Ymirheim Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Om ca 3-4 uker så blir forhåpentligvis vårt nye familiemedlem født og jeg får komme med forslag på navn selv Så derfor trenger jeg forslag på tispenavn på N Kennelnavnet er "vom Hause Neubrand" og andre hunder fra samme oppdretter har navn som feks "Cora vom Hause Neubrand", "Arkan vom Hause Neubrand" ol.. Dvs oppdretter er fan av navn som er korte og konsise, og som kan brukes som hverdagsnavn. Han bruker heller ikke dobbeltnavn. Litt ekstra vanskelig blir det siden vi allerede har 3 stk hjemme fra før, og navnene kan ikke ha for lik "ordlyd". De vi har hjemme heter Ymer, Axi og Cash til dagligdags Det er forresten en Rottweilervalp det er snakk om... Siter
SandyEyeCandy Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Naïa, Neja, Nimbla, Noza, Narja, Nisa osv... Siter
Caro Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Kira Kita Noc Ninja Sasha Millie Mishka Luna Minni Trixie Texa Tutta Tura Tora Jesse.. jeg kan bare fortsette og fortsette! PS!! jeg glemte helt att det skulle starte på N!! :S Siter
Ymirheim Skrevet 15. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Nano det likte jeg men fungerer det som tispenavn? får bittelitt hannhund følelse av det ;p Siter
Ymirheim Skrevet 15. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 det eneste navnet jeg har tenkt på selv så langt er Nira, hva synes dere? Siter
Gjest Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Nina! Nei da, bare tuller! Hva med Nika? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 det likte jeg men fungerer det som tispenavn? får bittelitt hannhund følelse av det ;p Døh, tisper kan fiiint ha navn som slutter på O, altså! Mvh det stolte mennesket til Aiko og Imouto. 1 Siter
Ymirheim Skrevet 15. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Døh, tisper kan fiiint ha navn som slutter på O, altså! Mvh det stolte mennesket til Aiko og Imouto. hehe navnene jeg så langt har på en favorittliste er: Nira Nano Nambi Napa Ninja Noel men trenger fortsatt flere forslag så jeg er sikker på å velge riktig, så "bring it on" Siter
soelvd Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Jeg likte Nix som er foreslått over. Eller gjerne Niks. Siter
Ymirheim Skrevet 15. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Jeg likte Nix som er foreslått over. Eller gjerne Niks. Nix var kort og fint:) i same gata som Axi som vi allerede har 2 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Nanok Det var det første jeg tenkte på, men for meg er det veldig trekk/polarhundaktig. Siter
Hilde&Lotte Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Nejda eller noe sånt? Vet ikke skrivemåten. Betyr det jente på samisk? Ja, det passer vel ikke helt med tysk da. *lur* Joda, sånn niedda skrives det, og uttales vel ikke nejda heller. Nei, det var kanskje et dårlig forslag. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Nejda eller noe sånt? Vet ikke skrivemåten. Betyr det jente på samisk? Ja, det passer vel ikke helt med tysk da. *lur* Joda, sånn niedda skrives det, og uttales vel ikke nejda heller. Nei, det var kanskje et dårlig forslag. Nå skulle vi hatt en tulip her... *Nynne på Gubben og gamla lå og dro* Siter
KatrineLS Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Om ca 3-4 uker så blir forhåpentligvis vårt nye familiemedlem født og jeg får komme med forslag på navn selv Så derfor trenger jeg forslag på tispenavn på N Kennelnavnet er "vom Hause Neubrand" og andre hunder fra samme oppdretter har navn som feks "Cora vom Hause Neubrand", "Arkan vom Hause Neubrand" ol.. Dvs oppdretter er fan av navn som er korte og konsise, og som kan brukes som hverdagsnavn. Han bruker heller ikke dobbeltnavn. Litt ekstra vanskelig blir det siden vi allerede har 3 stk hjemme fra før, og navnene kan ikke ha for lik "ordlyd". De vi har hjemme heter Ymer, Axi og Cash til dagligdags Det er forresten en Rottweilervalp det er snakk om... 1. Nadine 2. Nakima 3. Natasha 4. Nicole 5. Nikita 6. Nabrina 7. Nicki 8. Nilly 9. Nellie Personlig elsker jeg og trikse med navn ved å sette på noe spesielt bak, som f.eks: Nadine Gold eller Nicole Rose Siter
Hilde&Lotte Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Nå skulle vi hatt en tulip her... *Nynne på Gubben og gamla lå og dro* Er hun samisk? 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Søte navn, altså, men du synes ikke at dette: Nadine Gold eller Nicole Rose kanskje blir en mismatch mtp dette: "Cora vom Hause Neubrand", "Arkan vom Hause Neubrand" ol.. Dvs oppdretter er fan av navn som er korte og konsise, og som kan brukes som hverdagsnavn. Han bruker heller ikke dobbeltnavn. ? Siter
L.M. Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Rottisfrøken på N... Har bare noen få forslag da, men: - Nikita - Naley - Nitra - Nirvana - Nelly - Nexy Er svært lite kreativ idag.. Siter
Recommended Posts