Amstaff vs. SBT
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her pÃ¥ snart 20 Ã¥r. Hadde vært moro Ã¥ hørt hvordan det gik nÃ¥ med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at smÃ¥barnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del Ã¥r. Ã… nÃ¥r jeg skriver n innser jeg ogsÃ¥ at det handler om at jeg ikke sitter Ã¥ surfer pÃ¥ pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme.Â
-
Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
-
Veldig synd egentlig at det er blitt sÃ¥nn. For det var himla gildt her en stund. Lurer ogsÃ¥ pÃ¥ hvordan det gÃ¥r med de eldre brukerene, og lurer pÃ¥ om de holder pÃ¥ med hund fortsatt.Â
-
Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
-
Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra. Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts