HeleneFS Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Jeg mååååå bare spørre om hjelp. Jeg ønsker et kort feminint navn, digger navn som Qui og Pax (men ikke feminin) Zoe Pim Det må være lett å si. Navnene over assosierer jeg med andre ting, så de kan jeg ikke bruke. Men jeg har tenkt litt på Mie, My, Hei, Ila Noen andre gode forslag? Elsker navn med Y, X og Q Siter
HeleneFS Skrevet 16. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Qiwi! Oooh, det LIKTE jeg Siter
Synnikken Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Qimz! (Kims, haha) Qra Xena Xylia Yeva Yara Siter
HeleneFS Skrevet 16. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Synnøve du har aboslutt forstått hva jeg er ute etter Masse bra! Selv hr jeg tenkt ut noen flere: Twix, Tax, Nix, Hej Siter
Maria Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Ikke velg Ila... Assosisasjoner i feil retning der kanskje..? Ellers foreslår jeg: - Clic (uttales Klikk) - Brie (uttales Bri) - Zu (uttales som den engelske Sue) - Eas (uttales Is) 1 Siter
HeleneFS Skrevet 16. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Hva er Ila? Helt supre forslag! Allerede funnet flere aktuelle Takk Siter
Jauda. Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Ila kretsfengsel? Tidligere kjent som Grini. 1 Siter
HeleneFS Skrevet 16. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Ila kretsfengsel? Tidligere kjent som Grini. Hehe visste jeg ikke, men sikkert derfor det navnet poppet opp. Har nok hørt om det. Siter
Lola Pagola Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Ila kretsfengsel? Tidligere kjent som Grini. Eller en bydel i Trondheim. Siter
Maria Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Hva er Ila? Helt supre forslag! Allerede funnet flere aktuelle Takk Fengselet ABB sitter i... Og bydel i Oslo og i Trondheim, ja Siter
MegaMarie Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Yaya Yoga Yippie Yndig Yaa YamYam Zoja Zyta Siter
Fjollebolle Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Chai Fix Flip Joujou Leelo Litchi Lux Mimi Nox Nyx Ouija Pax Yin Zaza Zazie Siter
HeleneFS Skrevet 16. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Merker jeg faller litt for Lux og Brie Takk for mange flotte forslag!! Jeg har enda god tid på å bestemme meg, så bare keep em coming Siter
Emilie Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 Merker jeg faller litt for Lux og Brie Takk for mange flotte forslag! Jeg har enda god tid på å bestemme meg, så bare keep em coming Nå er jeg kjip da, men jeg har hatt hunder hos meg som både het Lux og Brie (Brie var faktisk navnet jeg ga henne), men det er jo ikke VANLIGE navn da Siter
HeleneFS Skrevet 16. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mai 2012 hehe, søren jeg tenker også litt på Femme (uttales fem) men goood tid på meg... Siter
MegaMarie Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Skrevet 17. Mai 2012 Jeg vet også om en som heter Lux, men det er jo fremdeles ikke vanlige navn. Hvis du vil ha noe som ingen heter, så burde du velge noe som "kjgkejbge" kanskje Haha. Du finner sikkert ikke noe som ingen heter. Gå heller for et navn som du liker, men som samtidig ikke er super populært, så blir du nok fornøyd uansett om du får vite at den og den hunden heter det. Fordi da liker du navnet uansett. 1 Siter
bea Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Skrevet 17. Mai 2012 Nomi, Phi, Lyn, Pip, Fam, Zoe, Fax,Tri,Zip, Zapp, Sol, Bris, LU, Lulu, Lola. Fi, Zola, Tia, Siter
Recommended Posts