i halsbånd eller sele som ikke overstiger 100-lappen? Har brukt Europris' sykkellys, men syntes levetiden er alt for kort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 22. November 2016 Rapporter Share Skrevet 22. November 2016 Fornuftige lys å hekte i halsbånd eller sele som ikke overstiger 100-lappen? [emoji4] Har brukt Europris' sykkellys, men syntes levetiden er alt for kort.Disse bruker jeg, har en hengende på det meste av både seler og halsbånd [emoji1] Ebay har også kjempebillige batterier til disse (tror jeg betalte 25 kr for 50 stk?)De er litt følsomme for dunk, men skrur seg bare av, så er bare å sette de på igjen. Batteriene holder evig, føles det som. http://m.ebay.com/itm/Hot-Fascinating-Pet-Dog-Cat-Puppy-LED-Flashing-Collar-Safety-Night-Light-Pendant-/401053488984?varId=670579476015&txnId=589152378027 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 26. November 2016 Rapporter Share Skrevet 26. November 2016 Noen som vet hvor de selger denne kuen? finner den ingen steder :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 26. November 2016 Rapporter Share Skrevet 26. November 2016 1 time siden, SaraSL skrev: Noen som vet hvor de selger denne kuen? finner den ingen steder :/ Jeg er 99,9% sikker på at den er fra trixie! Så de butikkene som fører merket burde kunne bestille for deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 26. November 2016 Rapporter Share Skrevet 26. November 2016 Likner på en elg jeg hadde til mine en gang! Men husker ikke merket, det er sikkert 10 år siden jeg kjøpte den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
troika-09 Skrevet 11. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2016 Noen som vet om nettbutikk med hanefot til 3 hunder? Evt noen som lager til en fornuftig pris [emoji5]Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilje Skrevet 11. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2016 På 21.11.2016 at 5:30 PM, tonjek skrev: Noen som vet om det finnes leker ala denne typen, men som tåler litt mer? Disse ryker i to litt for fort Kjøp de originale som er av merket Skineez. Selges i veldig mange dyrebutikker. Jeg har 5-6 stykker liggende her hjemme som brukes til belønning på trening og de har tålt mye herjing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 11. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2016 Kjøp de originale som er av merket Skineez. Selges i veldig mange dyrebutikker. Jeg har 5-6 stykker liggende her hjemme som brukes til belønning på trening og de har tålt mye herjing.Hvor stor hund har du?Har et par sånne jeg også, men de ryker fort i to, de også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 12. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2016 1 time siden, troika-09 skrev: Noen som vet om nettbutikk med hanefot til 3 hunder? Evt noen som lager til en fornuftig pris Prøv å søk etter noen som lager hundebånd av Paracord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 12. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2016 Noen som vet om nettbutikk med hanefot til 3 hunder? Evt noen som lager til en fornuftig pris [emoji5]Sent fra min SM-G925F via TapatalkJeg kan lage en ganske kjapt hvis det fungerer med ensfarget nylon. [emoji4] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
troika-09 Skrevet 12. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2016 Jeg kan lage en ganske kjapt hvis det fungerer med ensfarget nylon. [emoji4]Det høres knall ut [emoji106]Sent fra min SM-G925F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vilje Skrevet 12. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2016 8 timer siden, tonjek skrev: Hvor stor hund har du? Har et par sånne jeg også, men de ryker fort i to, de også... Den største veier 26 kg. Kjøper du de med lit størrelse på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 12. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2016 Den største veier 26 kg. [emoji4] Kjøper du de med lit størrelse på? Visste ikke det fantes flere størrelser [emoji28]Har de som er ca samme størrelse som Biltema sine. Rev og skunk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 12. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2016 Fysisk butikk i Bergen ish, som har reinsdyrhorn? Type fake, til å pynte hunden med. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 12. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2016 Akkurat nå, plutte skrev: Fysisk butikk i Bergen ish, som har reinsdyrhorn? Type fake, til å pynte hunden med. ? Jeg så flere ulike varianter på Tiger - nisseluer og reinsdyrhorn og slike ting, sånn superfake i tekstil med glitter og bjeller. Dette var på Hamar, men de har vel cirka samme utvalget rundt omkring. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 12. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2016 Akkurat nå, SFX skrev: Jeg så flere ulike varianter på Tiger - nisseluer og reinsdyrhorn og slike ting, sånn superfake i tekstil med glitter og bjeller. Dette var på Hamar, men de har vel cirka samme utvalget rundt omkring. Yessss! Sjekker der, takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 12. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2016 46 minutter siden, plutte skrev: Fysisk butikk i Bergen ish, som har reinsdyrhorn? Type fake, til å pynte hunden med. ? Min beste venn har også. Senest i dag. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 13. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2016 21 timer siden, WelshenNemi skrev: Min beste venn har også. Senest i dag. Såg det i dag, faktisk, men den var stygg og dyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WelshenNemi Skrevet 13. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2016 11 minutter siden, plutte skrev: Såg det i dag, faktisk, men den var stygg og dyr. Det er nå så, men de har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 13. Desember 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2016 En god klosliper/klodremel? [emoji1] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts