Gå til innhold
Hundesonen.no

Fødsel hos Scarlet!!

Silje

Recommended Posts

• Svar 279
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Hehe, så det nå på bilde a hun var mørk på ørene ja :P

Har dere flere kull i vente som jeg må få med meg???

Ikke hos meg ne :P Blir ikke kull her før tidligst neste høst :P Nå er Silje som er nestemann med kull :P

Skrevet

Ikke hos meg ne :P Blir ikke kull her før tidligst neste høst :P Nå er Silje som er nestemann med kull :P

Ikke meg men hunden :P:P

Skrevet

åååå små rottene så søte atte, heldiggrisen du da som bare fikk tisper(bytte mot en hanne eller to?? har jo 3 ledige gutter her enda :wink: )

Skrevet

naw.... Så nydelige! Gratulerer så masse Gunn og Silje :):P Girlpower!

*er det bare meg, eller har nyfødte valper noen likhetstrekk med rotter? :P Syns Chessea så ut som hun var laget av papir da hun ble født.. *

Skrevet

Har tatt nye biler i dag, men Photobucket blir servert så bildene kommer senere.

Ellers så har jentefirerbanden lagt på seg siden igår, så det ser ut som om alt er helt topp.

Ble spurt om alle var solgt :) Jeg har som regel venteliste på kullene mine, så jeg har en del kjøpere til de søte små ja.

Blir det to bra så beholder jeg to tisper selv som jeg plasserer hos forverter. Forverter har jeg også helt klar :P

Skrevet
Forverter har jeg også helt klar :)

Søren.......... :wink:

Grattis med jentene! :mrgreen: Viste ikke at det var bebiser på gang jeg da, men jeg er tydligvis ikke den eneste...!

Skrevet

Spennende med fødsler,jeg syns ikke våte små rotter er så søte jeg da, men det kommer jo vel :) Elsker jo sheltier så :P Likte virkelig faren sin farge!

Skrevet

Så er de nesten 1 dag gamle og legger godt på seg :) Men de ser fremdeles ut som rotter :P

T-kull1dgc.jpg

T-kull1dgb.jpg

Så et av mor og barn :P Hun ser jo veldig stolt ut her :P

T-kull1dga.jpg

Skrevet
Så er de nesten 1 dag gamle og legger godt på seg :)   Men de ser fremdeles ut som rotter :P

Mennå er de hvertfall tørre rotter :P og det er betraktelig bedre :P Fargene ser bra ut! :P

Skrevet

Mennå er de hvertfall tørre rotter :P og det er betraktelig bedre :P Fargene ser bra ut! :P

:P Fargene er ganske jevne og pene. Den ene er jeg nesten sikker på blir samme farge som Mala.

Skrevet
Ååå, så flott bildet av mor og barn! Hun var helt nydelig der! Valpene er nå søte synes jeg da :)

Takk skal du ha :P . Nemi er en flott og stolt hund som er utrolig flink med valper. Dette er hennes andre kull. Det første kullet hadde hun for snart 2 år siden.

Skrevet

:P Fargene er ganske jevne og pene. Den ene er jeg nesten sikker på blir samme farge som Mala.

ååå,, du må ikke si sånn... da går jeg rett inn i "beholde-og-bo-hjemme-hos-meg" modus :P

Skrevet

Gratulerer med 4 alldeles nydelige små jenter Gunn! Ja - Nemi altså hihi!

Kjempefine er de - håper som de andre her inne å få se mer bilder av dem :cry:

Gi Nemi en nuss da - hun ser ut til å takle dette helt perfekt!

Skrevet

GRATTIS med valper :)

Åsså 4 jenter da!

Hehe, de var jo litt søte da, men vedder på de blir søte som søren etterhvert!

Visste ikke du (hunden da :)) skulle ha valper jeg..

Blir spennende å se hvor nudelige valpene blir :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...