PsychoLynx Skrevet 14. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 Ååååååå, endlig er kjøp og salg tilbake her inne! Kjempebra! Da, kan jeg få tipse om hobbyen min! LinnaZoo Hundeutstyr! Jeg lager halsbånd, leiebånd, armbånd, alt-mulig-bånd, uansett hva du måtte ønske, sånn ca Spør om du lurer på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 14. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 Åååååh.. Du lager så mye fint! Når jeg får feriepenger skal du ikke se bort fra at jeg bestiller til tuppelurene her altså. I alle fall til minien. Helt supert at du kan lage til de minste hundene også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 14. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 Hvordan er halsbåndene til en hund med mye pels? Dvs sliter de på pelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 14. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 Har siklet en stund, retrieverbånd er forbruksvare her i huset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 14. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2012 Fina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2012 Hvor mye koster et halvstrup og retrieverbånd? Fyy, du lager myyye fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 15. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2012 Åååååh.. Du lager så mye fint! Når jeg får feriepenger skal du ikke se bort fra at jeg bestiller til tuppelurene her altså. I alle fall til minien. Helt supert at du kan lage til de minste hundene også! Bare å rope vettu! Og yepp, lager i de størrelsene folk trenger, rett og slett Hvordan er halsbåndene til en hund med mye pels? Dvs sliter de på pelsen? Har ikke merket noe på mine iallefall, og ikke fått noen klager fra noen. Men mine går jo ikke med halsbånd så ofte heller da... Har siklet en stund, retrieverbånd er forbruksvare her i huset Hihi. Fina Takk! :-D Hvor mye koster et halvstrup og retrieverbånd? Fyy, du lager myyye fint. Kommer an på lengder og bredder osv. Smaleste typen halvstrup i 40 cm, tar jeg 200 for. Den brede blir det 300 for. Og Retrieverbånd på +-150 cm tar jeg 150 for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2012 Jeg er skitfornøyd med alt herfra, raskt i svar, raskt i å sende ut og alt som er! Absolutt ikke siste gangen jeg bestiller noe for å si det sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2012 Jeg liker veldig godt! Og jeg kan hente det rett nedi gata. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2012 Jeg er veldig fornøyd Endelig bånd jeg liker å sykle og gå turer med 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2012 Jeg er også kjempefornøyd med båndene fra Marit Også er de så fiiiiine! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2012 Spør om du lurer på noe Har sendt deg en PM på facebook til Linna Zoo Hundeutstyr! Vil ha rosa retrieverkobbel til agilitytrening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2012 jeg og er superfonøyd og bestiller nok mer så fort jeg får hund igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 17. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2012 Har sendt deg en PM på facebook til Linna Zoo Hundeutstyr! Vil ha rosa retrieverkobbel til agilitytrening! Du har fått svar, og vil få et bånd i posten om kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2012 Hvordan er dette, glir det lett ut og inn? Hadde det vært mulig å ha ringer på hver side istedenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 24. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Oi, sorry. Litt treg til å svare jeg.... Ja, jeg syns den glir ganske godt. Men ja, jeg kan også lage den med ringer i enden Har ringer i forskjellige størrelser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 [Reklame] Jeg har kjøpt to bånd derfra. Et retrieverkobbel, og et lydighetskobbel. Og jeg er kjempefornøyd. Elsker lydighetsbåndet [/Reklame] Ønsker meg halsbånd også, men lommeboka er desverre ikke enig for øyeblikket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 8. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Hvordan er dette, glir det lett ut og inn? Hadde det vært mulig å ha ringer på hver side istedenfor? Her har jeg laget med ringer i enden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2012 Kult! Da kommer det muligens en bestilling en eller annen gang, må bare måle litt og sånn (og haster ikke, ingen utstillingsplaner i nærmeste fremtid.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 9. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2012 Jeg har sent deg en PM, psycho! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 12. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juni 2012 Kult! Da kommer det muligens en bestilling en eller annen gang, må bare måle litt og sånn (og haster ikke, ingen utstillingsplaner i nærmeste fremtid.) Bare rop du! Jeg har sent deg en PM, psycho! yyyyynnsjyll!! Treg med å svare jeg... Fikk mail om pm, og glemte den helt :-( Men, NÅ har du fått svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 16. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Noen nye farger er kommet inn, og fler er på vei! :-D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Atte du? Kan du lage noe ekstra bredt i schæferfarge Sånn orangeish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 16. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2012 Koster det noe mer å få bånd og halsbånd hver for seg? Kan du lage noe alà med strikk-ish? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 17. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2012 Atte du? Kan du lage noe ekstra bredt i schæferfarge Sånn orangeish Det bredeste som iallefall blir pent, er denne typen Og den er 3,5 cm bred. Kan evnt få den LITT bredere, men usikker på om det kan bli klumpete inn mot spenna/ringene. Fargene ser du på siden på facebook Koster det noe mer å få bånd og halsbånd hver for seg? Kan du lage noe alà med strikk-ish? Vet ikke hvilken type du tenkte på nå? Og med strikk er jeg litt usikker på.... Har testet litt på det, men liksom ikke fått til noe jeg er helt fornøyd med desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts