Gå til innhold
Hundesonen.no

Fødsel hos Scarlet!!

Silje

Recommended Posts

• Svar 279
  • Created
  • Siste svar
Nydlige de er :D

Men skal tiny bli hos deg eller til fôrvert?

Lille Tiny skal være hos forvert, og hun har hatt hund fra meg før :D + at hennes datter har Nemi og Raven boende hos seg. Så både mor og datter blir forverter for meg :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå var jeg plutselig enig med deg likevel!!

Nå er valpen med bliss mye bedre :D mye edlere hode :D

(sånn er det alltid... Gunn klarer å velge "riktig" valp helt fra de er nyfødte... og jeg klarer ikke å se det før de er hvertfall 4-5 uker! :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er valpen med bliss mye bedre :D mye edlere hode :)

(sånn er det alltid... Gunn klarer å velge "riktig" valp helt fra de er nyfødte... og jeg klarer ikke å se det før de er hvertfall 4-5 uker! :D )

Ser fortsatt ingen forskjell jeg :rolleyes:;)

De blir bare søtere og søtere!! Gleder meg til å treffe dem i Ølen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelige :-) Så deilig det måtte være å sitte der på gulvet med valpemor og de små nøstene.

Enda herligere er det å ligge rolig på ryggen å la de små nøstene få klatre over meg, bite meg i øret og ikke minst dra i håret. Det får min puls helt ned i hviletempo :) Jeg simpelthen elsker de små nøstene :D

Nå er valpen med bliss mye bedre :P mye edlere hode :D

(sånn er det alltid... Gunn klarer å velge "riktig" valp helt fra de er nyfødte... og jeg klarer ikke å se det før de er hvertfall 4-5 uker! ;) )

Bare vent Silje, du lærer snart det du også :P Godt at vi er enige at den med bliss er den peneste akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...