Ganzie Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Jeg pleier alltid å glemme det, men i dag husket jeg det. Så her er min og Ganzie sin dag i bilder. Stod opp kl 10, men glemte å ta bilde da. Tissetur i høljeregnet er uansett ikke noe spennende:P Kl 11: Dagens høydepunkt: Frokost! Kl 12, bretter klær mens jeg ser ekstrem rengjøring. Føler meg som en superhusmor når jeg ser de skitne husene i det programmet. Kl 13: Støvsuger og vasker hus mens Ganzie tar seg en siesta. Slitsomt å se på at jeg jobber, skjønner dere. Kl 14-ish: Huset er rent og pent til helga, og jeg tar meg en velfortjent frokost/lunsj. Namnam. Kl 15: Ut på tur. Kl 16: Fremdeles på tur. Kl 17: Nettopp kommet hjem fra tur, og "noen" må vaske labbene fordi "noen" ble skitten da hun tryna i en bekk. Kl 18-ish: Vært på fredagshandel, og jeg fant både nytt Eon-album og Chicken Pomms. Men de var ikke så gode som jeg husket. Skuffa! Albumet er som alltid veldig morsomt, da. Kl 19: Lager pølsepizza Kl 20: Pizzaen er ferdig. Og den ble som alltid veldig god. Yummi! Kl 21: Er i dusjen, og for å skåne dere for sterke bilder så får dere heller se på Pausefisken. (kudos til den som tar den referansen) Kl 22-ish: Leter frem fredagsgodt og ser på Cliffhanger Kl 23-ish: Ganzie har lagt seg for kvelden og jeg ser fremdeles på Cliffhanger. Sånn, det var en vanlig fredag i det Nilsen/Følstadske hjem 3 Siter
Guest Dratini Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Du, den froskost/lunsjen kunne jeg ha tenkt meg oppskrift på , for den så virkelig god ut! Siter
pippin Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Koooselig..! Ganzie ser så god, gammel dame ut! Og pizzaen så god ut! Siter
tm100021 Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Jeg tog'an ikke. Lurer veldig på det med pausefisken nå altså Og Ganzie er SÅ søt med smekken sin Og enig med Dratini, den lunsjen kunne jeg også tenkt meg. Siter
Ganzie Skrevet 1. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Du, den froskost/lunsjen kunne jeg ha tenkt meg oppskrift på , for den så virkelig god ut! Ikke mer avansert enn isbersalat, litt picnicskinke, mais, ost og egg. Men veeeldig godt E tog'an! *klikk og godbit* Jeg tog'an ikke. Lurer veldig på det med pausefisken nå altså Og Ganzie er SÅ søt med smekken sin Og enig med Dratini, den lunsjen kunne jeg også tenkt meg. Du er for ung Pausefisken var en gullfisk som svømte rundt på skjermen når det ikke var noen sending. Jeg er også for ung til å huske den, men pappa snakker stadig om den der gullfisken. Til tider var visst fiskene mer spennende enn programmene Koooselig..! Ganzie ser så god, gammel dame ut! Og pizzaen så god ut! Den ble veldig god også Siter
Guest lijenta Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Og jeg er altid like overasket over hvor rein Ganzie er på tur Siter
breton Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Jeg er gammel nok til å huske både pausefisken, prøvebildet og maurkrigen Fine bilder Siter
Ganzie Skrevet 2. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Og jeg er altid like overasket over hvor rein Ganzie er på tur Hun er heldigvis en pertentlig dame, og pene damer holder seg rene. (når de ikke tryner i bekker eller stormer over ei myr for å jage vekk "måken" (fly) :rolleyes2: ) Så flott hun er! Takk Siter
Djervekvinnen Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Det så ut som en koselig dag. Så utrolig søt Ganzie er! Siter
Ganzie Skrevet 2. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Fine Ganzie Det så ut som en koselig dag. Så utrolig søt Ganzie er! Takk folkens og jeg er selvsagt veldig enig Siter
MiO Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Fiiiine voffsen! Hun ser ut som en ærverdig gammel dame med sin grånende snute. Hvor mange år er hun forresten? :- ) Siter
Ganzie Skrevet 2. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juni 2012 Fiiiine voffsen! Hun ser ut som en ærverdig gammel dame med sin grånende snute. Hvor mange år er hun forresten? :- ) Hun er ikke så gammel, 9,5 år Siter
Recommended Posts