ToneS Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Gratulerer med dagen til Anastasia! For en herlig bursdag da! Siter
Carro92 Skrevet 21. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. April 2012 Idag har vi vært på konkurranselydighetskurs, og jeg er storfornøyd med både Anastasia og instruktør! Bare synd jeg er så forbaska surrete og må ødelegge.. Men fikk veldig mye skryt av Anastasia da, og det er jo morro Så kanskje vi skal satse på lydighet Trente på "på plass", fvf, innkalling(da vi ikke har trent no særlig på plass, så måtte vi få inn den der å ) og stående marsj(det det heter tru?) Siter
Anette Skrevet 21. April 2012 Rapporter Skrevet 21. April 2012 Så fin Øvelsen heter Stå under marsj forøvrig Siter
Carro92 Skrevet 23. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 23. April 2012 Takk Ok, da vet jeg det, er litt uttafor når det gjelder lydighet Her kommer noen bilder fra dag 2 Kjempe fornøyd, selvom ho var litt treigere idag, men det er jo ikke rart, så surt som det var igår Begynte å lære inn ruta, og jobbet litt med "dekk", men det måtte ho ha teppe til, før ho kunne legge seg Ellers så ble det litt jobbing med fvf jeg lurer på om jeg og Anastasia skal begynne å satse på lydighet, for dette syns vi var kjempe morro, eller hvertfall jeg 1 Siter
MiO Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 En nydelig whippet :-) Jeg husker min bestevenninne fra barndommen hadde en whippet-tispe (blant annet) hjemme, og den var helt grå og het Aisi. Etter det så har jeg alltid hatt sansen for whippeter Men gubben er jo umulig, han liker ikke "altfor tynne hunder". De skal jo være sånn! ♥ Siter
Hermes Skrevet 4. Mai 2012 Rapporter Skrevet 4. Mai 2012 Men gubben er jo umulig, han liker ikke "altfor tynne hunder". De skal jo være sånn! ♥ Du får ta han med deg på et LC-stevne Siter
Carro92 Skrevet 1. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Det gikk litt skeis med eiern av bcen, så jeg droppa det. Og jeg hadde jo egentlig falt for en hund i kullet til oppdrettern til Anastasia, som jeg falt for fra dag 1, men skulle egentlig ikke ha fordi det var en hannhund, men så ble jeg enig med meg sjøl at hvis han er ledig fremdeles når han er 8uker, så vil jeg ha han. Så ja, da henter jeg han på søndag gitt, etter utstillinga Hils på lille Benjamin, samme foreldre som Anastasia (Mor: Siprex Chanel, Far: Dogcastle's Capten Morgan) (låner noen bilder av oppdretter) Dette bildet tok jeg, med oppdretter sitt kamera, så jeg vil tørre å påstå at jeg ikke trenger å låne da hvertfall Nå kommer mine bilder 3 Siter
Artemis Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Gratulerer med ny valp! Herlige bilder. Siter
MegaMarie Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Herlig Kjempe stilig farge på han! Jeg er spent på hvordan han blir som voksen Der ser jo ut som at du har funnet rasen din! Siter
Bellare Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Så søt han er! Gleder meg til å hilse på Siter
Djervekvinnen Skrevet 1. Juni 2012 Rapporter Skrevet 1. Juni 2012 Gratulerer! Han var kjempesøt! Siter
Carro92 Skrevet 6. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juni 2012 Takker for alle koslige kommentarer nå har han vært hos meg i ca 3 dager, og vi har nå opplevd litt av hvert vi Benjamin skal bli ordentlig skogshund han c, drikker og bader i gjørma Ingen sak å være på tur når man har en god jakke å pakke seg inn i En liten tyv? Bare synd posen er bare stappa med søppel, og ikke no spiselig Siter
Recommended Posts