Hermes Skrevet 29. August 2012 Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Oki, men prikker deg kanskje på ryggen på prøven da, om du ikke ser altfor opptatt ut. Vi kommer for å se og tusle rundt, også var det snakk om at jeg skulle hjelpe Tøfflus med en av salukiene hun skal stille, men det vet jeg ikke enda hva blir av. Tror det blir mange whippeter den helgen, siden de måtte omrokere nå med kun whippet, galgo og sloughi på søndagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 29. August 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2012 Oki, men prikker deg kanskje på ryggen på prøven da, om du ikke ser altfor opptatt ut. Vi kommer for å se og tusle rundt, også var det snakk om at jeg skulle hjelpe Tøfflus med en av salukiene hun skal stille, men det vet jeg ikke enda hva blir av. Tror det blir mange whippeter den helgen, siden de måtte omrokere nå med kun whippet, galgo og sloughi på søndagen Det er bare å prikke med mindre det er rett før Anastasia skal inn, så er jeg nok ikke så alt for opptatt gitt men ja, gleder meg, og er utrolig glad for at de ikke flytta whippet til lørdag, for da hadde jeg hatt et lite problem mtp valpeshow med Benjamin på lørdagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 3. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. September 2012 Vi har vært på 2 utstillinger i helga og 1 lc trening på søndag, og vi forsynte oss litt fra premiebordene på utstillingene På lørdag fikk Benjamin, BIR, BIG 3 Kritikken: Meget tiltalende helhet, maskulint, vakkert hod med flat lang skalle, ovale våkne øyne, fine ører. Moderat vinklet front, sterk lang rygg med fin lendebue, velvinklet bak. Meget velgående med frie og fine bevegelser. Velpresentert Anastasia fikk prøve seg på open show Ble BIR og BIG 2 Kritikken: Utmerket type, elegant femimin helhet, fint hode, godt uttrykk. Moderat vinklet fram, fin overlinje med god lendebue. Beveger seg med utstråling og driv. Velpresentert. Søndag var det bare Benjamin som stilte Han ble BIR, BIG, BIS 4 Kritikken: Utmerket hode og uttrykk, korrekt bitt, fine ører, fin hals og overlinje. God front, meget godt vinklet bakpart, fin hale, merket pels og farge. Fine bevegelser, utmerket temperament. Velvist Rett etterpå, så bar det på LC trening med Anastasia. Ho skulle være støttehund for et par hunder Så ja, en aktiv helg, men herregud så morro 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 14. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2012 Da har Anastasia debutert på sin første LC-prøve, og det ble 3.plass med cert (det står på bildene hvem som har tatt hvem, tusen takk til Siri og Gørild for bildene!) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 14. September 2012 Rapporter Share Skrevet 14. September 2012 Gratulerer igjen! Hermes sier han gjerne vil løpe testløp med Anastasia neste år, hvis han skal ta lisens Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 14. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. September 2012 Takk det skal vi nok få til vettu Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mollymor Skrevet 14. September 2012 Rapporter Share Skrevet 14. September 2012 Herlige hunder! Og kjempefine bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 14. September 2012 Rapporter Share Skrevet 14. September 2012 Grattis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 22. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2012 Takker Vi har vært på fjellet (er pappa som eier de to sorte og hvite pointerne ) Blåbær-spising er viktig Benjamin fant en mus eller no å jakte på Taz fikk stand på rype Benjamin spør om pause Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 22. September 2012 Rapporter Share Skrevet 22. September 2012 Altså, man må jo bare han en sånn en gang. Masse fine bilder av fine hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 22. September 2012 Rapporter Share Skrevet 22. September 2012 Så fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 25. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2012 Takker De er noen rare skrullinger hele gjengen Hestebæsj er nam! Benjamin leker med sin bestevennine Taz på agilitybanen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 15. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. November 2012 Lenge siden jeg har fått oppdatert her nå Raringene Benjamin har fått prøvd LC Takk til Siri (Bellare) for bilder under her fra LC-banen! Benjamin er nå 7mnd, er ca 47,5cm høy og veier 10kg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane91 Skrevet 15. November 2012 Rapporter Share Skrevet 15. November 2012 Awh, fine! Kult å se at det er andre Saltnesinger her også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mærra Skrevet 15. November 2012 Rapporter Share Skrevet 15. November 2012 åh, benjamin var helskjønn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 16. November 2012 Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 Bildet hvor begge ser i kamera og det hvor de står sammen ved vannet var utrolig fine! Flotte hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Augustina Skrevet 16. November 2012 Rapporter Share Skrevet 16. November 2012 Neimen, her er du og jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 19. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Awh, fine! Kult å se at det er andre Saltnesinger her også! Takk! oo, er du fra Saltnes å? åh, benjamin var helskjønn! Bildet hvor begge ser i kamera og det hvor de står sammen ved vannet var utrolig fine! Flotte hunder Takk, utrolig koslig å høre Neimen, her er du og jo! jepp, jeg er her og jeg, du også ser jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane91 Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Takk! oo, er du fra Saltnes å? Jepp, men flytta hjemmefra for ett par år siden, så er ikke mye å se rundt i de traktene (: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Så fine hunder Vi skal også ha whippet nå, gleder oss masse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Skjønne hunder du har! Whippsene dine er ganske spesielle utsendemessig, men selvsagt utrolig søte. Er de fra samme foreldre/linjer også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 19. November 2012 Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Så søte de er, hele gjengen! Artig at de begge har ståører Arti der de står å ser på svanene sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 19. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. November 2012 Jepp, men flytta hjemmefra for ett par år siden, så er ikke mye å se rundt i de traktene (: aha Så fine hunder Vi skal også ha whippet nå, gleder oss masse! Takk! Da kan du glede deg, for whippet er noen herlige dyr Skjønne hunder du har! Whippsene dine er ganske spesielle utsendemessig, men selvsagt utrolig søte. Er de fra samme foreldre/linjer også? Takk åssen spesielle da egentlig? ja, samme foreldre, så de er helsøsken Så søte de er, hele gjengen! Artig at de begge har ståører Arti der de står å ser på svanene sammen. takk, ja, de er utrolig kule med ståørene sine de får heldigvis "normale" ører på utstillinger da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 Hihihi, herlige hundene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 20. November 2012 Rapporter Share Skrevet 20. November 2012 Jeg liker gjengen din jeg Også har jeg ikke sett Benjamin siden han var liten valpis - han er blitt så stor 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts